Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerMin hjelper

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

turkis
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 29 Feb 2008 19:53
16

Min hjelper

Innlegg av turkis »

jeg har et spm, og jeg forventer ikke noe særlig svar egentlig..

jeg er bare så himla nysgjerrig,

hjelpern min kommuniserer med meg, men KUN når jeg er lei meg.
forteller meg de finneste ting,og gir meg de varmeste følelser :mozilla_smile:
men han vil ikke vise seg..han gjør alt annet enn og vise seg,
i går var det kald luft på beina mine ..

enten så begynner jeg og bli gal eller så vet jeg ikke.
hvorfor kommer han bare når jeg er deprimert? hvorfor vil han ikke vise seg..er jeg gal? :S
når jeg snakker med han får jeg en god følelse i kroppen.


:mozilla_frown:

håper noen der ute kanskje har et svar.
Antall ord: 128

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Gjest

Innlegg av Gjest »

Hei turkis!

Asså, jeg er ikke noe fasit på dette området eller no, men jeg kan prate av andre sine erfaringer og mine + litt jeg har snappet opp i bøker og div.

Jeg tror ivertfall at hjelpere er der for og, tja av navnet, for å hjelpe. Du trenger jo ikke akkurat så mye hjelp når du er lykkelig gjør du vel? :) Jeg tror også at du ikke opplever mer en hva du kan takle der og da, kansje ikke hjelperen din viser seg for deg fordi du rett og slett ikke er klar for det.

Jeg kan ivertfall si EN ting sikkert DU ER IKKE GAL.

Jeg ser ikke hjelperen min enda men jeg har en viss kontakt med henne fordet :D (les innleggene mine på "blå lys/glimt i ulike størrelser".)

Hvordan er hjelperen din da? Kjønn, navn... Bare nyskjerrig ;)
Antall ord: 146

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Demonologist

Innlegg av Demonologist »

du lurer på hvorfor han kommer når du er deppa?

har du tenkt på hva du kaller han? "hjelpern"

han er en hjelper ikke en venn.

ergo, han kommer bare når du trenger en person/hjelp til å bli glad igjen whatever.

logisk.

ikke at jeg tror på hjelpere da.
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

HAHA! Tror du ikke på noenting annet en sanndrømthet eller demonologist?
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Demonologist skrev:du lurer på hvorfor han kommer når du er deppa?

har du tenkt på hva du kaller han? "hjelpern"

han er en hjelper ikke en venn.

ergo, han kommer bare når du trenger en person/hjelp til å bli glad igjen whatever.

logisk.

ikke at jeg tror på hjelpere da.
Du tror ikke det er litt galt og vere såpass krass mot en søkende??
Antall ord: 69

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Re: Min hjelper

Innlegg av puma/f »

turkis skrev:jeg har et spm, og jeg forventer ikke noe særlig svar egentlig..

jeg er bare så himla nysgjerrig,

hjelpern min kommuniserer med meg, men KUN når jeg er lei meg.
forteller meg de finneste ting,og gir meg de varmeste følelser :mozilla_smile:
men han vil ikke vise seg..han gjør alt annet enn og vise seg,
i går var det kald luft på beina mine ..

enten så begynner jeg og bli gal eller så vet jeg ikke.
hvorfor kommer han bare når jeg er deprimert? hvorfor vil han ikke vise seg..er jeg gal? :S
når jeg snakker med han får jeg en god følelse i kroppen.


:mozilla_frown:

håper noen der ute kanskje har et svar.
Sansynldig vis er en litt som min, han kommer når han mener han har noe og fare med.
Du skal ikke ta det så ille tungt at du ikke har sett han ennå, det kommer når du er klar for det.
Jeg måtte vente leeeeenge og da jeg fikk se han skjønte jeg også veldig godt hvorfor han ikke er noe særlig glad i og vise seg fram for og si det sånn. Så ta det med ro det kommer når det skal, og nyt de øyeblikka med god følse og trygghet!!!
Og som min hjelper sier, det er ikke alt jeg skal vite, så jeg veit ennå ikke hva han heter, så de har sine diller de med

Syns hjelpern din høres koslig ut jeg :)


Puma/f
Antall ord: 267

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
turkis
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 29 Feb 2008 19:53
16

Innlegg av turkis »

jeg har aldri hatt det bedre jeg :)
det er bare ting han sier, han vil jeg skal smile.. jeg kommuniserer ikke som jeg ber om og få se han, for han vil ikke vise seg..
han sa det ble litt feil, akkurat som du sier: at jeg ikke er klar for det.

det er dager jeg føler noen går etter meg konstant, hehe..
dette kom etter at jeg snakket med en jente som viser seg og fortelle mye om meg som ikke en gang foreldrene mine er klar over, ting jeg har bært på i mange år.
spesiellt 1 ting: jeg har en veldig vond fortid, og jeg blir fortalt ifra alle kanter at den negtive perioden er over, og at fremtiden min er rein positiv.
så da når jeg blir litt lei meg, eller tenker ting ang fortiden kommer han meg til "unnsetning"
det er rart for meg og si det her, for jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

men jeg vet det er noe her, av og til er det som han lener seg mot meg og holder meg på magen, når den varme følelsen kommer :O

han er ung, høy og mørk, normal kroppsbyggning - store øyner, men vet ikke hvilken farge. ruffsette på håret, sånn en skikkelig sjarmør ;) utrolig pen gutt!
det er det eneste jeg vet om hjelpern min, det er slåendes hvor vakker han er.
aner ikke hvordan jeg vet dette :S

føler meg liksom litt hjelpesløs
Antall ord: 259

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Demonologist

Innlegg av Demonologist »

akasha memoria skrev:
Demonologist skrev:du lurer på hvorfor han kommer når du er deppa?

har du tenkt på hva du kaller han? "hjelpern"

han er en hjelper ikke en venn.

ergo, han kommer bare når du trenger en person/hjelp til å bli glad igjen whatever.

logisk.

ikke at jeg tror på hjelpere da.
Du tror ikke det er litt galt og vere såpass krass mot en søkende??
jef forklarte hvorfor hjelpern kommer når han/hun er deppa.
ikke no mer.
Antall ord: 86

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Innlegg av puma/f »

turkis skrev:jeg har aldri hatt det bedre jeg :)
det er bare ting han sier, han vil jeg skal smile.. jeg kommuniserer ikke som jeg ber om og få se han, for han vil ikke vise seg..
han sa det ble litt feil, akkurat som du sier: at jeg ikke er klar for det.

det er dager jeg føler noen går etter meg konstant, hehe..
dette kom etter at jeg snakket med en jente som viser seg og fortelle mye om meg som ikke en gang foreldrene mine er klar over, ting jeg har bært på i mange år.
spesiellt 1 ting: jeg har en veldig vond fortid, og jeg blir fortalt ifra alle kanter at den negtive perioden er over, og at fremtiden min er rein positiv.
så da når jeg blir litt lei meg, eller tenker ting ang fortiden kommer han meg til "unnsetning"
det er rart for meg og si det her, for jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

men jeg vet det er noe her, av og til er det som han lener seg mot meg og holder meg på magen, når den varme følelsen kommer :O

han er ung, høy og mørk, normal kroppsbyggning - store øyner, men vet ikke hvilken farge. ruffsette på håret, sånn en skikkelig sjarmør ;) utrolig pen gutt!
det er det eneste jeg vet om hjelpern min, det er slåendes hvor vakker han er.
aner ikke hvordan jeg vet dette :S

føler meg liksom litt hjelpesløs
Nå kan jeg egnetlig bare si som jeg oppfatter den kontakten jeg har med min guardain, så veit jeg han er der hele tida. Og høres kjent ut det med klemmer og ja jeg får et wapp i bakhuet når han mener jeg har driti meg ut, og når jeg gjør ett eller anna klønete så kan jeg høre han le....
Husker jeg var forundra når jeg var lita over at ingen andre hørte han. Men så har jeg harr kontakt siden jeg kan huske....

Hjelpere har en utrolig sterk utstråling, og de gir ofte et godt intrykk av hvordan di ser ut. Tror det er så en skal kjenne de i gjenn. For en merker godt forkjell på hjelpere og gjenganere for og si det sånn

Du er heldig som har en vakker hjelper.... min han er ikke vakker lol han skremte samboern min for og si det sånn men han har en humor som er en smule mørk men alikevell helt hærlig og aldri i onskapsfull.... Han liker ikke bli kaldt skytsengelø, da får jeg lettere ironisk tilbake, ser jeg ut som jeg engel ??? Så jeg kaller han guardian .

Det er bare og forstette på den vegen du er på, så når du er klar for det vil du sikkert få se han :)

Puma/f
Antall ord: 494

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

turkis skrev:jeg har aldri hatt det bedre jeg :)
det er bare ting han sier, han vil jeg skal smile.. jeg kommuniserer ikke som jeg ber om og få se han, for han vil ikke vise seg..
han sa det ble litt feil, akkurat som du sier: at jeg ikke er klar for det.

det er dager jeg føler noen går etter meg konstant, hehe..
dette kom etter at jeg snakket med en jente som viser seg og fortelle mye om meg som ikke en gang foreldrene mine er klar over, ting jeg har bært på i mange år.
spesiellt 1 ting: jeg har en veldig vond fortid, og jeg blir fortalt ifra alle kanter at den negtive perioden er over, og at fremtiden min er rein positiv.
så da når jeg blir litt lei meg, eller tenker ting ang fortiden kommer han meg til "unnsetning"
det er rart for meg og si det her, for jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

men jeg vet det er noe her, av og til er det som han lener seg mot meg og holder meg på magen, når den varme følelsen kommer :O

han er ung, høy og mørk, normal kroppsbyggning - store øyner, men vet ikke hvilken farge. ruffsette på håret, sånn en skikkelig sjarmør ;) utrolig pen gutt!
det er det eneste jeg vet om hjelpern min, det er slåendes hvor vakker han er.
aner ikke hvordan jeg vet dette :S

føler meg liksom litt hjelpesløs
Ååååh! For en søøøt hjelper (både personlighet og utseende). Du er heldig som har slik kontakt! *beundre

Er du jente? Tenkte siden hjelpere visstnok somregel skal være motsatt kjønn (som ikke gjelder i mitt tilfelle.)
Antall ord: 300

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Demonologist skrev:
akasha memoria skrev:
Demonologist skrev:du lurer på hvorfor han kommer når du er deppa?

har du tenkt på hva du kaller han? "hjelpern"

han er en hjelper ikke en venn.

ergo, han kommer bare når du trenger en person/hjelp til å bli glad igjen whatever.

logisk.

ikke at jeg tror på hjelpere da.
Du tror ikke det er litt galt og vere såpass krass mot en søkende??
jef forklarte hvorfor hjelpern kommer når han/hun er deppa.
ikke no mer.
Jaddah ;)
Antall ord: 89

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

puma/f skrev:
turkis skrev:jeg har aldri hatt det bedre jeg :)
det er bare ting han sier, han vil jeg skal smile.. jeg kommuniserer ikke som jeg ber om og få se han, for han vil ikke vise seg..
han sa det ble litt feil, akkurat som du sier: at jeg ikke er klar for det.

det er dager jeg føler noen går etter meg konstant, hehe..
dette kom etter at jeg snakket med en jente som viser seg og fortelle mye om meg som ikke en gang foreldrene mine er klar over, ting jeg har bært på i mange år.
spesiellt 1 ting: jeg har en veldig vond fortid, og jeg blir fortalt ifra alle kanter at den negtive perioden er over, og at fremtiden min er rein positiv.
så da når jeg blir litt lei meg, eller tenker ting ang fortiden kommer han meg til "unnsetning"
det er rart for meg og si det her, for jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

men jeg vet det er noe her, av og til er det som han lener seg mot meg og holder meg på magen, når den varme følelsen kommer :O

han er ung, høy og mørk, normal kroppsbyggning - store øyner, men vet ikke hvilken farge. ruffsette på håret, sånn en skikkelig sjarmør ;) utrolig pen gutt!
det er det eneste jeg vet om hjelpern min, det er slåendes hvor vakker han er.
aner ikke hvordan jeg vet dette :S

føler meg liksom litt hjelpesløs
Nå kan jeg egnetlig bare si som jeg oppfatter den kontakten jeg har med min guardain, så veit jeg han er der hele tida. Og høres kjent ut det med klemmer og ja jeg får et wapp i bakhuet når han mener jeg har driti meg ut, og når jeg gjør ett eller anna klønete så kan jeg høre han le....
Husker jeg var forundra når jeg var lita over at ingen andre hørte han. Men så har jeg harr kontakt siden jeg kan huske....

Hjelpere har en utrolig sterk utstråling, og de gir ofte et godt intrykk av hvordan di ser ut. Tror det er så en skal kjenne de i gjenn. For en merker godt forkjell på hjelpere og gjenganere for og si det sånn

Du er heldig som har en vakker hjelper.... min han er ikke vakker lol han skremte samboern min for og si det sånn men han har en humor som er en smule mørk men alikevell helt hærlig og aldri i onskapsfull.... Han liker ikke bli kaldt skytsengelø, da får jeg lettere ironisk tilbake, ser jeg ut som jeg engel ??? Så jeg kaller han guardian .

Det er bare og forstette på den vegen du er på, så når du er klar for det vil du sikkert få se han :)

Puma/f
Du er også heldig som har så god kontakt!!

Blei du skremt første gang du så han??
Antall ord: 515

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
turkis
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 29 Feb 2008 19:53
16

Innlegg av turkis »

ja, jeg er jente :) ung også, blir 23 om 2 uker :D

appropo det: han sier mars mnd vil være en utrolig mnd for meg,
jeg klarer ikke helt og tro det..

samboern min kan sitte i andre sofaen, så kan jeg sitte og stirre ut vinduet og høre stemmen til hjelpern min laaangt borte, så har han tendens til og bare komme med ting han vet jeg ler av :p
så jeg kan sitte for meg selv oppi et hjørne og skrattle ;)

jeg såg forresten han så vidt her om dagen, vil ikke vise ansiktet sitt, men lyse jeans og en hvit t-skjorte.. typisk gutteaktig -
så forteller han meg så mye rart,
han kan fortelle meg gode tanker samboern min har. og de er skremmendes gode ..
Antall ord: 130

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Ntåååååå! så søtt :o !! Jeg tror faktisk hjelperen min er ganske serriøs.. Og det er jo litt kjedelig... Men veit ikke sikkert..

Hun heter Mithrill :)
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Innlegg av puma/f »

akasha memoria skrev:[

Du er også heldig som har så god kontakt!!

Blei du skremt første gang du så han??
LoL ja, men da var jeg litt over 4 år og så ikke ansiktet hans. Da så jeg en stor mann med ei kappe og ei hette som dekte hele ansiktet... takket være den kappa trodde jeg i mange år han var munk... noe han har STOR morro av :P

Men etter jeg blei voksen så fikk jeg ikke se han sikkelig før han mente jeg var klar for det...Og da viste jeg hvem det var og var på en måte forberet på det som kom... Værre var det med samboern min som ikke helt hadde tatt til seg deg jeg sa LoL men det er nå en helt anna historie.

Lurer du på mere så sleng i veg en pm :)

Puma/f
Antall ord: 148

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links