Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ sanndrømme
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Feb 2008 01:22
- 16
Jeg er av den mening at om man har noe stygt å si til noen, prøv å hold kjeft så ofte så mulig.
Har man noe pent å si til noen, prøv å si det så ofte som mulig
Det er mye mindre farlig å gi ros en gang for mye, enn å slenge dritt en gang for mye.
Så, bare hyggelig du.
Hva jeg kan se av sporene rundt om kring her så har du fortjent det.
Du virker empatisk og hjelpsom
Det er mye mindre farlig å gi ros en gang for mye, enn å slenge dritt en gang for mye.
Så, bare hyggelig du.
Antall ord: 79
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Mai 2007 10:12
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
anne-06 skrev:Jeg er av den mening at om man har noe stygt å si til noen, prøv å hold kjeft så ofte så mulig.
Så, bare hyggelig du.
helt enig med deg, har man mye stygt å si så kan man heller la være.
Bra sagt hehe. FOlk bør tenke litt over det. Det er jo tross alt ikke alt som gjelder bare enn selv. Kan jo godt tenke på andre også. Men jeg vet ikke om du skrev det inlegget der til meg eller ho andre da. Jeg blir så forvirra jeg nå. hehe
men jeg er vartfall helt enig med deg uansett!
Antall ord: 159
It's a time for everything
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Fin innstilling! Hadde alle hatt den innstillinga og virkelig gått inn for å praktisere den, hadde både paran og resten av verden vært et bedre stedanne-06 skrev:Jeg er av den mening at om man har noe stygt å si til noen, prøv å hold kjeft så ofte så mulig.
Antall ord: 86
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Nå synes jeg ikke paranormal er så ille da=) Det er jo ganske greit her. Bare noen som har noen litt for spesielle meninger som de kunne holdt for seg selv. Synes folk kan ta alt seriøst her og da synes jeg det kan komme seriøse svar. Hater frekke folk. Jeg synes dte er synd de ikek forstår hva det kan gjøre med andre å være spydige å være frekke.Svartepus skrev:Fin innstilling! Hadde alle hatt den innstillinga og virkelig gått inn for å praktisere den, hadde både paran og resten av verden vært et bedre stedanne-06 skrev:Jeg er av den mening at om man har noe stygt å si til noen, prøv å hold kjeft så ofte så mulig.
Antall ord: 162
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2008 13:59
- 16
det kan du=) jeg bruker veldig mye intuisjon og ser veldig mye på de alternative fremtidene jeg har.Når jeg var 15-18 så husker jeg at jeg også hadde det litt fra drømmer og mye fra dejavu,det kom opp en følelse av at det her er viktig,nå må jeg følge med for det her virker kjent,og så følte jeg meg vel fram mens det sto på og forandret på noen småting,hvis du skjønner.er litt sliten nå og dårlig til å forklare.Men nå for tiden flyr jeg ganske mye frem og tilbake i tid og sånt,så hvis jeg merker at det er noe i fremtiden som ikke er bra så healer jeg det fra nåtid og forandre på det fra her jeg er nå=)Green*Tears skrev:Kan jeg spørre hvordan du forandrer fremtiden da? Siden du ikke gjør det ved drømmer.open_palm skrev:jeg mente ikke noe sarkastisk eller noe med at det var en kul evne,jeg syntes det hørtes kult ut å kunne ha det sånn=) jeg forandrer på fremtiden noen ganger selv men ikke ved hjelp av drømmer
Ble litt nysgjerrig;D
Antall ord: 208
"When right becomes wrong, resistance becomes your duty"
If you want to cut yourself,remember that i love you..
"to live till death is not easy"
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
oki, til å være sliten synes jeg du forklarer deg bra=)open_palm skrev:det kan du=) jeg bruker veldig mye intuisjon og ser veldig mye på de alternative fremtidene jeg har.Når jeg var 15-18 så husker jeg at jeg også hadde det litt fra drømmer og mye fra dejavu,det kom opp en følelse av at det her er viktig,nå må jeg følge med for det her virker kjent,og så følte jeg meg vel fram mens det sto på og forandret på noen småting,hvis du skjønner.er litt sliten nå og dårlig til å forklare.Men nå for tiden flyr jeg ganske mye frem og tilbake i tid og sånt,så hvis jeg merker at det er noe i fremtiden som ikke er bra så healer jeg det fra nåtid og forandre på det fra her jeg er nå=)Green*Tears skrev:Kan jeg spørre hvordan du forandrer fremtiden da? Siden du ikke gjør det ved drømmer.open_palm skrev:jeg mente ikke noe sarkastisk eller noe med at det var en kul evne,jeg syntes det hørtes kult ut å kunne ha det sånn=) jeg forandrer på fremtiden noen ganger selv men ikke ved hjelp av drømmer
Ble litt nysgjerrig;D
Det virker jo bra da, så slipper du unna kanskje ting som kunne vært veldig vonde eller lite greit.
Antall ord: 242
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
jeg slipper ihvartfall unna mye av det vonde som er unødvendig..en del vondt på man gå igjenom siden man også skal vokse som person,men det er ganske greit når jeg ser fremtiden litt tydeligere at jeg kan velge hvilke smeller jeg vil ta mer bevisst.smeller får man alltid,men det gjelder vel å gå på de man kan takkleGreen*Tears skrev:oki, til å være sliten synes jeg du forklarer deg bra=)open_palm skrev:det kan du=) jeg bruker veldig mye intuisjon og ser veldig mye på de alternative fremtidene jeg har.Når jeg var 15-18 så husker jeg at jeg også hadde det litt fra drømmer og mye fra dejavu,det kom opp en følelse av at det her er viktig,nå må jeg følge med for det her virker kjent,og så følte jeg meg vel fram mens det sto på og forandret på noen småting,hvis du skjønner.er litt sliten nå og dårlig til å forklare.Men nå for tiden flyr jeg ganske mye frem og tilbake i tid og sånt,så hvis jeg merker at det er noe i fremtiden som ikke er bra så healer jeg det fra nåtid og forandre på det fra her jeg er nå=)Green*Tears skrev:Kan jeg spørre hvordan du forandrer fremtiden da? Siden du ikke gjør det ved drømmer.open_palm skrev:jeg mente ikke noe sarkastisk eller noe med at det var en kul evne,jeg syntes det hørtes kult ut å kunne ha det sånn=) jeg forandrer på fremtiden noen ganger selv men ikke ved hjelp av drømmer
Ble litt nysgjerrig;D
Det virker jo bra da, så slipper du unna kanskje ting som kunne vært veldig vonde eller lite greit.
det vanskeligste er å være glad mens man går å gruer seg til en smell man vet man skal få,er jo ikke alt man kan forandre på
Antall ord: 337
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
skjønner, litt kjipt. Når du vet og ikke kan forandre. Det er vel bedre å ikke vite da. hehe.
Eller kanskje det er fint å få forberede seg.
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
tehehehe var det til meg??takk i såfall..hehe men jeg har min del av dumme usaklige og noen ganger kranglete innlegg her jeg og..hehe..når klokka blir over 12 så slipper monsteret frem noen gangeranne-06 skrev:Jeg er av den mening at om man har noe stygt å si til noen, prøv å hold kjeft så ofte så mulig.
Så, bare hyggelig du.
Antall ord: 121
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
hehe jeg er så nyskjerrig jeg så jeg klarer ikke å la være..noen ganger så vi ljeg ikke vite,hvis jeg kjenner at det er best å ikek vite,da lar jeg det være..tar tid å finne en bra balangse i alt det der ihvartfall for meg=)Green*Tears skrev:skjønner, litt kjipt. Når du vet og ikke kan forandre. Det er vel bedre å ikke vite da. hehe.
Antall ord: 79
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Feb 2008 19:23
- 16
Re: sanndrømme
Skjønner godt at du blir forvirra...Green*Tears skrev:Ofte egentlig.. eller ofte og ofte da.. Så drømmer jeg noe som faktisk skjer.
Slik at jeg kan forandre på det når det skjer.
Jeg kan for eksempel drømme at jeg og mamma krangler masse for noe jeg har sagt
åså når det virkelig skjer så kan jeg forandre på det jeg ville egentlig si så vi slipper en krangel..
mange ganger skjer det slik at jeg ungår situasjoner.
Er dette normalt?:S jeg synes ikke det er skremmende siden jeg er litt vant til det nå.
Men bare lurer på om jeg surrer og bare tror jeg har sett det før?
Jeg husker ofte drømmene jeg har som jeg kan forandre på så det er ikek noe som kommer ''plutselig''.
og dte er ikke bare natt drømmer det er også drømmer om dagen. Om jeg sitter å dag drømmmer.. så kan jeg få opp noen bilder. men ikke handling da, bare bilder.
Men når jeg sover er det som en liten filmsnutt hehe.
skjønner dere hva jeg mener?
Er dette normalt? Er det flere som har det sånn??
Jeg trodde dte var normalt jeg.. men så var det ingen andre som gjorde det i nær familie så jeg ble litt skeptisk.
hadde vært fint med svar.
Hilsen en litt forvirra jente hehe
Det jeg skal si til deg nå er ikke særlig pent, men gi beng i den familien din når di sier det ikke er normalt.
Du har sikkert den evnen og være sanndrømt og det er ingenting og skjems over.
Tror det er ganske normalt og være sanndrømt. :mozilla_wink: Ta det heller positivt at du har en sjanse til og "forutse" ting litt før de skjer Det er nå min mening
Antall ord: 316
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Feb 2008 17:52
- 16
- Lokalisering: Trondheim
Sanndrømming
Dette er helt normalt, har gjort det flere ganger, men en gang var virkelig ekkel; jeg drømte at pappa, venninna mi og jeg kjørte på en bro og fronkolliderte med en annen personbil og jeg omkom. Neste dag kjørte vi på den broa og kom over i feil kjøreretning og holdt på å frontkollidere med en bil som var helt lik den i drømmen, men pappa greidde å unngå d. Tør nesten ikke tenke på hva som hadde skjedd hvis vi hadde kollidert.
Antall ord: 87
"Hello! I am Lindsay Lohan"
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Re: Sanndrømming
oi! Så bra det gikk bra da!:Szahara skrev:Dette er helt normalt, har gjort det flere ganger, men en gang var virkelig ekkel; jeg drømte at pappa, venninna mi og jeg kjørte på en bro og fronkolliderte med en annen personbil og jeg omkom. Neste dag kjørte vi på den broa og kom over i feil kjøreretning og holdt på å frontkollidere med en bil som var helt lik den i drømmen, men pappa greidde å unngå d. Tør nesten ikke tenke på hva som hadde skjedd hvis vi hadde kollidert.
Antall ord: 97
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Mar 2008 00:54
- 16
Det minner meg om det TV-programmet "Medium" Hun hovedpersonen der drømmer jo sånne ting som skjer Men hun må jo prøve å redde noe da, men det minnte meg litt om det alikevel.
Antall ord: 36
Nyt dagen idag som om det er den siste
Hide post links |