Ånei, yin oyang symbolet står for myyye mer en som så , det symboliserer bevegele, natten som berer et frø av morgen og omvendt. og mer ut ifra dette selvsagt Alt i østlig grunnmedisin diagnostiseres ut ifra dette symbolet.Demonologist skrev:Dere er begge på bærtur for å være ærlig.
ying&yang er bare et navn på et bilde/ikon/symbol.
dette:
Healing og annen alternativ medisin ⇒ Frekvenser.
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
Antall ord: 63
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Nei. YIN = alt negativt, kvinnelig, trist , innadvent, ned, lav, svak....open_palm skrev:det er varm og kald og alt det der,men maskulin og feminin var det vi som la tilopen_palm skrev:sorry=) ikke i følge japanerneakasha memoria skrev:Nope, det er totalt østlig filosofi..open_palm skrev:nåh..yin og yang har ikke noe med feminin og maskulin å gjøre egentlig,det er noe som vi har funnet på av oss selv her i den vestlige verden=)
YANG= alt positivt, mannlig, glad, utadvendt, opp, høy, sterk, varm, lys....
Antall ord: 96
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2008 13:59
- 16
og dette oversatte du fra japansk??eller fant du det på en vestlig side??akasha memoria skrev:Nei. YIN = alt negativt, kvinnelig, trist , innadvent, ned, lav, svak....open_palm skrev:det er varm og kald og alt det der,men maskulin og feminin var det vi som la tilopen_palm skrev:sorry=) ikke i følge japanerneakasha memoria skrev:Nope, det er totalt østlig filosofi..open_palm skrev:nåh..yin og yang har ikke noe med feminin og maskulin å gjøre egentlig,det er noe som vi har funnet på av oss selv her i den vestlige verden=)
Antall ord: 113
"When right becomes wrong, resistance becomes your duty"
If you want to cut yourself,remember that i love you..
"to live till death is not easy"
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
sorry jeg tror jeg sa feil,det går nok an å bruke maskulin og feminin,men mannlig og kvinnlig er det man ikke bruker..lurer på om det var sånn,lenge siden jeg snakket med hun som kunne det her skal sjekke det opp i morgen så jeg får ordentlig svar=)open_palm skrev:og dette oversatte du fra japansk??eller fant du det på en vestlig side??akasha memoria skrev:Nei. YIN = alt negativt, kvinnelig, trist , innadvent, ned, lav, svak....open_palm skrev:det er varm og kald og alt det der,men maskulin og feminin var det vi som la tilopen_palm skrev:sorry=) ikke i følge japanerneakasha memoria skrev:
Nope, det er totalt østlig filosofi..
Antall ord: 135
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
http://www.geocities.com/ask_lady_lee/YingYang.htmlakasha memoria skrev:Ånei, yin oyang symbolet står for myyye mer en som så , det symboliserer bevegele, natten som berer et frø av morgen og omvendt. og mer ut ifra dette selvsagt Alt i østlig grunnmedisin diagnostiseres ut ifra dette symbolet.Demonologist skrev:Dere er begge på bærtur for å være ærlig.
ying&yang er bare et navn på et bilde/ikon/symbol.
dette:
Antall ord: 75
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
open_palm skrev:og dette oversatte du fra japansk??eller fant du det på en vestlig side??akasha memoria skrev:Nei. YIN = alt negativt, kvinnelig, trist , innadvent, ned, lav, svak....open_palm skrev:det er varm og kald og alt det der,men maskulin og feminin var det vi som la tilopen_palm skrev:sorry=) ikke i følge japanerneakasha memoria skrev:
Nope, det er totalt østlig filosofi..
Æh, Jeg betaler faktisk masse penger for og studere dette på skole..
Antall ord: 94
Hide post links |
finnes det chingchang skole her? eller bor du kanskje i japan?
Antall ord: 11
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
ok..jeg fikk høre det av en dame som er lærer i kanji og som holdt no kurs i avangsert healing og sånt i japan,så hun hadde fått spørre munkene om veldig mye spennende,så det var de som sa det først,ikke jeg..så jeg vet ikke jegakasha memoria skrev:open_palm skrev:og dette oversatte du fra japansk??eller fant du det på en vestlig side??akasha memoria skrev:Nei. YIN = alt negativt, kvinnelig, trist , innadvent, ned, lav, svak....open_palm skrev:det er varm og kald og alt det der,men maskulin og feminin var det vi som la tilopen_palm skrev:
sorry=) ikke i følge japanerne
Antall ord: 144
Hide post links |
WOW! Du er en av de få som faktisk KAN inrømme at du har feil *applaus! imponertopen_palm skrev:sorry jeg tror jeg sa feil,det går nok an å bruke maskulin og feminin,men mannlig og kvinnlig er det man ikke bruker..lurer på om det var sånn,lenge siden jeg snakket med hun som kunne det her skal sjekke det opp i morgen så jeg får ordentlig svar=)open_palm skrev:og dette oversatte du fra japansk??eller fant du det på en vestlig side??akasha memoria skrev:Nei. YIN = alt negativt, kvinnelig, trist , innadvent, ned, lav, svak....open_palm skrev:det er varm og kald og alt det der,men maskulin og feminin var det vi som la tilopen_palm skrev:
sorry=) ikke i følge japanerne
Antall ord: 147
Hide post links |
Å innrømme er jo ikke noe! mye mer imponerene å aldri ha feil!:P
Antall ord: 13
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
jeg er ikke helt sikker,jeg mener selv at maskulin og feminin ikke har noe med det å gjøre egentlig,men jeg må høre med hun jeg skriver om i det andre innlegget før jeg sier det sikkert=)akasha memoria skrev:WOW! Du er en av de få som faktisk KAN inrømme at du har feil *applaus! imponertopen_palm skrev:sorry jeg tror jeg sa feil,det går nok an å bruke maskulin og feminin,men mannlig og kvinnlig er det man ikke bruker..lurer på om det var sånn,lenge siden jeg snakket med hun som kunne det her skal sjekke det opp i morgen så jeg får ordentlig svar=)open_palm skrev:og dette oversatte du fra japansk??eller fant du det på en vestlig side??akasha memoria skrev:Nei. YIN = alt negativt, kvinnelig, trist , innadvent, ned, lav, svak....open_palm skrev:
det er varm og kald og alt det der,men maskulin og feminin var det vi som la til
Antall ord: 181
Hide post links |
Oj! Ja da har du nok finni deg en SKIKKELIG kilde, det er bra! Ja men som du sier kvinnelig og mannlig blir jo ikke brukt men de ligger jo under feminin og maskulin forde, men det er feminin og maskulin vi bruker i det meste..open_palm skrev:ok..jeg fikk høre det av en dame som er lærer i kanji og som holdt no kurs i avangsert healing og sånt i japan,så hun hadde fått spørre munkene om veldig mye spennende,så det var de som sa det først,ikke jeg..så jeg vet ikke jegakasha memoria skrev:open_palm skrev:og dette oversatte du fra japansk??eller fant du det på en vestlig side??akasha memoria skrev:Nei. YIN = alt negativt, kvinnelig, trist , innadvent, ned, lav, svak....open_palm skrev:
det er varm og kald og alt det der,men maskulin og feminin var det vi som la til
Antall ord: 184
Hide post links |
Du har jo et poeng der da Men det det er jo skjeldent man ALDRI tar feil...Demonologist skrev:Å innrømme er jo ikke noe! mye mer imponerene å aldri ha feil!:P
Antall ord: 32
Hide post links |
du har et poeng der du og ;Pakasha memoria skrev:Du har jo et poeng der da Men det det er jo skjeldent man ALDRI tar feil...Demonologist skrev:Å innrømme er jo ikke noe! mye mer imponerene å aldri ha feil!:P
Antall ord: 43
Hide post links |