Hjemsøkt, Gjenferd & Åndersoterud hytta innen for greine hytta ved by i lommedalen

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Bærums Finest
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Feb 2008 17:58
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bærum

soterud hytta innen for greine hytta ved by i lommedalen

Innlegg av Bærums Finest »

jeg kan raportere om merkelige paranormale hendelser ved Soterud hytta i Lommedalen... dette hendte: jeg og kusina mi gikk innover for å overnatte et sted innenfor Tverrelva. det var en fredags kveld, vi slutta sent på skolen og hadde ikke planlagt denne turen før 35 minutter før vi gikk... klokka var omtrent 1.00 da vi ankom stedet vi skulle sove. vi tenkte vi skulle gå en tur og gikk for å se på Soterud hytta. når vi nærmer oss sier kusina mi at det er noen i hytta som ser på henne. jeg kunne ikke se noen ting å spurte hvor "personen" var. hun pekte å der så jeg noe av det ekleste og skumleste jeg noen gang har sett. det var en eld-gammel mann med et sykt fjes, bare hårtuster på hodet og et rep rundt nakken. vi skrek så høyt at var er sikker på at man kunne høre det ned til Lommedalen skole omtrent. vi løp og løp og løp. kom oss inn i teltet og satt og snakket om det hele natta. senere fikk jeg høre en historie om en gammel mann som hadde rømt etter å ha drept broren sin. han kunne ikke leve med dette så han hang seg i en av bjelkene der inne. jeg fikk høre historien av en gammel mann for noen år siden og tror fortsatt på den --Lommedalsgutt--
Antall ord: 239

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
hansemann
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Nov 2007 17:47
17
Lokalisering: buskerud

Innlegg av hansemann »

Det var litt av en historie, det må ha vært skummelt!

Ansiktet du/dere så var det likt ett menneske eller demon?
Har sett ansikter hjemme i huset vårt flere ganger selv har du mulighet til å beskrive ansiktet dere så?
Det er noe helt annet å føle dette inn på kroppen enn å lese om det eller se på video om det.
Håper dere har komet over dette....
Antall ord: 70

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
athene1974
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Feb 2008 19:23
16

Re: soterud hytta innen for greine hytta ved by i lommedalen

Innlegg av athene1974 »

Bærums Finest skrev:jeg kan raportere om merkelige paranormale hendelser ved Soterud hytta i Lommedalen... dette hendte: jeg og kusina mi gikk innover for å overnatte et sted innenfor Tverrelva. det var en fredags kveld, vi slutta sent på skolen og hadde ikke planlagt denne turen før 35 minutter før vi gikk... klokka var omtrent 1.00 da vi ankom stedet vi skulle sove. vi tenkte vi skulle gå en tur og gikk for å se på Soterud hytta. når vi nærmer oss sier kusina mi at det er noen i hytta som ser på henne. jeg kunne ikke se noen ting å spurte hvor "personen" var. hun pekte å der så jeg noe av det ekleste og skumleste jeg noen gang har sett. det var en eld-gammel mann med et sykt fjes, bare hårtuster på hodet og et rep rundt nakken. vi skrek så høyt at var er sikker på at man kunne høre det ned til Lommedalen skole omtrent. vi løp og løp og løp. kom oss inn i teltet og satt og snakket om det hele natta. senere fikk jeg høre en historie om en gammel mann som hadde rømt etter å ha drept broren sin. han kunne ikke leve med dette så han hang seg i en av bjelkene der inne. jeg fikk høre historien av en gammel mann for noen år siden og tror fortsatt på den --Lommedalsgutt--
Jeg hadde ikke turt og sitte i det teltet etterpå, strake vegen hjem for min del. Modig var dere 8-[
Antall ord: 262

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
MonkeyDKrissy
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 25 Apr 2007 16:49
17

Innlegg av MonkeyDKrissy »

athene1974 skrev:
Bærums Finest skrev:jeg kan raportere om merkelige paranormale hendelser ved Soterud hytta i Lommedalen... dette hendte: jeg og kusina mi gikk innover for å overnatte et sted innenfor Tverrelva. det var en fredags kveld, vi slutta sent på skolen og hadde ikke planlagt denne turen før 35 minutter før vi gikk... klokka var omtrent 1.00 da vi ankom stedet vi skulle sove. vi tenkte vi skulle gå en tur og gikk for å se på Soterud hytta. når vi nærmer oss sier kusina mi at det er noen i hytta som ser på henne. jeg kunne ikke se noen ting å spurte hvor "personen" var. hun pekte å der så jeg noe av det ekleste og skumleste jeg noen gang har sett. det var en eld-gammel mann med et sykt fjes, bare hårtuster på hodet og et rep rundt nakken. vi skrek så høyt at var er sikker på at man kunne høre det ned til Lommedalen skole omtrent. vi løp og løp og løp. kom oss inn i teltet og satt og snakket om det hele natta. senere fikk jeg høre en historie om en gammel mann som hadde rømt etter å ha drept broren sin. han kunne ikke leve med dette så han hang seg i en av bjelkene der inne. jeg fikk høre historien av en gammel mann for noen år siden og tror fortsatt på den --Lommedalsgutt--
Jeg hadde ikke turt og sitte i det teltet etterpå, strake vegen hjem for min del. Modig var dere 8-[
Enig! :mozilla_surprised:

Dette må være en av de mest skremmende historiene jeg har hørt på lenge.
Å når du har hørt at de var en mann som hengte seg der inne etter han har drept broren sin, ja da blir det jo mye verre! :mozilla_surprised:

Men har dere undersøkt om det er noen fler som har opplevd noe rundt den hytta?
Antall ord: 331
Skyggen er som en gåte full av mysterier.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Bærums Finest
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Feb 2008 17:58
16
Lokalisering: Bærum

Innlegg av Bærums Finest »

MonkeyDKrissy skrev:
athene1974 skrev:
Enig! :mozilla_surprised:

Dette må være en av de mest skremmende historiene jeg har hørt på lenge.
Å når du har hørt at de var en mann som hengte seg der inne etter han har drept broren sin, ja da blir det jo mye verre! :mozilla_surprised:

Men har dere undersøkt om det er noen fler som har opplevd noe rundt den hytta?
jeg har nå sjekket mer rundt historien og funnet flere som har hatt lignene opplevelser rundt denne hytta. for å svare på resten også lignet ansiktet mer en mann en en demon... men for alt jeg vet kan dette være en demon som har tatt menneskelig skikkelse
Antall ord: 380

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links