Ha ha ha, les nå, den er ikke så lang, ser bare sånn ut, skum skum skum, går så fort så 3 min og du er ferdigDemonologist skrev:jeg? jeg skjønner ikke. jeg ser bare på bilder!Sol@ngelica skrev:Du kan ikke late som du leser Donald når det dreier seg om noe så viktig, hele menneskeheten kan brenne opp på noen min hvis den eksploderer!
Universet & dets hemmeligheter ⇒ Vi kan visst dø imorgen alle sammen!
Moderatorer: Asbjørn, mod univers
Antall ord: 72
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Nov 2007 20:54
- 17
Vitsen? han fikk vite det han ville:P den var kjedelig btwSol@ngelica skrev:Ha ha ha, les nå, den er ikke så lang, ser bare sånn ut, skum skum skum, går så fort så 3 min og du er ferdigDemonologist skrev:jeg? jeg skjønner ikke. jeg ser bare på bilder!Sol@ngelica skrev:Du kan ikke late som du leser Donald når det dreier seg om noe så viktig, hele menneskeheten kan brenne opp på noen min hvis den eksploderer!
Antall ord: 87
Queen Gorgo
Hide post links |
Fælt du skal forsvare demon spesialisten vår da, ha ha ha!
Tenkte at det var lurt han leste den jeg da, 3 min er jo tross alt ikke så lang tid,
Tenkte at det var lurt han leste den jeg da, 3 min er jo tross alt ikke så lang tid,
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
haha forsvare han? he he. men leste den btw, tre min ja. men syns fremdeles den var kjedeligSol@ngelica skrev:Fælt du skal forsvare demon spesialisten vår da, ha ha ha!
Antall ord: 54
Queen Gorgo
Hide post links |
forsvarer du meg ikke=( jeg er redd... trenger en som kan forsvare meg=(=(Queen Gorgo skrev:haha forsvare han? he he. men leste den btw, tre min ja. men syns fremdeles den var kjedeligSol@ngelica skrev:Fælt du skal forsvare demon spesialisten vår da, ha ha ha!
Antall ord: 70
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Pffft. virker som du klarer deg bra selv daDemonologist skrev:forsvarer du meg ikke=( jeg er redd... trenger en som kan forsvare meg=(=(Queen Gorgo skrev:haha forsvare han? he he. men leste den btw, tre min ja. men syns fremdeles den var kjedeligSol@ngelica skrev:Fælt du skal forsvare demon spesialisten vår da, ha ha ha!
Antall ord: 81
Queen Gorgo
Hide post links |
ja gjør det, men en ensom ulv som meg trenger en klem også engang iblant=(Queen Gorgo skrev:Pffft. virker som du klarer deg bra selv daDemonologist skrev:forsvarer du meg ikke=( jeg er redd... trenger en som kan forsvare meg=(=(Queen Gorgo skrev:haha forsvare han? he he. men leste den btw, tre min ja. men syns fremdeles den var kjedeligSol@ngelica skrev:Fælt du skal forsvare demon spesialisten vår da, ha ha ha!
trygghet...
Antall ord: 101
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Demonologist skrev:ja gjør det, men en ensom ulv som meg trenger en klem også engang iblant=(Queen Gorgo skrev:Pffft. virker som du klarer deg bra selv daDemonologist skrev:forsvarer du meg ikke=( jeg er redd... trenger en som kan forsvare meg=(=(Queen Gorgo skrev:haha forsvare han? he he. men leste den btw, tre min ja. men syns fremdeles den var kjedeligSol@ngelica skrev:Fælt du skal forsvare demon spesialisten vår da, ha ha ha!
trygghet...
trenger ja, men om du vil er en annen ting. og neppe fra meg
Antall ord: 117
Queen Gorgo
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
flott bildeDemonologist skrev:hvorfor ikke fra deg?
fordi
Antall ord: 9
Queen Gorgo
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
hehe hva føler du ¨nå da liksom?Demonologist skrev:fordi?
føler du det jeg føler nå?
jeg er for trøtt til å føler noe som helst.. dessuten trodde jeg ikke ensomme ulver snakket åpent om at de var ensomme?
Antall ord: 43
Queen Gorgo
Hide post links |
jeg føler jeg trenger noe.. noe som fyller meg..Queen Gorgo skrev:hehe hva føler du ¨nå da liksom?Demonologist skrev:fordi?
jeg er for trøtt til å føler noe som helst.. dessuten trodde jeg ikke ensomme ulver snakket åpent om at de var ensomme?
når jeg ser på himmern med alle stjerner..
og månen. så er det som jeg lengter etter noe...
noe jeg mangler nå.. en kebab... det er det jeg føler
at jeg vil ha en kebab!!!!
Antall ord: 94
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
gå ut og kjøp den en da vel?Demonologist skrev:jeg føler jeg trenger noe.. noe som fyller meg..Queen Gorgo skrev:hehe hva føler du ¨nå da liksom?Demonologist skrev:fordi?
Antall ord: 105
Queen Gorgo
Hide post links |
er ikke no kebab sjappe her jeg bor nå...Queen Gorgo skrev:gå ut og kjøp den en da vel?Demonologist skrev:jeg føler jeg trenger noe.. noe som fyller meg..Queen Gorgo skrev:hehe hva føler du ¨nå da liksom?Demonologist skrev:fordi?
=( derfor trenger jeg en klem
Antall ord: 122
Hide post links |