Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Jerker skrev:jeg er ikke agressiv... ^^ Jeg bare sa at the blair witch er ekte, dra til usa og hør med fbi da vel, jeg har desverre ingen linker, men min venninne har mange som beviser det, ting som fbi i usa har lagt fram på nettet, bla. historien om da dem fant loggboka til den jenta, den lå under huset, ikke nede i kjelleren, men under grunnmuren, de fant den da dem rev ned det falleferdig huset... Jeg så bildene de hadde på den sia, altså fra da dem rev huset og fant den boka...
I et intervju jeg så på nettet, blir alle fra filmen the blair witch project intervjuet og der sier Heather at hele filmen er basert på den sanne historien om tenåringene som aldri ble funnet og The Blair Witch, bedre kjent som Elly Kedward... Når dem selv sier det, da er det jo sant..
Litt rart at folka på paranormal ikke tror på myter og spøkelser...!
Jerker skrev:Jeg så det i stad ^^D jeg er så dust vøtt x]
I et intervju jeg så på nettet, blir alle fra filmen the blair witch project intervjuet og der sier Heather at hele filmen er basert på den sanne historien om tenåringene som aldri ble funnet og The Blair Witch, bedre kjent som Elly Kedward... Når dem selv sier det, da er det jo sant..
Ja, når en skuespiller sier det, så må det jo stemme. Tror du på alt Tom Cruise sier også?
Jerker skrev:Jeg så det i stad ^^D jeg er så dust vøtt x]
Nei, ha ha, det er piss.
Sorry ass, men alle vet dette nå.
Er jo bare for å skape mer blest om filmen det da
Jerker skrev:Jeg veit jo selvfølgelig hvordan det gikk med dem, er dere gale!!??? Men det er jo ingen lov som sier at man kan lage sitt eget prosjekt?? Og hvis dere ikke bryr dere, trenger dere ikke svare heller....
Neida, ingen lov som sier det. Men i første innlegg antydet du at det hadde gått galt med de som stod bak prosjektet. Du sa du visste hvordan det hadde gått med dem , og ville ikke at det skulle gå slik med deg selv...elns
Nei jeg sa ikke at det var jeg som trodde det kom til å gå galt med meg selv, det er mine venner som tror det... For dem tror fremdeles at de studentene ikke overlevde, jeg vet at dem gjorde det - så klart! Hvorfor skulle dem ikke det da..? Herregud ass...
Netopp.. "Herregud ass"....der sa du det
Finn på noe annet å leke deg med du. En forutsetning er at de man vil ha med tror på dette selv, men det er vanskelig når man vet det er piss :mozilla_wink:
Derimot var det en angivelig ånd som ble kalt "bell heksen" som hjemsøkte en familie i Tennessee i mange år på begynnelsen av 1800-tallet. (an american haunting bygger på dette).
Jerker skrev:Jeg har undret og tenkt i snart to år.. Har jo sett hvordan det gikk med de tre uheldige studentene i the Blair Witch Project, og jeg vil så klart ikke at noe slikt skal skje med meg.
Men jeg har veldig lyst til å lage et prosjekt på film som handler om overnaturlige ting osv.
Siden ingen av mine venner har noen form for paranormale evner og er bekymret for om noe kommer til å kje med meg, så tenkte jeg at jeg like gjerne kunne spørre folka her på paranormal.no =D
Er det noen der ute som gjerne vil være med på noe slikt?? Send meg en priv. melding!
Hvis noe som dette skal funke ekstra bra må man ha personer med forskjellige paranormale evner, og så klart noen som ikke er så altfor redde for mørket og som vet om noen sinsykt hjemsøkte steder =p
Du må være sikker på at du har med deg virkelig dyktige folk, det er sikkert og visst... Vil isåfall ønske deg lykke til med prosjektet, og håper du lykkes :mozilla_cool:
Jerker skrev:Jeg har undret og tenkt i snart to år.. Har jo sett hvordan det gikk med de tre uheldige studentene i the Blair Witch Project, og jeg vil så klart ikke at noe slikt skal skje med meg.
Men jeg har veldig lyst til å lage et prosjekt på film som handler om overnaturlige ting osv.
Siden ingen av mine venner har noen form for paranormale evner og er bekymret for om noe kommer til å kje med meg, så tenkte jeg at jeg like gjerne kunne spørre folka her på paranormal.no =D
Er det noen der ute som gjerne vil være med på noe slikt?? Send meg en priv. melding!
Hvis noe som dette skal funke ekstra bra må man ha personer med forskjellige paranormale evner, og så klart noen som ikke er så altfor redde for mørket og som vet om noen sinsykt hjemsøkte steder =p
Du må være sikker på at du har med deg virkelig dyktige folk, det er sikkert og visst... Vil isåfall ønske deg lykke til med prosjektet, og håper du lykkes :mozilla_cool:
Tusen hjertlig takk! Èn person som hvertfall kan svare for seg...
Men hvorfor i all verden skulle fbi i usa legge ut bevismaterialer om at det er sant at dem forsvant og hvorfor sitter foreldrene igjen uten barna sine...? Greit nok at en skuespiller sa det og for gudsskyld ikke bland Tom Cruise opp i alt dette også!! Men når seks foreldre står igjen uten noen form for spor etter barna sine, og fbi har bevismaterialer for at dette faktisk skjedde, da skal det veldig mye til for å "Put a 'chill' in the wall..."
Jeg skjønner ikke hvorfor folk her på paranormal har blitt så jævlige mot hverandre de siste åra... Det er jo helt klart at man ikke kan søke hjelp her noe mer.. Bortsett fra de som den gang var trofaste!
Du vet at i over ett år la de ut hint og lignende om historien på nett. Dette kun for å lure folk til å tro at dette var en sann historie før filmen kom ut. Å det var veldig mange som trodde på det en stund etter filmen kom ut. Alt det som ligger på nettet om denne historien, eller det meste, er plantet for å skape blesst rundt filmen og gjøre den en smule "skumlere".
Jerker skrev:Selvfølgelig godtar jeg alle svar!
Jeg la ikke ut dette innlegget for å gå nærmere inn på the blair witch, eller å prate om hvor "dust" jeg er, jeg stilte ett enkelt spørsmål om det er noen der ute som kunne tenke seg å sette sammen et eget prosjekt om paranormale aktiviteter...
Korleis har du tenkt dette prosjektet da?
Skjønner at du vil ha med deg fleire personer. Er det snakk om å filme paranormal aktivitet? I så fall må du la dato og klokka synast på filmen mens du filmer samt gjerne sette opp ein bevegelsesdetektor som setter i gang filminga viss det er snakk om å vente på at det ska skje noko paranormalt. Veldig greit med eit filmkamera som tek opp 3 sekund før filminga vert sett i gang, da burde du få med deg alt liksom.
Antall ord: 143
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
Jerker skrev:Selvfølgelig godtar jeg alle svar!
Jeg la ikke ut dette innlegget for å gå nærmere inn på the blair witch, eller å prate om hvor "dust" jeg er, jeg stilte ett enkelt spørsmål om det er noen der ute som kunne tenke seg å sette sammen et eget prosjekt om paranormale aktiviteter...
Korleis har du tenkt dette prosjektet da?
Skjønner at du vil ha med deg fleire personer. Er det snakk om å filme paranormal aktivitet? I så fall må du la dato og klokka synast på filmen mens du filmer samt gjerne sette opp ein bevegelsesdetektor som setter i gang filminga viss det er snakk om å vente på at det ska skje noko paranormalt. Veldig greit med eit filmkamera som tek opp 3 sekund før filminga vert sett i gang, da burde du få med deg alt liksom.
Tror du et spøkelse vil gi utslag på en infrarød beegelsesdetektor? Eller tenkte du på en annen type?
Jeg ville vel trodd at et kamera som tar opp kontinuerlig til en harddisk e.l. ville vært bedre. Full kvalitet innebærer vel 4 Gb/time, så med dagens store harddisker burde det være mulig å lagre hele natten på en disk.
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her