Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Jeg fløy!
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Des 2007 22:26
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: hos pappa
Jeg fløy!
Jeg satt en kveld og så på tv sammen med pappan min. Så plutselig. Fløy jeg på en måte, jeg kunne kjenne at jeg datt ned fra skyene på en måte. Det varte bare ett par sekunder. Jeg fikk litt sjokk og skvatt til og pappa skjønte ingenting. Hva kunne dette ha vært?
Antall ord: 58
Jeg er kanskje liten på utsiden, men er ganske stor på innsiden:)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Jan 2006 15:38
- 18
- Lokalisering: Stord
Visst du slapper helt av og, ja... Klarer ikke å forklare. Men det skjer med meg når jeg holder på å sovne, men liksom stritter i mot.
Antall ord: 26
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Des 2006 17:39
- 17
- Kjønn (valgfri): Mr.man
- Lokalisering: Akershus
du sovna, og fallet fra skyene representerte din vei mot å våkna, når du landa, våkna du.
tro meg opplever det selv hele tiden:)
tro meg opplever det selv hele tiden:)
Antall ord: 26
-Lars-
*Hominus Nocturna*
*Hominus Nocturna*
Hide post links |
Ja, dette er ikke noe uvanlig.
Har lest forklaringen på det engang, husker ikke helt hva det blir kalt, men det sies at det stammer ifra den tiden vi mennesker var aper å klatret i trærne, og av frykt for å falle ned.
Dette skjer i det du er i ferd med å sovne å bråvåkner igjen.
Har lest forklaringen på det engang, husker ikke helt hva det blir kalt, men det sies at det stammer ifra den tiden vi mennesker var aper å klatret i trærne, og av frykt for å falle ned.
Antall ord: 56
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2006 19:19
- 18
- Kjønn (valgfri): jinte
- Har takket: 113 ganger
- Blitt takket: 53 ganger
Næ, det ante jeg ikke! Har opplevd det selv mange ganger, slike opplevelser er, ihvertfall i mine tilfeller, gjerne flettet inn i drømmer, og er både litt spennende og morsomt og ekkelt og rart på samme tid. Men aper. det er jo en stund siden...! Nå sitter vi her og skriver til hverandre på para, liksom!Sol@ngelica skrev:Ja, dette er ikke noe uvanlig.
Antall ord: 117
☮
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Seriøst, Sol???? Haha,,,den teorien kjøper jeg!Sol@ngelica skrev:Ja, dette er ikke noe uvanlig.
Antall ord: 68
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
Det er fakta, avetisme eller noe sånt ble det kalt!Mysticool skrev:Seriøst, Sol???? Haha,,,den teorien kjøper jeg!Sol@ngelica skrev:Ja, dette er ikke noe uvanlig.
Antall ord: 81
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Det med apene altså? Jøss!Sol@ngelica skrev:Det er fakta, avetisme eller noe sånt ble det kalt!Mysticool skrev:Seriøst, Sol???? Haha,,,den teorien kjøper jeg!Sol@ngelica skrev:Ja, dette er ikke noe uvanlig.
Antall ord: 90
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
Ja, har lest om det!Mysticool skrev:Det med apene altså? Jøss!Sol@ngelica skrev:Det er fakta, avetisme eller noe sånt ble det kalt!Mysticool skrev:Seriøst, Sol???? Haha,,,den teorien kjøper jeg!Sol@ngelica skrev:Ja, dette er ikke noe uvanlig.
Antall ord: 97
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Det med apene altså? Jøss![/quote]
Ja, har lest om det![/quote]
Hørtes litt snål teori ut. Men ikke ulogisk heller.
Har for meg at djevelsbesatte mennesker ofte svever.
Samme med ut av kroppen opplevelser.
Ja, har lest om det![/quote]
Hørtes litt snål teori ut. Men ikke ulogisk heller.
Har for meg at djevelsbesatte mennesker ofte svever.
Samme med ut av kroppen opplevelser.
Antall ord: 38
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Jojo vet det, ordla meg kasnkje litt uklart!Sol@ngelica skrev:Man flyr ikke, det bare føles bare sånn ut.
Antall ord: 22
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
Ho ho, okey, da forstår jeg bedreMysticool skrev:Jojo vet det, ordla meg kasnkje litt uklart!Sol@ngelica skrev:Man flyr ikke, det bare føles bare sånn ut.
Antall ord: 32
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Jeg kan sverge på at jeg noen ganger har "MINNER" om at jeg har flydd.
Altså uten bruk av hjelpemidler, men ved å ha levitert, svevet over bakken og "vinglet meg frem til såpass kontroll" at jeg har behersket det å fly.
Kun med min kropp.
Selvfølgelig vil nok noen si at dette er falske minner, noen vil nok gjerne si at jeg har drømt også. Uansett, jeg synes det er artig at jeg faktisk har sterke emosjonelle følelser til disse "minnene" og at de faktisk føles virkelig som ekte MINNER om at jeg har fløyet.
Det er som om jeg kan tenke på "de gangene jeg har gjort det".
Noen som har opplevd noe lignende?
Altså uten bruk av hjelpemidler, men ved å ha levitert, svevet over bakken og "vinglet meg frem til såpass kontroll" at jeg har behersket det å fly.
Kun med min kropp.
Selvfølgelig vil nok noen si at dette er falske minner, noen vil nok gjerne si at jeg har drømt også. Uansett, jeg synes det er artig at jeg faktisk har sterke emosjonelle følelser til disse "minnene" og at de faktisk føles virkelig som ekte MINNER om at jeg har fløyet.
Antall ord: 120
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Jeg har drømt mange ganger at jeg har flydd, og det har vært så ubeskrivelig ekte, mange år sida jeg drømte det nå, men husker disse flyturene!ludoburgero skrev:Jeg kan sverge på at jeg noen ganger har "MINNER" om at jeg har flydd.
Kun med min kropp.
Var på hytta, stod på fjellknausen og slapp meg utfor, som en ørn, og brukte armene til å manøvrere!
Så virkelig!
Antall ord: 173
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |