Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderEr det bare vi som ser syner?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Des 2005 21:35
19
Blitt takket: 4 ganger

Re: Spennende, men mystisk!

Innlegg av madjava »

Green*Tears skrev:
Cella skrev:Veien

Veien virker VELDIG spennende. Hvor ligger denne veien? Jeg kunne gjerne tatt meg en tur dit...! Hvis du vil si hvilken by den ligger i, og hva gata heter :D
Du MÅ jo ikke si det, hvis du ikke vil!

Den er spennede hehe, den er jo her rett uttafor huset mitt. Jeg bor i bygda jeg langt inni Telemark. Her ligger det å noen gravstener fra laaangt tilbake i tid. steinalder. kanskje haqr noe med dem å gjøre? jeg vet ikke helt jeg hehe..

Uansett det er en bitteliten vei så den er ikke lett å finne sånn uten at du bor her. Men plassen heter kviteseid. og enden av veien heter dampedalkrysset=P da vet alle hvor du skal. ligger i vest telemark.
Skjer det ofte noko i dette området? Så ofte at det lar seg gjere å kanskje få filma ein hendelse?
Antall ord: 149
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Green*Tears
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Mai 2007 10:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Green*Tears »

madjava skrev:
Green*Tears skrev:

Veien virker VELDIG spennende. Hvor ligger denne veien? Jeg kunne gjerne tatt meg en tur dit...! Hvis du vil si hvilken by den ligger i, og hva gata heter :D

Den er spennede hehe, den er jo her rett uttafor huset mitt. Jeg bor i bygda jeg langt inni Telemark. Her ligger det å noen gravstener fra laaangt tilbake i tid. steinalder. kanskje haqr noe med dem å gjøre? jeg vet ikke helt jeg hehe..

Uansett det er en bitteliten vei så den er ikke lett å finne sånn uten at du bor her. Men plassen heter kviteseid. og enden av veien heter dampedalkrysset=P da vet alle hvor du skal. ligger i vest telemark.
Skjer det ofte noko i dette området? Så ofte at det lar seg gjere å kanskje få filma ein hendelse?

Jo men det er så klart at det er jo en vei så da må man i så fall gå oppover og nedover hele veien. for det skjer ikke bare på en plass. Det har ogsp skjedd på forskjllige tider. Og forskjllige tider på døgnet men helst veldig sent på kveld.
Men akkurat når det skal skje noe igjen det vet jeg jo ikke hehe. Jeg går der ikke så mye på kvelden:P
Antall ord: 228
It's a time for everything

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Des 2005 21:35
19
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Green*Tears skrev:
madjava skrev:
Green*Tears skrev:

Jo men det er så klart at det er jo en vei så da må man i så fall gå oppover og nedover hele veien. for det skjer ikke bare på en plass. Det har ogsp skjedd på forskjllige tider. Og forskjllige tider på døgnet men helst veldig sent på kveld.
Men akkurat når det skal skje noe igjen det vet jeg jo ikke hehe. Jeg går der ikke så mye på kvelden:P
Hehe...kanskje det neste som skjer er at nokon driv å filmer etter å ha tråkka att og fram på veien ei stund...eg får søke opp plassen og legge den inn på gps'n...kanskje eg er i området ein gang i sommer...hadde jaffal vore moro å sjekka ut... :)
Antall ord: 283
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Green*Tears
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Mai 2007 10:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Green*Tears »

madjava skrev:
Green*Tears skrev:
madjava skrev:
Green*Tears skrev:

Hehe...kanskje det neste som skjer er at nokon driv å filmer etter å ha tråkka att og fram på veien ei stund...eg får søke opp plassen og legge den inn på gps'n...kanskje eg er i området ein gang i sommer...hadde jaffal vore moro å sjekka ut... :)
hehe du får gjør det da vettu;D Om du skal helt inn på vei så har det en adresse men vil ikke legge den helt ut her hehe så alle ser. For du får ikek lagt *dampedalen* inn på gps hehe=)
Antall ord: 330
It's a time for everything

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
athene1974
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Feb 2008 19:23
16

Re: Er det bare vi som ser syner?

Innlegg av athene1974 »

Green*Tears skrev:Ute på veien hjemme hos oss har både dyr og mennesker problemer med å være alene.
Bikkjene mine går kun et stykke før de bråsnur og vil ikke være med lenger.
De nekter totalt.blir nesten agressive.
En gang jeg gikk nedover veien ganske sent på kvelden sammen med en venn av meg.
Når vi hadde kommet et stykke nedover så sa jeg at jeg ikke ville være. for jeg følte noen så på meg og dte var veldig ubehagelig. Så jeg snudd meg og skulle gå oppover igjen sammen med vennen min. Så ser vi oppover på veien hvor det står en rar skygge mitt i veien. Ingen ting kan gi en slik skygge mitt i veien. SÅ jeg studerte den lenge.. Så plutselig beveget den seg ut i grøfta og det begynte å knekke i pinne rog knase der den *skygge/Tåka* var så forsvant den. Jeg sto helt lamslått å så etter der den forsvant og rikka meg ikke i det hele tatt. Vennen min hadde hørt knirkinga og spurte meg først om jeg hadde hørt eller sett det samme. Da ble jeg redd når jeg frorstå at begge to hadde sett det samme.

Så vi gikk hjem..

Jeg snakket med venninna mi neste dg som også bor ved denne veien som meg.
Hun sa det at venninna av moren hennes hadde sett akkurat det samme som meg! og hun hadde hatt med en hund som også hadde reagert på det!
Og hun fortalte historien før jeg fortalte min.. Det var skummelt.
Når hun skulle vise meg hvor de hadde sett det så var det nesten der jeg å hadde sett det. Uten å ha sagt noe til henne! Men hun kalte det 'den hvite damen'
Men jeg synes ikke det så ut som noe dame. men det kan godt være det var det.

En anna gang gikk en dame nedover der alene åså hadde hun hørt noe skrangle bak seg
så hun snudde seg og der ser hun en mann gå med sykkel på siden bort fra henne. Akkurat som han hadde kommet ut fra ingenting. Og forsvant fort også. Hun ble så forskrekka at hun løp hjem . Og her snakker vi om en seriøs dame på 50 år som aldri tuller med slik.

En anna gang hadde en anna dame gått nede på veien å plutselig kjent en duft av julekake. Det er ingen hus der!. bare skog akkurat der hun var. Det er ingen hus i nærheten.
Men når vi snakket med noen om dette senere så viser det seg at det har stått et gammelt hus der som laget julekaker før.
men det er jo borte nå..

jaja. når sååå mange ser noe på denne veien. Er det oss som er gale eller kan det faktisk være noe på veien?

Når dyr ikke vil være der og mennesker ser ting som de ikke har sankket med de andre som har sett ting om.
de ville jo ikek skremme folk til å tro de er gale.
Ikke at jeg heller er gal.
og når folk ser det samme sammtidig.
og når dyr og mennesker også ser det samme sammtidig.
venninna mi som ikke tror på slikt i det hele tatt går til og med fortere der!..
kanskje skulle hatt noen til å se på veien hehe. Er bare en liten skogsvei.
Noen synske eller noe hehe. hva tror dere?

Synes dte er en spennende vei jeg=) liker å bo så nærme.
Men jeg går ikke der alene:P
Helt Klart at det er noe der... :D Hvis det er noen som har sett den hvite dame der, så vet jeg at det var noe som Het den sorte og den hvite dame. den hvite dame tror jeg bringer godt nytt eller noe i den duren med seg. Kanskje noen andre som leser dette vet litt mer :mozilla_wink:
Antall ord: 674

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links