Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder.

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
frosty
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Jan 2007 22:29
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Skedsmo

Innlegg av frosty »

Jeg så kun skau og graven, jeg. Så ikke noe anna. Trur du bare innbiler deg at det skal være noe på bilde, da får man det også. sånn som da jeg så inn i vaskehallen på jobben en gang at de børstene rørte på seg, men jeg innbilte meg det med vilje, da rører de også på seg. akkurat som deg, du ville se et ansikt over graven, da ser du et ansikt over graven. Det er hjernen som leker med deg. Men jeg trur at det finnes mer mellom himmel og jord, men noen ganger er det nok hjernen som "leker" med oss. :mozilla_smile:
Antall ord: 113
I can be a devil if you wount.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
frosty
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av frosty »

Jeg så kun skau og graven, jeg. Så ikke noe anna. Trur du bare innbiler deg at det skal være noe på bilde, da får man det også. sånn som da jeg så inn i vaskehallen på jobben en gang at de børstene rørte på seg, men jeg innbilte meg det med vilje, da rører de også på seg. akkurat som deg, du ville se et ansikt over graven, da ser du et ansikt over graven. Det er hjernen som leker med deg. Men jeg trur at det finnes mer mellom himmel og jord, men noen ganger er det nok hjernen som "leker" med oss. :mozilla_smile:
Antall ord: 113

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
frosty
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av frosty »

Hvordan sletter jeg de tre mld som kom inn her fra meg? kom litt flere av samme mld.

frosty skrev:Jeg så kun skau og graven, jeg. Så ikke noe anna. Trur du bare innbiler deg at det skal være noe på bilde, da får man det også. sånn som da jeg så inn i vaskehallen på jobben en gang at de børstene rørte på seg, men jeg innbilte meg det med vilje, da rører de også på seg. akkurat som deg, du ville se et ansikt over graven, da ser du et ansikt over graven. Det er hjernen som leker med deg. Men jeg trur at det finnes mer mellom himmel og jord, men noen ganger er det nok hjernen som "leker" med oss. :mozilla_smile:
Antall ord: 133

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
frosty
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av frosty »

Hvordan sletter jeg de tre mld som kom inn her fra meg? kom litt flere av samme mld.

frosty skrev:Jeg så kun skau og graven, jeg. Så ikke noe anna. Trur du bare innbiler deg at det skal være noe på bilde, da får man det også. sånn som da jeg så inn i vaskehallen på jobben en gang at de børstene rørte på seg, men jeg innbilte meg det med vilje, da rører de også på seg. akkurat som deg, du ville se et ansikt over graven, da ser du et ansikt over graven. Det er hjernen som leker med deg. Men jeg trur at det finnes mer mellom himmel og jord, men noen ganger er det nok hjernen som "leker" med oss. :mozilla_smile:
Antall ord: 133

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Demonologist

Innlegg av Demonologist »

frosty skrev:Hvordan sletter jeg de tre mld som kom inn her fra meg? kom litt flere av samme mld.

bestill en peppes til min adresse så fixer jeg det. deal?:P
Antall ord: 147

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
athene1974
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Feb 2008 19:23
16

Re: Falstadskogen, bilder, hode over grav + orber

Innlegg av athene1974 »

Vil det si at orb er det samme som en psiball eller hva det nå heter? :mozilla_oops:
Skikkelig dreven på sånne ting jeg, som dere kanskje skjønner :mozilla_surprised:
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Nei, orb er støv (for det meste døde hudceller) og PSI ball lager man av sin egen energi or something.
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Liseee94
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Feb 2008 00:22
16
Kjønn (valgfri): Jente

Innlegg av Liseee94 »

Så bare skog jeg :mozilla_undecided:
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
CCleaner
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Feb 2008 17:59
16

Innlegg av CCleaner »

athene1974 skrev:Vil det si at orb er det samme som en psiball eller hva det nå heter? :mozilla_oops:
Skikkelig dreven på sånne ting jeg, som dere kanskje skjønner :mozilla_surprised:
http://www.ghostweb.com/orb_theory.html :mozilla_wink:
Antall ord: 41
Are you happy to see me, or is that an EMF detector in your pocket?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
athene1974
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Feb 2008 19:23
16

Innlegg av athene1974 »