Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Samara er Russiske " spøkelser" garantert du ikke
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Litt underlig at de fleste spøkelse filmene som dukker opp i ettertid av filmene ligner hu!
De på youtube og sånn mener jeg
De på youtube og sånn mener jeg
Antall ord: 25
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Ett selskapssykt spøkelse som ville være med på bøy og tøy.Rosalind skrev:Fy flate jeg kvakk når det kom!
Må være slitsom att alle stikker hver gang man vil ha litt selskap.
Antall ord: 39
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Nov 2007 17:47
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: buskerud
Samara har endelig kommet hjem til russland, Lada samara er jo fra ukraina så kanskje det ikke er så galt da he he he...
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
:mozilla_cool: Har dere sett de andre videoene fra russland?
for å være ærlig så er det er vel hun veldig lik samara ja, så det er vel fake he he he,
for å være ærlig så er det er vel hun veldig lik samara ja, så det er vel fake he he he,
Antall ord: 32
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Det er bra at det finnes folk som ikke svelger alt rått, men er skeptisk, " fantasi mellom himmel og jord" er jo sant, men det er en åndelig virkelighet som er like realistisk som den fysiske verden.
Man velger selv om man aksepterer den eller ikke.
:mozilla_wink:
Man velger selv om man aksepterer den eller ikke.
:mozilla_wink:
Antall ord: 49
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Fantasi eller spøkelser
Glemte å starte nytt tema men nå har jeg skrivi det her
Men over til noe helt annet
Hjemme hos oss skjer det merkelige ting hverdag men har blitt vant til det, prøver alltid å finne naturlige forklaringer og være skeptisk.
Er det ekte virkelige åndelige ting tåler det å bli prøvet og faller ikke fra hverandre om man vurderer det.
Men vi mennesker liker vel å skremme oss litt, ubevist føler at det er noe her og der.
Men hjemme hos oss så hender det at dørene lukker seg opp av seg selv, vannkrana skrur seg på lyspærer eksploderer når de ikke er skrudd inn i lampa, aggresiv banking på døra til kjellern,leker som starter av seg selv, ting blir kastet gjennom lufta, tven slår seg på midt på natta, tastauret til pcen skriver av seg selv, dette er fysiske ting som er håndfaste bevis, kunne ha ramset opp det med skygger ansikter oxo, men det kan være "psykiske fantasier" men oxo virkelige ting.
Men tenk deg du står ved kjeller døra og det er noen som slår kjempe hardt på den du lukker opp men det er ingen som står på andre siden er det fantasi?
hunden knurrer barna vettskremt er det fantasi? det er flere som opplever det samme.
flere av vennene våre har sett merkelige ting på vei til oss svart kledde menn ved veien
ansikter, mørkledde utafor huset, jeg tar sånt med en klype salt,men det som jeg selv opplever som tidligere sagt er det fysiske bevis som teller for meg.
Tenk at du sitter på lørdagskvelden og koser deg med is og ser på dvd, og plutselig hopper is skjeen opp av isboksen og lander oppe på talerken din, det er faktisk ting som ikke skal gå ann det bare fysisk umulig.
Hadde en gjeng med venner på besøk alle var inne og så skulle kameraten min gå for å ta en røyk, han kommer for inn i gjend og forteller at alle dørene på bilen sto åpne, ingen hadde vært ute, er det fantasi?
Vi har hatt noen merkelig bilder men det er ikke nok som bevis så det har vi bare eliminert bort
Men for å ha sagt det så har vi hatt 2 forsjellige synske her og begge har sett det samme, men klarer ikke å stenge en port som de mener er åpen.
har nevnt noe av dette tidligere på forumet åpen port men ting blir verre, men vi plages ikke så mye av det lenger ett problem kanskje er at ungene er nesten syke hele tiden vi har 4 barn 3 av dem har asma,en har epelipsi, 3 har refluks, men vet ikke om det kan ha sammen heng,
kan spøkelser demoner skape sykdom????? Er det noen som kan svare på det kun seriøse svar ikke mening og synsing her takk,
Det er litt følsomt tema dette å nevne barna sine, ønsker kun seriøse svar her..... :mozilla_wink:
Men over til noe helt annet
Hjemme hos oss skjer det merkelige ting hverdag men har blitt vant til det, prøver alltid å finne naturlige forklaringer og være skeptisk.
Er det ekte virkelige åndelige ting tåler det å bli prøvet og faller ikke fra hverandre om man vurderer det.
Men vi mennesker liker vel å skremme oss litt, ubevist føler at det er noe her og der.
Men hjemme hos oss så hender det at dørene lukker seg opp av seg selv, vannkrana skrur seg på lyspærer eksploderer når de ikke er skrudd inn i lampa, aggresiv banking på døra til kjellern,leker som starter av seg selv, ting blir kastet gjennom lufta, tven slår seg på midt på natta, tastauret til pcen skriver av seg selv, dette er fysiske ting som er håndfaste bevis, kunne ha ramset opp det med skygger ansikter oxo, men det kan være "psykiske fantasier" men oxo virkelige ting.
Men tenk deg du står ved kjeller døra og det er noen som slår kjempe hardt på den du lukker opp men det er ingen som står på andre siden er det fantasi?
hunden knurrer barna vettskremt er det fantasi? det er flere som opplever det samme.
flere av vennene våre har sett merkelige ting på vei til oss svart kledde menn ved veien
ansikter, mørkledde utafor huset, jeg tar sånt med en klype salt,men det som jeg selv opplever som tidligere sagt er det fysiske bevis som teller for meg.
Tenk at du sitter på lørdagskvelden og koser deg med is og ser på dvd, og plutselig hopper is skjeen opp av isboksen og lander oppe på talerken din, det er faktisk ting som ikke skal gå ann det bare fysisk umulig.
Hadde en gjeng med venner på besøk alle var inne og så skulle kameraten min gå for å ta en røyk, han kommer for inn i gjend og forteller at alle dørene på bilen sto åpne, ingen hadde vært ute, er det fantasi?
Vi har hatt noen merkelig bilder men det er ikke nok som bevis så det har vi bare eliminert bort
Men for å ha sagt det så har vi hatt 2 forsjellige synske her og begge har sett det samme, men klarer ikke å stenge en port som de mener er åpen.
har nevnt noe av dette tidligere på forumet åpen port men ting blir verre, men vi plages ikke så mye av det lenger ett problem kanskje er at ungene er nesten syke hele tiden vi har 4 barn 3 av dem har asma,en har epelipsi, 3 har refluks, men vet ikke om det kan ha sammen heng,
kan spøkelser demoner skape sykdom????? Er det noen som kan svare på det kun seriøse svar ikke mening og synsing her takk,
Det er litt følsomt tema dette å nevne barna sine, ønsker kun seriøse svar her..... :mozilla_wink:
Antall ord: 512
Hide post links |
Da skal ikke jeg blande meg mer borti denne tråden!
Antall ord: 11
Hide post links |
mulig å få et sammendrag? ble litt for mye å lese. evt adde bilder.
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
skulle ikke sett den filmen har akkurat slutta å få mareritt