Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
doodles skrev:Du burde nok ikke gå til avisen med mindre du har et eller annet bevis for dette her...
Virker som du er ganske sikker på at noe skal skje. Du sier ikke noe om hva som skal skje, eller hvorfor du tror det. Uansett så kommer nok ikke avisen til å ta ditt ord på det, uten noe mer håndfast... men du kan jo så klart begynne med å fortelle oss her om grunnen til at du tror det
Ok..
Først kan du bryne deg igjenom disse linkene:
Så kan du tenke litt på om Myndighetene, NASA og alle de forskjellige regjeringene her i verden er så erlige som du egentlig tror.
Hvorfor tror du de bygger mat-reservasjoner som tåler så å si alt av motstand og det bygges flere og flere undergrunns-baser som rommer utallige mennesker.
Hvorfor begynte alt dette da de oppdaget Nibiru (Planet X) i starten av 80-tallet?
Antall ord: 207
KNOWING IS POWER
UNDERSTANDING IS WISDOM
And they that are wise among the people shall instruct the many
en av de største gledene med hele greia er jo å slippe unna tv og dvd og tull og fanteri!!!gi meg biljardbord og treleker til å ha gale fylleleker med og snowboard og domino!!
Antall ord: 34
"When right becomes wrong, resistance becomes your duty"
If you want to cut yourself,remember that i love you..
"to live till death is not easy"
open_palm skrev:en av de største gledene med hele greia er jo å slippe unna tv og dvd og tull og fanteri!!!gi meg biljardbord og treleker til å ha gale fylleleker med og snowboard og domino!!
oouu drar du med deg et biljardbord så henger jeg meg på!!
open_palm skrev:en av de største gledene med hele greia er jo å slippe unna tv og dvd og tull og fanteri!!!gi meg biljardbord og treleker til å ha gale fylleleker med og snowboard og domino!!
oouu drar du med deg et biljardbord så henger jeg meg på!!
så klart med myntinnkast og en mynt som kan være min,og en pistol til å passe på mynten med
hehe neida..alle får spille
Antall ord: 78
"When right becomes wrong, resistance becomes your duty"
If you want to cut yourself,remember that i love you..
"to live till death is not easy"