Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Renselse av hus
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Nov 2005 18:43
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Renselse av hus
Hvordan kan man gjøre det? Evnt hva kan man prøve selv?
Antall ord: 13
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Apr 2007 22:41
- 17
- Kjønn (valgfri): jiiinte
- Lokalisering: rygge
En ny sol:)Demonologist skrev:the heck:P? trodde var bare 1 sol jeg
Antall ord: 14
:-)smil til verden,og den smiler tilbake:-)
Hide post links |
ny nei, hu har vært medlem her siden 2005marikken skrev:En ny sol:)Demonologist skrev:the heck:P? trodde var bare 1 sol jeg
Antall ord: 26
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Apr 2007 22:41
- 17
- Kjønn (valgfri): jiiinte
- Lokalisering: rygge
en mindre aktiv sol daDemonologist skrev:ny nei, hu har vært medlem her siden 2005marikken skrev:En ny sol:)Demonologist skrev:the heck:P? trodde var bare 1 sol jeg
Antall ord: 33
:-)smil til verden,og den smiler tilbake:-)
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Nov 2006 15:31
- 18
- Lokalisering: moss
Re: Renselse av hus
[quote="Sol-Angelica"]Hvordan kan man gjøre det? Du kan jo prøve selv, men hvis du ikke har greie på sånnt, bør du søke hjelp...Lykke til!
Antall ord: 32
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Nov 2005 18:43
- 19
tja er vel det jeg gjør her da... søker hjelp neida forstår hva du mener. Men tenkte kanskje at det var noe man lett kunne prøve selv for å se om det blir noe forandring. Pendel, saltvann i skåler, røkelse eller ett eller annet. Jeg er så utslitt av å være her, helt tapt av energi å merker stoor forskjell når jeg går ut av huset. Veldig slitsomt. Vet ikke hvor i dette området jeg kan finne en seriøs person som driver med utdrivelse heller.
Antall ord: 93
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Du kan jo BESTEMT si at detter er MITT hus og jeg ber dere la mitt hjem værer i fred, dere er døde og hører ikke til her.
Det kan du jo prøve på, om de hører på deg er en annen ting.
ELlers så må du nok få husrens.
Det kan du jo prøve på, om de hører på deg er en annen ting.
ELlers så må du nok få husrens.
Antall ord: 55
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Feb 2008 19:23
- 16
Jeg har ikke kommet så langt at jeg har fått prøvd det ut ennå, men en dame som fungerer som renser og som medium, har fortalt meg følgende:Sol-Angelica skrev:Hvordan kan man gjøre det? Evnt hva kan man prøve selv?
Ta en kassettspiller og sett på om natten,mulig at ånden vil prøve og kommunisere via den.
Hvis ikke dette fungerer kan du koke opp noen skåler med saltvann og sette ut en skål i hvert hjørne av rommet.
Trenger ikke si noe eller gjøre noe rituale ellers, la skålen stå i ca 2 uker.
Jeg bodde selv i en leilighet der en mann hadde blitt drept og han vandret hvileløst rundt, jeg sov til slutt med en bibel i senga, da kom han ikke nærmere enn døråpningen på rommet, kanskje dette kan hjelpe også ikke vet jeg hva som fungerer for deg og "dine"
Jeg har som sagt ikke prøvd ut dette med saltvann eller kassettspiller ennå, men har fått det anbefalt ei dame som jobber med dette.
Håper dette kan hjelpe deg.
Lykke til
Antall ord: 196
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 19
- Blitt takket: 4 ganger
Det første du må finne ut av er grunnen til å rense eit hus...Sol-Angelica skrev:Hvordan kan man gjøre det? Evnt hva kan man prøve selv?
Er det noko fysisk...noko som er synlig og som kan filmast...flytter ting på seg osv...
Eventuellt viss det er usynlig og ikkje lar seg feste til film...er sjansen stor for at alt er psykisk tilstede....dvs at det er psyken din som spiller deg eit puss...grunner til dette kan være alt fra mørkeredd til meir alvorlige tilstander...
Vær ærlig mot deg sjølv og undersøk kva som egentlig er problemet...så finner du og svaret på kva som hjelper...
Antall ord: 117
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
we might just infect those around us
with intelligence
Hide post links |
Tror det er flere, sleit som faen for det nicket her!Demonologist skrev:the heck:P? trodde var bare 1 sol jeg
Antall ord: 22
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1725 ganger
- Kjønn:
Ser ikke vekk fra det !Sol@ngelica skrev:Tror det er flere, sleit som faen for det nicket her!Demonologist skrev:the heck:P? trodde var bare 1 sol jeg
med 12 218 medlemmer så skal det vanskelig gjøres å ikke ha nick som kan ligne på andres...
Det er noe man merker når det gjelder epost også...
Se på hvilke rare navnekombinasjoner man har på f.ex online.no sine epostadresser ;-)
Det blir vanskeligere og vanskeligere å finne noe som er unikt.
mvh Asbjørn
Antall ord: 86
Hide post links |