Drømmer, NDO & ut av kroppenFortell om din mest merkelige drøm du noen gang har hatt

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Demonologist

Innlegg av Demonologist »

Kjasp skrev:Min merkeligste drøm har jeg hatt i mange, mange år. Siden jeg var 6 år eller noe.
Men den foregår slik.
Jeg står på et rom, og der er det bare én ting: en seng.
Rundt senga er det.. ermh.. menneskelignende firfisler. Målet er å få personen i senga til å våkne. Jeg prøvde å ta på "firfislene", men da får jeg støt og blir slått tilbake. Det er på en måte at jeg er dum. Jeg gjør det samme hele tiden. LEEEENGE.
Og til slutt roper jeg, og da våkner personen og jeg våkner.

Haha, høres helt idiotisk ut, men det er min drøm. :mozilla_smile:
omg reptilians!
Antall ord: 123

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
un0rmal
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Des 2005 23:45
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Finnmark
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av un0rmal »

Denne drømte jeg når jeg var 8 år, men husker den fortsatt.

Jeg og en venninne var utenfor butikken. Butikken var stengt, men dørene var åpne. Så kom det en bitteliten edderkopp ut, også en litt større rett etter, og en litt større rett etter den osv. Etter at det var kommet ti edderkopper, den ene litt større enn den andre, kom det en baker ut. Han hadde sånn kokkehatt på hodet og bærte på en stor mel pose. Etter han kom det en politimann, og til slutt en kjempe stor edderkopp.

En annen drøm hadde jeg for noen dager siden. Jeg hadde sett mye på The O.C (en tv-serie) rett før jeg la meg. I drømmen var jeg Marissa fra tv-serien, og med meg var faren hennes Jimmy og en annen person. Vi satt på noen steiner ved siden av et vann, da vi så en sjøorm som svømte forbi. Men etter at den hadde svømt forbi oss en gang, ble den til en jaguar. Den kom å smakte på handa mi, og den kunne snakke. Jimmy og jaguaren hvisket til hverandre. Og etter at den hadde spist litt på handa mi sprang den av gårde.

Jeg har også drømt at jeg var en viking som kjempet mot en drage i en stor borg ting.
Antall ord: 234
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Davvi
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Nov 2007 11:33
17

Innlegg av Davvi »

En av mine merkeligste drømmer var da jeg drømte at jeg satt i en kano i en stor kloakktunnel. Det satt et menneske bak meg og padlet med meg, men jeg vet ikke hvem den personen var. Uansett, målet med kloakkpadlingen var å finne en korall. Den var formet som et tre, mørkeblå nede på stammen mens greinene var dyprøde. Jeg fant den til slutt. Meningen var visst bare å se den, for jeg tok den ikke med meg. Etter det løste drømmen seg opp i vanlig virvar.

Jeg har to drømmer som stadig vender tilbake da. Den ene er at tennene mine faller ut, alltid på forskjellige måter, men det er slik at jeg må sjekke med tunga når jeg våkner, og jeg blir alltid like overrasket når jeg oppdager at alle tennene er på plass.
Den andre drømmen er at jeg sitter på et gulv i et stort tomt rom, og stabler hvite keramikkskåler oppå hverandre. Jeg stabler og stabler, men det blir aldri tomt for skåler, eller for høyt stablet, slik at jeg må reise meg opp.
Har ikke forsket på hva drømmene kan bety.
Antall ord: 203

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liisa
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Jan 2008 01:39
16
Lokalisering: Det lurer jeg på også

Innlegg av Liisa »

Jeg drømte at jeg spontanaborterte..
Og at jeg lå på et venterom fordi jeg skulle bli sendt til sykehuset.
Hele senga var full av blod.. Jeg lå og skreik men det var ingen som gadd og høre på meg, jeg fikk beskjed om og slutte og mase!
Jævlig drøm, jeg trodde den var virkelig.
Og jeg kunne se hvem som var faren til det barnet..
Antall ord: 69
"De gale har det godt!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

drømte at hufsa kom å skulle ta meg :shock: :mozilla_surprised: :mozilla_cry:
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Green*Tears
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Mai 2007 10:12
17

Re: Fortell om din mest merkelige drøm du noen gang har hatt

Innlegg av Green*Tears »

Rosalind skrev:Jeg kan ikke huske det egentlig... Men hvorfor forteller ikke du da`? :mozilla_wink:

Det kan være i alle sjangere bare det fikk deg til å undre.
Jeg mener liksom sånn skummle,romatiske,rare osv...
Jeg drømte ofte mange ganger om natten flere ganger i uken om en mann med kullsvarte øyne. Hele øyne liksom. Når jeg spiste middag kunne han sitte på andre siden av bord eå se på meg med de øyne.Når jeg var ute og snakket med mange mennesker i en ring, kunne han være en av dem som sto på andre siden av gjengen å bare så på meg. (i drømmene altså) huff scary mannen. Åså så jeg han flere ganger i andre sammenhenger hvor han kikket på meg. Så så jeg et barn jeg holdt i armene mine med kullsvarte øyne. Etter denm siste drømmen med barnet så har jeg ikke drømt det noe mer. Var skummelt, Han var liksom overalt. En litt eldre mann med kullsvarteøyne..
Antall ord: 173
It's a time for everything

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
nuttapia
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Feb 2008 20:30
16
Lokalisering: Der ingen sku tru at eg kan bu!

Re: Fortell om din mest merkelige drøm du noen gang har hatt

Innlegg av nuttapia »

Jeg drømte den samme drømmen om og om igjen. Da var jeg ca 5 år. Drømte at jeg var Heidi, i tv-serien ved samme navn. Hun vesle jenta som bor med sin gretne bestefar og med Peter, gjetergutten på ei sæter i Østerrike.

Men min drøm var slik: Jeg var altså Heidi, som gikk oppover til den lille stua hvor hun og bestefaren bodde. Så var det slik at jeg gikk inn i stua, så min bestefar. Men jeg hadde en konstant følelse om at jeg måtte passe meg. jeg måtte være føyelig og blid. Men da bestefaren så meg, så reiste han seg opp, hentet geværet ned fra veggen. Jeg forstod sporenstreks at han var ute etter meg. så jeg løp ut og nedover, med han etter meg. Han skyter og skyter, men treffer meg aldri. SÅ er drømmen over. En ting som er merkelig var at jeg var veldig liten i drømmen. alt rundt meg var overdimensjonert. Også, hvor mange på 5 år drømmer om skytevåpen og en bestefar som vil drepe deg? ekkelt...

Da jeg var også 5 år, så hadde jeg min første drøm hvor jeg var fullstendig bevisst at jeg drømte. Jeg var rett og slett i Andeby hvor jeg stod og pratet med B-gjengen! Haha... Også husker jeg at jeg sa: "Veit dere hva? Nå drømmer jeg!" :)

Ellers for et halvt år sida, cirka, så drømte jeg at jeg og en til satt på månen. men vi satt lissom på kanten av månen og dinglet med bena. Jeg hadde en ekstrem god følelse i kroppen og alt var så fantastisk og lærerikt i denne samtalen, men jeg husket ikke et kvekk av det da jeg våknet. Pratet med ei venninne, og etter å ha beskrevet denne skikkelsen jeg pratet med, så trodde hun at jeg kanskje hadde pratet med Pan, Skogens Gud eller noe... Han var meget liten og trinn..
Antall ord: 343
Just another brick in the wall..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Balls balls balls balls balls balls balls balls balls balls balls!
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Saklig....
:mozilla_tongue:
Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

I got balls of steel!
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Det må være tungt å gå rundt å drasse på!
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

I got balls of steel!
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Sol@ngelica skrev:Det må være tungt å gå rundt å drasse på!
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

http://youtube.com/watch?v=IE3KdcTgrno

LOL!

bALLS BALLS BALLS BALLS BALLS BALLS!
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Sol@ngelica skrev:
Sol@ngelica skrev:Det må være tungt å gå rundt å drasse på!
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links