Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderUtdrag fra kanalisering... spennende!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
dannys

Utdrag fra kanalisering... spennende!

Innlegg av dannys »

Her er et lite utdrag fra en kanalisering gjennom et medium... Kanaliseringer er spennende, da vi har en 2-veis kommunikasjon direkte med åndeverden.

Vedkommende vi fikk kontakt med var en mann,som i sitt forrige liv ble født i 1847 og døde for mange år siden. Her kunne jeg altså stille spørsmål til denne ånden, og få svar "direkte", det er utrolig spennende. Jeg filmet seansen, men ikke for å legge den ut, har i første omgang skrevet av noe av det som ble sagt... kanskje du også lurer på noe av det samme? :)

Her følger utdraget fra kanaliseringen:

"Jeg er en mann som har kommet ned. Det er stilt visse spørsmål inn på det indre plan. Det er stilt visse spørsmål ut. Noen spørsmål kan føres frem og besvares. "

Hvem er du?
"Jeg har vært inkarnert tidligere. Jeg jobbet stort innenfor det kristne trossamfunn, jeg har også jobbet litt på tvers etter hvert. Jobbet ut for store menneskegrupper og har forelest ,og jeg har prøvd å opplyse mennesker om det som har kommet for meg og slik jeg har forstått det. Det finnes skrifter som kan letes frem, om dere ønsker. Det finnes og de dypere ting å stille spørsmål om om det er ønskelig. Av tidligere inkarnasjoner har jeg båret mine navn, som for noen kan svare på noe, og for andre gir det ingen mening. Navnet bærer vi når vi er inkarnert. Her på det indre plan kan jeg bevege meg inn i de dypere visdomsaspekter og slik bringe ting også dypere ned. Men det er tillatt å stille spørsmål åpent, hvor jeg så kan gi svar. "

Vi begynner med det store spørsmålet... - Hva vil skje i 2012?
Det ser ut som menneskeheten venter på de store revolusjonerende ting. Den største revolusjonen finns i hver enkelt person, da tankeformer skal brytes opp, strukturer endres for hvordan vi ser på livet og lever livet. Fram til den tid er det disiplin som står frem, og strukturere en hverdag og sin tid, hvor hver enkelt vil møte seg selv og de bånd de har til hva de eier og hva de vil. Det ligger dessverre for det menneskelige karmiske bånd å møte de store revolusjoner på det fysiske plan. Det har vært store områder som har vært i bevegelse, hvor det og vil komme frem, om ikke alt for lenge, en stor flom som vil føre mange mennesker tidligere inn i de indre verdener. Som igjen vil skape sine epidemier og berøre mange mennesker langt utover landegrenser, som igjen er ment på å bringe mennesker nærmere hverandre og åpne hjerter rundt omkring. Men de store revolusjonerende ting finns minst, og mest der en venter å finne det. Det ligger og en større endring på det klimiske bånd. Mange kjenner til dette og har begynt å se på det. Men ting går hurtigere enn en er klar over, så mange venter at det skal skje noe nå, eller snart. Men inni denne hurtigheten og bevegelse som en kan se fremover her, så ligger det at endringene går mest fra det ekstreme til det andre, så ulike ekstremheter møter hverandre. Det kommer mye nedbør, det kommer mye flom, det kommer og branner, men dog ikke så mye mer enn det som har vært før, det virker bare som det er mer voldsomt da folk blir mer bevisst dette. Og det er det som er den store endringen frem til 2012, å løfte den menneskelige bevisstheten opp, hvor det er tanker og holdninger og adferd som er den store endringen fremover.

Hører dere på musikk i åndeverden?
Det finns vakrere musikk enn dere har evner for å høre. Det finns flere instrumenter enn dere har skapt ennå. Vi skaper først på det indre plan, det som skal føres ned til dere. Det er dog født to mennesker på vår jord som kan føre denne musikken ned, en i Østen og en i Nord som skal bringe nye toner ut til menneskeheten, da musikk setter vibrasjoner ut i univers og skaper den sterkeste healing dere kan få. Musikk er det viktigste instrument dere har utover naturen sin lyd og kvalitet. Men på det indre plan hører vi på en helt annen musikk, som deres ører ikke kan nå.

Hvorfor er det så vanskelig å fange opp ånder på bilder og film? Hvorfor viser de seg ikke?
Det første jeg må fortelle deg min sønn, er at her inne på det indre planet med ditt spørsmål trekkes smilebåndene frem. Fordi åndene er rundt deg hele tiden min venn. De viser seg frem, men dere har ennå ikke utstyr for å fange opp alle de signaler vi sender ut til dere. Dog er det mange som ikke forstår hva ditt kamera er. De har aldri vært inkarnert i en tid hvor slike tekniske ting har blitt brukt. Som du løfter ditt kamera frem, forstår de ikke at de skal stille seg foran. De stiller seg bak med deg min venn, for å se hva du studerer gjennom ditt instrument. Så kanskje du skal forsøke å snu ditt kamera en gang, så vil du oppdage at det står noen ved siden av deg. Det er det du spør om, min venn. Du kan be om andre signaler. Be om avtalte koder, sett på din radio og de vil snakke med deg. De kan forvrenge lyder som kommer igjennom. Sett en bakgrunnsstøy på, på et lavt nivå, og sett ditt opptaksutstyr på. Og du kan stille spørsmål, spesielt til din tidligere generasjon, hvor det finns noen mannlige medlemmer som vil komme igjennom og svare, på dine personlige spørsmål og dog litt større ting som du er interessert i. Så lyder kan komme til deg, men bilder har du ikke utstyr for å fange opp ennå. Men du kan gjøre noe med det, for det finns utstyr på denne jord, som kan fange opp bilder på det eteriske astrale nivå. Dere har begynt å eksperimentere med dette, med aurafotografering, kilereanfotografering og slike ting, men det var dog en lege som vi hadde inkarnert på 1800-tallet som skulle ta bilder av de indre organer. I dette eksperiment så begynte han å ta bilder av de ytre kropper. Instrumentene finnes, plassert nede i Frankrike et sted, og leter du i bøker kan du finne mere frem. For det finns instrumenter til å se og måle det som finns på det indre plan, og kontakten vil øke de neste 2 år, så ha litt tålmodighet min venn. Det kommer frem, men det blir lysende prikker du fanger opp først, og noen har farger. Kjenn etter selv, hva det betyr for deg. For du har en stor gruppe rundt deg, du har 11 guider som alle vil vise deg veien du skal gå for å fange dette opp. Det har noe å gjøre med vibrasjonen du har rundt deg. Se om du kan låne et utstyr som kan fange opp bevegelse og temperaturendring. Så får du dine svar og din dokumentasjon slik det er ment du skal bringe det frem for menneskeheten.
Antall ord: 1232

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 10:30
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

Legg ut filmen da
Antall ord: 4
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Ja, legg den ut!
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dannys

Innlegg av dannys »

Jeg har ikke mulighet til det ennå, da jeg mangler tilkobling i PCen. Var derfor jeg skrev av noe av det som ble sagt på filmen. Det får holde inntil videre ;)
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

Jeg ikke funnet noen grunn til å tro att det skal skje noe som helst i 2012.
Fordi Mayakalenderen ikke går lenger er det ikke dermed sagt att noe dramatisk skjer.
Ingen grunn til og tro noe spesielt skjer da.

Man hauser ting opp.På samme måte som att Nostradamus skal ha sagt noe opm verdens ende.
Det har han aldri sagt. Han bare snakket om katastrofer.

I litt eldre tråder her inne er det beskrevet medium som kommuniserer på samme måte som ved såkalt channeling.

Eksempel

http://uk.youtube.com/watch?v=pEKmsNK3jck
Antall ord: 98

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 10:30
18
Lokalisering: Vestfold

Innlegg av skeptikeren »

Kjapp deg og ordne dette da, dette gleder jeg meg til og se :D
Antall ord: 13
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn

Innlegg av ToneG »

Hvem brukte du som Medium Dannys?
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dannys

Innlegg av dannys »

Vedkommende vil ikke ut med navn her dessverre.
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
athene1974
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Feb 2008 19:23
16

Re: Utdrag fra kanalisering... spennende!

Innlegg av athene1974 »

Jøss så spennende, håper det kommer en filmsnutt etter hvert :D
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
dagnass
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Feb 2007 15:33
17
Lokalisering: Oslo

Innlegg av dagnass »

Hvorfor kaller denne fyren/ånden deg for, "min, sønn"? Du er da vel strengt tatt ikke det? Litt arrogant må jeg si....hm :mozilla_undecided:
Antall ord: 24
Hvem som helst kan være hvem som helst (Terningmannen)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links