Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSpøkelse heikere og spøkelser langs veien...

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
athene1974
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Feb 2008 19:23
16

Re: Spøkelse heikere og spøkelser langs veien...

Innlegg av athene1974 »

Har ikke opplevd det selv.
Men mange påstår at det høres skritt rett bak deg når du går et strekke mellom Åsvang og Åsbygda i Stange kommune.
Dette er noe jeg har hørt flere fortelle, at skrittene kan høres hakk i hel.
Når de snur seg er det ingen bak dem.
Har ikke sjekket det ut selv og vil heller ikke prøve på det
Antall ord: 73

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
marikken
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Apr 2007 22:41
17
Kjønn (valgfri): jiiinte
Lokalisering: rygge

Innlegg av marikken »

mistress skrev:I Moss så er det en haiker :) Rettere sagt fuglevik. Han går langs veien til værner kloster, som skal være hjemsøkt.. (kommer med historie derfra senere). Hvis du kjører forbi han og ikke stopper og gir han skyss så vil han plutselig sitte i baksetet i bilen. Og like plutselig som han kom, så forsvinner han. Aldri opplevd det når jeg har kjørt der de 1000 gangene. Var en hendelse at hele bilen som har ødelagte låser (gammel sierra) låste seg da vi kjørte forbi der han skal stå. Men ikke noe mer :)
Har aldri merket noe der....Men det er jo alltid litt grøss å kjøre forbi der en mørk kveld alene,hehe:)
Antall ord: 128
:-)smil til verden,og den smiler tilbake:-)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
bearman
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Mar 2008 18:50
16

Innlegg av bearman »

Diablesse skrev:Her er filmen..: http://www.youtube.com/watch?v=C05guW19ddY

..og her er tråden:
https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewt ... ht=theresa

Du får bestemme selv hvorvidt du tror på det eller ikke :P

dæven det var skumelt på slutten! Hun jenta sa bare <<Jeg døde!>>
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Oooo hoooo scary sssssss
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
doaivu
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Jan 2008 16:19
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: skjærsilden

Innlegg av doaivu »

spooky, men virka litt regissert
Antall ord: 5
Bilde
- i fell in love with a spirit -

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

Jeg kan ikke FATTE att dere ikke kan lese allt som er skrevet om denne elendige amatørfilmen først, som er en parodi på dårlig juks, før dere kommenterer på skiten så man ikke blir kvitt tullet.
Ikke trykk på denne trådene mere.

Den er en parodi på mere berømte historier som denne
https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewtopic.php?t=11345

Trykk heller på den.
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
miss
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Aug 2007 21:06
17

energi

Innlegg av miss »

oki det er ikke et meneske jeg her det men en enegi som kom over veien, faktisk det siste jeg har sett av det åndelige,

det har en historie bak
seg det handlet om en gammel mann som bodde oppe forbi veien der det kjedde, han er dø nå, men mens han levde klaget hen altid på nisser på taket osv likte ikke å gå hjem men hva kan han gjøre det ver hjemmet hans.
men det ble fortalt at det var noe i det området selvfølgeligt undersøkte jeg så godt jeg kunne men fant aldri noe og hadde glemt det,
til den dagen jeg skulle hjem fra min bror som bor en 15 min fra meg og må forbi den plassen og det er en plass jeg har kjørt utalige ganger og vil fortsette å kjøre mange genger til.
det hente en kveld det var skumring og jeg skulle hjem men denne gangen var det en enegi som skled over vegen og lo av alt i verden, jeg fikk den merkeligste reaksjonen jeg ble sint og kjørte påen av en eller annen grunn fikk jeg for meg at deg skal jeg kjøre på.
jeg lå vel til slutt noe over 1oo kmt da jeg nærmet meg en skille mellom den ene plassen til neste så der så jeg en slags tåkelignenes ting som om jeg kjørte ut av et energi felt.da tok jeg moben og ringte min man og snakket med han helt hjem, etter dette trengte jeg følge bil hjem etter jeg hadde vært hos bror min, men nå har klarer jeg å kjøre selv tror faktisk ikke jeg skal oppleve mer, kansje det var det siste jeg så fra det hensindige som jeg for oppleve.
Ellers har jeg bare opplevd en gang en person som stod ved en traktor
der hadde det vist kjedd en ulykke med en som hadde kjørt av vegen med en traktor, men stoler ikke helt på meg selv med det synet det er ekelt å tenke på, kjenner ikke til plassen men det så helt normalt ut som om det var ekte, men den som kjørte og det var ikke meg saknet ikke farten for traktoren han så ingen ting, men hans kone kunne bekrefte historien siden hun hadde vokst opp i nærheten.
tro det eller ei men disse 2 historiene er fra mine opplevelser og de er det ikke få av.
Antall ord: 415
ta det med et smil

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Re: energi

Innlegg av Eaglespirit »

miss skrev:oki det er ikke et meneske jeg her det men en enegi som kom over veien, faktisk det siste jeg har sett av det åndelige,

det har en historie bak
seg det handlet om en gammel mann som bodde oppe forbi veien der det kjedde, han er dø nå, men mens han levde klaget hen altid på nisser på taket osv likte ikke å gå hjem men hva kan han gjøre det ver hjemmet hans.
men det ble fortalt at det var noe i det området selvfølgeligt undersøkte jeg så godt jeg kunne men fant aldri noe og hadde glemt det,
til den dagen jeg skulle hjem fra min bror som bor en 15 min fra meg og må forbi den plassen og det er en plass jeg har kjørt utalige ganger og vil fortsette å kjøre mange genger til.
det hente en kveld det var skumring og jeg skulle hjem men denne gangen var det en enegi som skled over vegen og lo av alt i verden, jeg fikk den merkeligste reaksjonen jeg ble sint og kjørte påen av en eller annen grunn fikk jeg for meg at deg skal jeg kjøre på.
jeg lå vel til slutt noe over 1oo kmt da jeg nærmet meg en skille mellom den ene plassen til neste så der så jeg en slags tåkelignenes ting som om jeg kjørte ut av et energi felt.da tok jeg moben og ringte min man og snakket med han helt hjem, etter dette trengte jeg følge bil hjem etter jeg hadde vært hos bror min, men nå har klarer jeg å kjøre selv tror faktisk ikke jeg skal oppleve mer, kansje det var det siste jeg så fra det hensindige som jeg for oppleve.
Ellers har jeg bare opplevd en gang en person som stod ved en traktor
der hadde det vist kjedd en ulykke med en som hadde kjørt av vegen med en traktor, men stoler ikke helt på meg selv med det synet det er ekelt å tenke på, kjenner ikke til plassen men det så helt normalt ut som om det var ekte, men den som kjørte og det var ikke meg saknet ikke farten for traktoren han så ingen ting, men hans kone kunne bekrefte historien siden hun hadde vokst opp i nærheten.
tro det eller ei men disse 2 historiene er fra mine opplevelser og de er det ikke få av.
Kan jo være den energien prøvde å lure deg av veien. Hvem vet :o
Antall ord: 431
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
miss
Nybegynner
Nybegynner
17

uff

Innlegg av miss »

uff nå skremmer du meg jeg skal liksom fortsette å kjøre den vegen mange år inn i fremtiden
Sist redigert av miss på 16 Mar 2008 22:15, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 18
ta det med et smil

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
19

Re: uff

Innlegg av Eaglespirit »

miss skrev:uff nå skremmer du meg jeg skal liksom fortsette å kjøre den vegen mange år inn i fremtiden
Det var ikke meninga å skrem deg.Var bare en tanke som falt inn
Antall ord: 33
Admin

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
miss
Nybegynner
Nybegynner
17

Re: uff

Innlegg av miss »

Eaglespirit skrev:
miss skrev:uff nå skremmer du meg jeg skal liksom fortsette å kjøre den vegen mange år inn i fremtiden
Det var ikke meninga å skrem deg.Var bare en tanke som falt inn

faktsk så var det politi kontoll der i næreheten og folkene de stoppet snakket om noe de hadde opplevd langs den milen men vet ikke hvor eller hva men det er noe jeg ikke kan gå god for det er en historie jeg har hørt fra andre,hørte den etter det jeg har opplevd.
men det er ei jente som krasjet 500 meter etter der tåke energien som var en slaks skille jeg opplevde. og det var faktisk min esk svåger som kom først til den ulykken. men tror ikke den hadde noe med det å gjøre. men det var der jeg fikk de hvor fort jeg egentlig lå å fikk roet meg ned. og den strekningen er vel på ca 2 kilometer fra der jeg så enegien til der tåke skillet var
Antall ord: 174
ta det med et smil

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
19

Innlegg av Eaglespirit »

Høres ut som en spesiell veistrekning :o
Antall ord: 7
Admin

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
miss
Nybegynner
Nybegynner
17

svar

Innlegg av miss »

Eaglespirit skrev:Høres ut som en spesiell veistrekning :o

ikke si det engang det er mange beretninger på den vegstekningen men, kan helt ærligt ikke tro på alt jeg hører, men det jeg selv opplever er det bevis nok for meg selv.
Antall ord: 43
ta det med et smil

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links