Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Demonologist skrev:Jeg, prøvde, ingenting skjedde, men jeg ble litt keen på en fanta da!
Prøvde du med forskjellige steiner da? Kjente du godt etter?
plukka endel, men de var så skittne at jeg vaska dem med zalo da. kanskje jeg vasket bort
energien/magien også? :S
Det er helt sikkert samme bergart og hvis ikke en av de gir deg effekt vil ikke de andre gi deg det heller. Nesten som og lukte på hundebesj og så lukte på andre hundebesjer for og se om de lukter godt
Det finnes også steiner du vil kjenne fest ettersom hvor stor frekvens de gir. F. eks Jeg er født i yang tid på døgnet dvs jeg er yang, da vil jeg reagere best på små frekvenser fra yin steiner (Mørke steiner).
Demonologist skrev:Jeg, prøvde, ingenting skjedde, men jeg ble litt keen på en fanta da!
plukka endel, men de var så skittne at jeg vaska dem med zalo da. kanskje jeg vasket bort
Det er helt sikkert samme bergart og hvis ikke en av de gir deg effekt vil ikke de andre gi deg det heller. Nesten som og lukte på hundebesj og så lukte på andre hundebesjer for og se om de lukter godt
Det finnes også steiner du vil kjenne fest ettersom hvor stor frekvens de gir. F. eks Jeg er født i yang tid på døgnet dvs jeg er yang, da vil jeg reagere best på små frekvenser fra yin steiner (Mørke steiner).
Veit du når på døgnet du er født?
nei, men hvis du sier at du er en "yang" så er jeg en "ying" for sure:P
siden vi er ganske så forskjellige:P
open_palm skrev:få kjøpt hva??men hva var det som skulel skje når man holdt de??du skulle forklare=) jeg har en full liten pose her med forskjellige steiner,som jeg digger villt
Nei det med og kjøpe skreiv jeg til queen gorgo Er litt dårlig til og sitere..
Nei asså.. Energi er frekvenser. Det er det jo ingen tvil om Alle cellene i kroppen har sitt eget "språk", sin egen frekvens. Når en celle i kroppen ikke har det bra sender den ut en, som vi kaller det, sur frekvens. Når du holder en stein med samme frekvens som den syke cellen når den er frisk vil denne cellen reagere med og si ifra at -Her er jeg, jeg trenger denne frekvensen! Og da vil steinen fungere som en stemmegaffel som stiller inn cellen til og lage rene frekvenser igjen
Dette er VELDIG kort versjon av dagens læring på 6 timer så.. Kan forklare nærmere på mer konkrete spørsmål Men det er jo mye jeg IKKE kan svare på og men det lærer jeg sikkert i morra eller over imorra
ah ja ok..jo jeg bruker steiner en del på meg selv til det
Antall ord: 212
"When right becomes wrong, resistance becomes your duty"
If you want to cut yourself,remember that i love you..
"to live till death is not easy"
Kvinner er somregel yin så ved mindre du er en jente så ville jeg tippet yang
jeg bruker steiner på andre. når jeg vil utføre smerte angrep på dem.
jeg kaller det for steinens kraft.
la oss for eks si at du er ute og spiller fotball på en grusbane.
så kommer det noen wolla unger og skal ha banen.
det du gjør da er å bøye deg, plukke opp så mange steiner du kan, løpe mot dem,se på dem og kaste der øya dine har fokus. da vil du nok påføre smerte. og de vil løpe.
men nå er jeg såpass voksen at jeg ikke plukker opp steiner lenger da.
men det er riktig at steiner har kraft ja.
open_palm skrev:få kjøpt hva??men hva var det som skulel skje når man holdt de??du skulle forklare=) jeg har en full liten pose her med forskjellige steiner,som jeg digger villt
Nei det med og kjøpe skreiv jeg til queen gorgo Er litt dårlig til og sitere..
Nei asså.. Energi er frekvenser. Det er det jo ingen tvil om Alle cellene i kroppen har sitt eget "språk", sin egen frekvens. Når en celle i kroppen ikke har det bra sender den ut en, som vi kaller det, sur frekvens. Når du holder en stein med samme frekvens som den syke cellen når den er frisk vil denne cellen reagere med og si ifra at -Her er jeg, jeg trenger denne frekvensen! Og da vil steinen fungere som en stemmegaffel som stiller inn cellen til og lage rene frekvenser igjen
Dette er VELDIG kort versjon av dagens læring på 6 timer så.. Kan forklare nærmere på mer konkrete spørsmål Men det er jo mye jeg IKKE kan svare på og men det lærer jeg sikkert i morra eller over imorra
ah ja ok..jo jeg bruker steiner en del på meg selv til det
akasha memoria skrev:
Kvinner er somregel yin så ved mindre du er en jente så ville jeg tippet yang
Demonologist skrev:jeg bruker steiner på andre. når jeg vil utføre smerte angrep på dem.
det du gjør da er å bøye deg, plukke opp så mange steiner du kan, løpe mot dem,se på dem og kaste der øya dine har fokus. da vil du nok påføre smerte. og de vil løpe.
HAHA! Ja det er jo utløsning av energifrekvenser det og bare mye mye kraaftigere seff
Demonologist skrev:jeg bruker steiner på andre. når jeg vil utføre smerte angrep på dem.
HAHA! Ja det er jo utløsning av energifrekvenser det og bare mye mye kraaftigere seff
Demonologist skrev:
jeg er gutt/mann. er jeg ying elelr yang?
Det kommer mest ann på når du er født, de fleste guttebarn er født om dagen og de fleste jentebarn er født om natten. (dag vil si fra 6 morran til 6 kveld, yin fra 6 kveld til 6 morran) Men hvis du er født om natten vil det ha mye og si for deg. Mest sannsynlig er du født om dagen da det kan jeg forresten se på hvordan du skriver, du minner meg om en yang mann
Da vil du reagere best på små frekvente steiner (mørke yin steiner). Mest sannsynlig da
Demonologist skrev:
jeg er gutt/mann. er jeg ying elelr yang?
Det kommer mest ann på når du er født, de fleste guttebarn er født om dagen og de fleste jentebarn er født om natten. (dag vil si fra 6 morran til 6 kveld, yin fra 6 kveld til 6 morran) Men hvis du er født om natten vil det ha mye og si for deg. Mest sannsynlig er du født om dagen da det kan jeg forresten se på hvordan du skriver, du minner meg om en yang mann
Da vil du reagere best på små frekvente steiner (mørke yin steiner). Mest sannsynlig da
jeg skjønner ikke ! diskriminerer du meg eller?
hvordan jeg skriver har vel ikke noe med når jeg ble født. heller hvem jeg er og hvor jeg kommer fra?
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her