jah, ser ut som det var det jeg sa...hm..men ikke nøye. skal ikke være slem og ta det tilbake. jeg er jo ikke spesiell nok så da kommer det nok ingen pm :mozilla_wink:Demonologist skrev:så det du sier er at jeg kan PM'e deg hvis jeg vil ha en klem?
Universet & dets hemmeligheter ⇒ Vi kan visst dø imorgen alle sammen!
Moderatorer: Asbjørn, mod univers
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Nov 2007 20:54
- 17
Antall ord: 57
Queen Gorgo
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
du konstanerte tidlig at jeg måtte skaffe klemmen et annet sted=/Queen Gorgo skrev:jah, ser ut som det var det jeg sa...hm..men ikke nøye. skal ikke være slem og ta det tilbake. jeg er jo ikke spesiell nok så da kommer det nok ingen pm :mozilla_wink:Demonologist skrev:så det du sier er at jeg kan PM'e deg hvis jeg vil ha en klem?
Antall ord: 72
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Herremin! du er da en mann? skaff den klemmen da?Demonologist skrev:du konstanerte tidlig at jeg måtte skaffe klemmen et annet sted=/Queen Gorgo skrev:jah, ser ut som det var det jeg sa...hm..men ikke nøye. skal ikke være slem og ta det tilbake. jeg er jo ikke spesiell nok så da kommer det nok ingen pm :mozilla_wink:Demonologist skrev:så det du sier er at jeg kan PM'e deg hvis jeg vil ha en klem?
Antall ord: 84
Queen Gorgo
Hide post links |
jeg en girly mann=/ fyllt med så mange følelser, ååååeeeh..Queen Gorgo skrev:Herremin! du er da en mann? skaff den klemmen da?Demonologist skrev:du konstanerte tidlig at jeg måtte skaffe klemmen et annet sted=/Queen Gorgo skrev:jah, ser ut som det var det jeg sa...hm..men ikke nøye. skal ikke være slem og ta det tilbake. jeg er jo ikke spesiell nok så da kommer det nok ingen pm :mozilla_wink:Demonologist skrev:så det du sier er at jeg kan PM'e deg hvis jeg vil ha en klem?
Antall ord: 98
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Stakkars deg da der dro du meg ned å:/Demonologist skrev:jeg en girly mann=/ fyllt med så mange følelser, ååååeeeh..Queen Gorgo skrev:Herremin! du er da en mann? skaff den klemmen da?Demonologist skrev:du konstanerte tidlig at jeg måtte skaffe klemmen et annet sted=/Queen Gorgo skrev:jah, ser ut som det var det jeg sa...hm..men ikke nøye. skal ikke være slem og ta det tilbake. jeg er jo ikke spesiell nok så da kommer det nok ingen pm :mozilla_wink:Demonologist skrev:så det du sier er at jeg kan PM'e deg hvis jeg vil ha en klem?
men serr. er det så vanskelig å be om det du vil ha?
Antall ord: 120
Queen Gorgo
Hide post links |
jeg bor alene i et høl(hybel) hvem skal jeg spørre? naboen min? lolQueen Gorgo skrev:Stakkars deg da der dro du meg ned å:/Demonologist skrev:jeg en girly mann=/ fyllt med så mange følelser, ååååeeeh..Queen Gorgo skrev:Herremin! du er da en mann? skaff den klemmen da?Demonologist skrev:du konstanerte tidlig at jeg måtte skaffe klemmen et annet sted=/Queen Gorgo skrev:
jah, ser ut som det var det jeg sa...hm..men ikke nøye. skal ikke være slem og ta det tilbake. jeg er jo ikke spesiell nok så da kommer det nok ingen pm :mozilla_wink:
Antall ord: 120
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Jah, ingen andre duger tydeligvis.Demonologist skrev:jeg bor alene i et høl(hybel) hvem skal jeg spørre? naboen min? lolQueen Gorgo skrev:Stakkars deg da der dro du meg ned å:/Demonologist skrev:jeg en girly mann=/ fyllt med så mange følelser, ååååeeeh..Queen Gorgo skrev:Herremin! du er da en mann? skaff den klemmen da?Demonologist skrev:
du konstanerte tidlig at jeg måtte skaffe klemmen et annet sted=/
Antall ord: 86
Queen Gorgo
Hide post links |
hvis jeg banker på midt på natta hos naboen og spør om en klem. da blir jeg psychoen her på blokket lol:P
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Hehe, kan si meg enig i det ja.Demonologist skrev:hvis jeg banker på midt på natta hos naboen og spør om en klem. da blir jeg psychoen her på blokket lol:P
Men si fra om jeg er god nok for å få en klem av da. da skal du heller få den fort
Antall ord: 55
Queen Gorgo
Hide post links |
hehe neida,jeg bare tuller da.
jeg er jo ikke en girly mann! har du ikke sett meg her på forumet eller?
jeg skriver maskulint!!!!!!! raaawr!
Antall ord: 26
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Jojo, veldigDemonologist skrev:hehe neida,jeg bare tuller oda.
Antall ord: 30
Queen Gorgo
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
som sagt; jojo veldigDemonologist skrev:raaawrr!!! *flexing*!!!!
Antall ord: 8
Queen Gorgo
Hide post links |
få ord. no galt eller?Queen Gorgo skrev:som sagt; jojo veldigDemonologist skrev:raaawrr!!! *flexing*!!!!
Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
no galt nei? som hva da?Demonologist skrev:få ord. no galt eller?Queen Gorgo skrev:som sagt; jojo veldigDemonologist skrev:raaawrr!!! *flexing*!!!!
du venter vel ikke ett sides langt innlegg etter dine mannlige utbrudd her vel?
Når menn gjør det så jatter man da bare med dem:P
Antall ord: 52
Queen Gorgo
Hide post links |