Jeg må først begynne med å si at hjemme hos oss snakkes det aldrig om slike temar når det er barn til stede.
Men jeg har en datter på 4 år og det huset vi bor i er det noe rart med. Siden vi flyttet inn for 2 år siden har værken jeg eller dattern min sovet en hel natt. Jeg vil ikke være der alen. Jeg og dattern min har vært hyppige syke og forje uke måtte jeg ringe elektrikeren igjen uten at det var noe feil. på noen ting.
Men dattern min har ved flere anledniger snakket om en dame å en gutt som hun kaller for bjørn. Men her i forje uke kom hun liveredd ut fra do og pratet om at hun hørt stemmer som snakket til henne, jeg spurte litt rund det og hun sa de hviste hvem hun var og at de bare ville sankke med henne. ette det var alt som før yten om at hun nekter å gå på do alen.
Ja jeg er klar over at det kansje er et barns fanta si, men det har vært mage slike opptrinn fra henne og andre barn. er det noen som har et råd til meg jeg vet ikke hvordan jeg skal takle dette lenger for det er noe med det huse vi bor i det sier alle.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Skremt datter.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2005 14:33
- 19
- Kjønn (valgfri): Gift heks
- Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
- Har takket: 50 ganger
- Blitt takket: 192 ganger
Skremt datter.
Antall ord: 233
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Feb 2008 19:23
- 16
Re: Skremt datter.
Jeg tror nok din datter har opplevd noe, det er jeg nesten overbevist om. Prøv og få tak i en som kan rense huset ditt og se om ting kan bli bedre etter det. Ønsker deg lykke tilHeksepusen skrev:Jeg må først begynne med å si at hjemme hos oss snakkes det aldrig om slike temar når det er barn til stede.
Men jeg har en datter på 4 år og det huset vi bor i er det noe rart med. Siden vi flyttet inn for 2 år siden har værken jeg eller dattern min sovet en hel natt. Jeg vil ikke være der alen. Jeg og dattern min har vært hyppige syke og forje uke måtte jeg ringe elektrikeren igjen uten at det var noe feil. på noen ting.
Men dattern min har ved flere anledniger snakket om en dame å en gutt som hun kaller for bjørn. Men her i forje uke kom hun liveredd ut fra do og pratet om at hun hørt stemmer som snakket til henne, jeg spurte litt rund det og hun sa de hviste hvem hun var og at de bare ville sankke med henne. ette det var alt som før yten om at hun nekter å gå på do alen.
Ja jeg er klar over at det kansje er et barns fanta si, men det har vært mage slike opptrinn fra henne og andre barn. er det noen som har et råd til meg jeg vet ikke hvordan jeg skal takle dette lenger for det er noe med det huse vi bor i det sier alle.
Antall ord: 274
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2006 19:19
- 18
- Kjønn (valgfri): jinte
- Har takket: 113 ganger
- Blitt takket: 53 ganger
Husk at de aller fleste barn er mye mer åpent for slikt enn vi litt eldre folk er, (ikke at jeg er så veldig gammel, men ) hvertfall i mange tilfeller.
Du må for all del ikke hysje det ned og si at det ikke er noe, eller kjefte på henne for å lage røverhistorier - ikke det at jeg tror du gjør det heller, for du virker jo som en veldig ansvarsfull forelder - men la henne få vite at du forstår. Kan bare tenke meg hvor desperat jeg hadde vært hvis jeg hadde vært i hennes sko, og foreldrene mine nektet å tro meg, liksom Kontak et medium, eller noen som i det hele tatt har peiling For der virker det som om noe er på gang. Jeg hadde blitt vettskremt i et sånt hus..
Du må for all del ikke hysje det ned og si at det ikke er noe, eller kjefte på henne for å lage røverhistorier - ikke det at jeg tror du gjør det heller, for du virker jo som en veldig ansvarsfull forelder - men la henne få vite at du forstår. Kan bare tenke meg hvor desperat jeg hadde vært hvis jeg hadde vært i hennes sko, og foreldrene mine nektet å tro meg, liksom Kontak et medium, eller noen som i det hele tatt har peiling For der virker det som om noe er på gang. Jeg hadde blitt vettskremt i et sånt hus..
Antall ord: 138
☮
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Lørenskog
Kan jo faktisk virke som de trengte å formidle noe da til dattern din, og kanskje de fikk gjordt det, og "dratt videre", vet ikke om dattern din har sagt noe der, eller hva hun husker. Åndene som var der kan jo komme tilbake, så lenge de ikke er stedsbundne kan de godt komme igjen ved senere anledning.
Uansett er dette ikke farlig, der er ikke snakk om onde ånder, men ekkelt er det jo.
Skulle det bli flere episoder så må du jo vurdere husrens.
Og dattera di skal du tro på!
Uansett er dette ikke farlig, der er ikke snakk om onde ånder, men ekkelt er det jo.
Skulle det bli flere episoder så må du jo vurdere husrens.
Og dattera di skal du tro på!
Antall ord: 92
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2005 14:33
- 19
- Kjønn (valgfri): Gift heks
- Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
- Har takket: 50 ganger
- Blitt takket: 192 ganger
Dattern min blir tatt allvor og vi har renset huset to ganger og ingen ting hjelper. jeg tok det opp med mannen min og han mener at vi burde flytte for nå begynner det å gå utover familen som han sier (han tror ikke på dette her over hode). jeg merker det godt selv også for jeg sover mest når jeg er hjemme eller så er jeg bare sur og tver(stakkars menn og barn) til og med hunde vår har forandret seg. Det har godt så lang at i natt så lå både jeg å dattern min på stua og dette er første gangen på man måndter at vi begge to har sovet en hel natt, eneste mannen min sa var at i natt kunne vi alle sove på stua slik at vi fikk sove godt. Det virker som en flytting er det eneste som kommer til å hjelp og det ville vært synd for huset og plassen er kjempe fin.
Antall ord: 165
http://yddir.no/
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Feb 2008 22:50
- 16
He... dette var kjent. Ikke gi opp! Da vinner "de" Sender deg en PM.
Antall ord: 14
Hide post links |