Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ sanndrømme
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Mai 2007 10:12
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
sanndrømme
Ofte egentlig.. eller ofte og ofte da.. Så drømmer jeg noe som faktisk skjer.
Slik at jeg kan forandre på det når det skjer.
Jeg kan for eksempel drømme at jeg og mamma krangler masse for noe jeg har sagt
åså når det virkelig skjer så kan jeg forandre på det jeg ville egentlig si så vi slipper en krangel..
mange ganger skjer det slik at jeg ungår situasjoner.
Er dette normalt?:S jeg synes ikke det er skremmende siden jeg er litt vant til det nå.
Men bare lurer på om jeg surrer og bare tror jeg har sett det før?
Jeg husker ofte drømmene jeg har som jeg kan forandre på så det er ikek noe som kommer ''plutselig''.
og dte er ikke bare natt drømmer det er også drømmer om dagen. Om jeg sitter å dag drømmmer.. så kan jeg få opp noen bilder. men ikke handling da, bare bilder.
Men når jeg sover er det som en liten filmsnutt hehe.
skjønner dere hva jeg mener?
Er dette normalt? Er det flere som har det sånn??
Jeg trodde dte var normalt jeg.. men så var det ingen andre som gjorde det i nær familie så jeg ble litt skeptisk.
hadde vært fint med svar.
Hilsen en litt forvirra jente hehe
Slik at jeg kan forandre på det når det skjer.
Jeg kan for eksempel drømme at jeg og mamma krangler masse for noe jeg har sagt
åså når det virkelig skjer så kan jeg forandre på det jeg ville egentlig si så vi slipper en krangel..
mange ganger skjer det slik at jeg ungår situasjoner.
Er dette normalt?:S jeg synes ikke det er skremmende siden jeg er litt vant til det nå.
Men bare lurer på om jeg surrer og bare tror jeg har sett det før?
Jeg husker ofte drømmene jeg har som jeg kan forandre på så det er ikek noe som kommer ''plutselig''.
og dte er ikke bare natt drømmer det er også drømmer om dagen. Om jeg sitter å dag drømmmer.. så kan jeg få opp noen bilder. men ikke handling da, bare bilder.
Men når jeg sover er det som en liten filmsnutt hehe.
skjønner dere hva jeg mener?
Er dette normalt? Er det flere som har det sånn??
Jeg trodde dte var normalt jeg.. men så var det ingen andre som gjorde det i nær familie så jeg ble litt skeptisk.
hadde vært fint med svar.
Hilsen en litt forvirra jente hehe
Antall ord: 227
It's a time for everything
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Helt normalt.
skjer med meg meg og da. bare på en annen måte.
jeg får en slags avis utenfor døra mi og en katt som sitter på den og mjauer.
anyway,på den avisen kan jeg værtfall lese hva som skjer imorra.
Antall ord: 46
Hide post links |
Ha ha, den serien husker jegDemonologist skrev:Helt normalt.
Antall ord: 54
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2008 13:59
- 16
det høres ut som en veldig kul evne å ha,det er jo alltid greit å kunne forandre på framtiden når den kommer=)
Antall ord: 23
"When right becomes wrong, resistance becomes your duty"
If you want to cut yourself,remember that i love you..
"to live till death is not easy"
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
og hva som er normalt og ikke er jo ikke så farlig..for ettersom jeg har forstått det,så er det som er normalt å jobbe fra 9-16.00 i en jobb man ikke liker,så gå hjem å spise en midag man egentlig er litt lei av,se på nyheter med en partner man knapt har interesse for lenger og så sitte å glo til det er tid for å legge seg,og så innimellom skal man feste og drekke og kline med andre og lage haraball..og så skal man støtte den lokale idretten og ha en fin bil som man vasker dagen før 17 mai..og alt som er åndelig og overnaturlig osv er forbeholdt mennesker som er annerledes enn en selv,som om de kommer fra ett bedre sted og som om de har tilgang til noe som de normale ikke får lov å ha tilgang til.og er man virkelig normal så skal man undertrykke alle drømmer og følelser og ønsker som ikke er i tråd med det som systemet har bestemmt at vi skal drømme om eller ønske oss,sånn at det blir lettere å passe inn i det skjematiske helvetet vi lever i..det er det som er normalt der jeg kommer fra ihvartfall,men for meg er det d som er galskap..=)
Antall ord: 224
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Feb 2008 01:22
- 16
Tror det finnes mange som har det som deg.
Jeg har også fått vite fra seriøse folk at slike ting er svært avgjørende når man er ung. At det er veldig, veldig viktig å ikke "strupe" dette hos unge mennesker, så vær så snill, ikke hør på dem som er hånlige her inne. Endten det viser seg at du har evner eller ei.
Om det er slik at du har evner, blir jeg trist ved tanken på at noen skulle ødelegge dette for deg.
Om det værste du skulle gjøre i livet var at du undrer deg over ting som skjer, - om dette er tilfeldigheter eller evner... vel da kommer du ikke til å gjøre mye ille i livet ditt
Tror veldig, veldig, veldig mange undrer seg over slikt. Du er IKKE alene. Vi er MANGE som deg. Evner eller ei.
Ikke alle her inne er ute etter å "ta deg" så legg minst mulig vekt på de hånlige og støtt deg heller til dem som gir deg seriøse råd.
Jeg har det ikke slik som deg. Men det høres utrolig nyttig ut.
Har derimot hatt andre drømmer og har fått støtte og råd her inne.
Dette er det nok andre her inne som vet og kan gi deg råd om.
Så jeg håper noen som har disse evnene kan svare deg og gi deg støtte og råd.
Lykke til.
Jeg har også fått vite fra seriøse folk at slike ting er svært avgjørende når man er ung. At det er veldig, veldig viktig å ikke "strupe" dette hos unge mennesker, så vær så snill, ikke hør på dem som er hånlige her inne. Endten det viser seg at du har evner eller ei.
Om det er slik at du har evner, blir jeg trist ved tanken på at noen skulle ødelegge dette for deg.
Om det værste du skulle gjøre i livet var at du undrer deg over ting som skjer, - om dette er tilfeldigheter eller evner... vel da kommer du ikke til å gjøre mye ille i livet ditt
Tror veldig, veldig, veldig mange undrer seg over slikt. Du er IKKE alene. Vi er MANGE som deg. Evner eller ei.
Ikke alle her inne er ute etter å "ta deg" så legg minst mulig vekt på de hånlige og støtt deg heller til dem som gir deg seriøse råd.
Jeg har det ikke slik som deg. Men det høres utrolig nyttig ut.
Har derimot hatt andre drømmer og har fått støtte og råd her inne.
Dette er det nok andre her inne som vet og kan gi deg råd om.
Så jeg håper noen som har disse evnene kan svare deg og gi deg støtte og råd.
Lykke til.
Antall ord: 251
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
O'Sannhet!!!!open_palm skrev:og hva som er normalt og ikke er jo ikke så farlig..for ettersom jeg har forstått det,så er det som er normalt å jobbe fra 9-16.00 i en jobb man ikke liker,så gå hjem å spise en midag man egentlig er litt lei av,se på nyheter med en partner man knapt har interesse for lenger og så sitte å glo til det er tid for å legge seg,og så innimellom skal man feste og drekke og kline med andre og lage haraball..og så skal man støtte den lokale idretten og ha en fin bil som man vasker dagen før 17 mai..og alt som er åndelig og overnaturlig osv er forbeholdt mennesker som er annerledes enn en selv,som om de kommer fra ett bedre sted og som om de har tilgang til noe som de normale ikke får lov å ha tilgang til.og er man virkelig normal så skal man undertrykke alle drømmer og følelser og ønsker som ikke er i tråd med det som systemet har bestemmt at vi skal drømme om eller ønske oss,sånn at det blir lettere å passe inn i det skjematiske helvetet vi lever i..det er det som er normalt der jeg kommer fra ihvartfall,men for meg er det d som er galskap..=)
Antall ord: 229
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Re: sanndrømme
folk kan si hva de vil. jeg kaller dte ikke en evne. jeg bare spør jeg. Enkelt og greit. Det er det jeg opplever i hverdagen å jeg bare lurer på hva det er. Ikke noe mer eller mindre enn det. Folk kan jo få si hva de vil.
men takker jo for alle svar.
jeg lurer bare på hva det er
men takker jo for alle svar.
jeg lurer bare på hva det er
Antall ord: 62
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
jeg mente ikke noe sarkastisk eller noe med at det var en kul evne,jeg syntes det hørtes kult ut å kunne ha det sånn=) jeg forandrer på fremtiden noen ganger selv men ikke ved hjelp av drømmer
Antall ord: 40
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Ojoj, håper inderlig ikke den var ment for meg!!!open_palm skrev:jeg mente ikke noe sarkastisk eller noe med at det var en kul evne,jeg syntes det hørtes kult ut å kunne ha det sånn=) jeg forandrer på fremtiden noen ganger selv men ikke ved hjelp av drømmer
For jeg hadde ingen intensjon om å antyde at du var sarkastisk eller noe i den retning!!!
Og håper ikke du trodde at det jeg sa om at noen er hånlige her inne var myntet på deg! Det var det på ingen måte. Har lest mange av dine innlegg og svar, fortsetter å lese dem fordi jeg synes du sier mye fornuftig, du har mange interessante vinklinger, jeg tror jeg kan lære mye av dine innlegg og har respekt for deg og dine meninger.
Så jeg håper virkelig ikke du fikk intrykk av at jeg antydet noe i retning av deg. Om jeg ga intrykk av det, så beklager jeg virkelig!!!
Antall ord: 167
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
tror alle missforstår alle litt her xD
Antall ord: 8
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
neinei=)ingen fare!!og takk for rosanne-06 skrev:Ojoj, håper inderlig ikke den var ment for meg!!!open_palm skrev:jeg mente ikke noe sarkastisk eller noe med at det var en kul evne,jeg syntes det hørtes kult ut å kunne ha det sånn=) jeg forandrer på fremtiden noen ganger selv men ikke ved hjelp av drømmer
For jeg hadde ingen intensjon om å antyde at du var sarkastisk eller noe i den retning!!!
Og håper ikke du trodde at det jeg sa om at noen er hånlige her inne var myntet på deg! Det var det på ingen måte. Har lest mange av dine innlegg og svar, fortsetter å lese dem fordi jeg synes du sier mye fornuftig, du har mange interessante vinklinger, jeg tror jeg kan lære mye av dine innlegg og har respekt for deg og dine meninger.
Så jeg håper virkelig ikke du fikk intrykk av at jeg antydet noe i retning av deg. Om jeg ga intrykk av det, så beklager jeg virkelig!!!
jeg mente til hun som laget tråden,til innlegget hun skrev over mitt=)
Antall ord: 191
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
det har du nok rett i=) synes ihvartfall at det høres fint ut det du skriverGreen*Tears skrev:tror alle missforstår alle litt her xD
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Kan jeg spørre hvordan du forandrer fremtiden da? Siden du ikke gjør det ved drømmer.open_palm skrev:jeg mente ikke noe sarkastisk eller noe med at det var en kul evne,jeg syntes det hørtes kult ut å kunne ha det sånn=) jeg forandrer på fremtiden noen ganger selv men ikke ved hjelp av drømmer
Ble litt nysgjerrig;D
Antall ord: 65
Hide post links |