Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderProsjektet

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Jerker
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Mar 2005 17:33
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: et øde sted kalt Skedsmokorset

Prosjektet

Innlegg av Jerker »

Jeg har undret og tenkt i snart to år.. Har jo sett hvordan det gikk med de tre uheldige studentene i the Blair Witch Project, og jeg vil så klart ikke at noe slikt skal skje med meg.
Men jeg har veldig lyst til å lage et prosjekt på film som handler om overnaturlige ting osv.
Siden ingen av mine venner har noen form for paranormale evner og er bekymret for om noe kommer til å kje med meg, så tenkte jeg at jeg like gjerne kunne spørre folka her på paranormal.no =D
Er det noen der ute som gjerne vil være med på noe slikt?? Send meg en priv. melding!
Hvis noe som dette skal funke ekstra bra må man ha personer med forskjellige paranormale evner, og så klart noen som ikke er så altfor redde for mørket og som vet om noen sinsykt hjemsøkte steder =p
Antall ord: 151

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Blair Witch Project er en film, og bare en film.
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Demonologist

Re: Prosjektet

Innlegg av Demonologist »

Jerker skrev:Jeg har undret og tenkt i snart to år.. Har jo sett hvordan det gikk med de tre uheldige studentene i the Blair Witch Project, og jeg vil så klart ikke at noe slikt skal skje med meg.
Men jeg har veldig lyst til å lage et prosjekt på film som handler om overnaturlige ting osv.
Siden ingen av mine venner har noen form for paranormale evner og er bekymret for om noe kommer til å kje med meg, så tenkte jeg at jeg like gjerne kunne spørre folka her på paranormal.no =D
Er det noen der ute som gjerne vil være med på noe slikt?? Send meg en priv. melding!
Hvis noe som dette skal funke ekstra bra må man ha personer med forskjellige paranormale evner, og så klart noen som ikke er så altfor redde for mørket og som vet om noen sinsykt hjemsøkte steder =p
ja jeg og, stakkars studenter, hvem vil oppleve detet? :
Bilde
Antall ord: 162

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Nei, det er forferdelig, ho ho :D
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jerker
Nybegynner
Nybegynner
19

..

Innlegg av Jerker »

Jeg veit jo selvfølgelig hvordan det gikk med dem, er dere gale!!??? Men det er jo ingen lov som sier at man kan lage sitt eget prosjekt?? Og hvis dere ikke bryr dere, trenger dere ikke svare heller....
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Queen Gorgo
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Nov 2007 20:54
17

Re: ..

Innlegg av Queen Gorgo »

Jerker skrev:Jeg veit jo selvfølgelig hvordan det gikk med dem, er dere gale!!??? Men det er jo ingen lov som sier at man kan lage sitt eget prosjekt?? Og hvis dere ikke bryr dere, trenger dere ikke svare heller....
Neida, ingen lov som sier det. Men i første innlegg antydet du at det hadde gått galt med de som stod bak prosjektet. Du sa du visste hvordan det hadde gått med dem , og ville ikke at det skulle gå slik med deg selv...elns :mozilla_tongue:
Antall ord: 89
Queen Gorgo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lundei
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Nov 2007 10:49
17
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av lundei »

\:D/
Antall ord: 0

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jerker
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av Jerker »

Queen Gorgo skrev:
Jerker skrev:Jeg veit jo selvfølgelig hvordan det gikk med dem, er dere gale!!??? Men det er jo ingen lov som sier at man kan lage sitt eget prosjekt?? Og hvis dere ikke bryr dere, trenger dere ikke svare heller....
Neida, ingen lov som sier det. Men i første innlegg antydet du at det hadde gått galt med de som stod bak prosjektet. Du sa du visste hvordan det hadde gått med dem , og ville ikke at det skulle gå slik med deg selv...elns :mozilla_tongue:
Nei jeg sa ikke at det var jeg som trodde det kom til å gå galt med meg selv, det er mine venner som tror det... For dem tror fremdeles at de studentene ikke overlevde, jeg vet at dem gjorde det - så klart! Hvorfor skulle dem ikke det da..? Herregud ass...
Antall ord: 142

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Jerker skrev:
Queen Gorgo skrev:
Nei jeg sa ikke at det var jeg som trodde det kom til å gå galt med meg selv, det er mine venner som tror det... For dem tror fremdeles at de studentene ikke overlevde, jeg vet at dem gjorde det - så klart! Hvorfor skulle dem ikke det da..? Herregud ass...
Hva er det med setningen "Har jo sett hvordan det gikk med de tre uheldige studentene i the Blair Witch Project, og jeg vil så klart ikke at noe slikt skal skje med meg" (sitat deg i åpningsinnlegget) som burde ha vist hva du mente? Vi er ikke tankelesere her, så du må prøve å uttrykke deg litt klarere! Og godta at ikke alle bestandig skjønner akkurat hva du mener med det du skriver...
Antall ord: 219
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

Sorry. Mørkredd.
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jerker
Nybegynner
Nybegynner
19

..

Innlegg av Jerker »

Selvfølgelig godtar jeg alle svar!
Jeg la ikke ut dette innlegget for å gå nærmere inn på the blair witch, eller å prate om hvor "dust" jeg er, jeg stilte ett enkelt spørsmål om det er noen der ute som kunne tenke seg å sette sammen et eget prosjekt om paranormale aktiviteter...
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jerker
Nybegynner
Nybegynner
19

..

Innlegg av Jerker »

Hadde egentlig ikke tenkt å si dette, men... the balir witch project er ikke bare en film, den er jo basert på sann historie =D og det er sant! Men whatever... jeg spør igjen, noen der ute som kunne tenke seg å sette sammen et eget prosjekt?
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Jerker skrev:Hadde egentlig ikke tenkt å si dette, men... the balir witch project er ikke bare en film, den er jo basert på sann historie =D og det er sant! Men whatever... jeg spør igjen, noen der ute som kunne tenke seg å sette sammen et eget prosjekt?
En sann historie du... Jasså ja, har du noen dokumentasjon på det da?
Synes heller du skulle skrape sammen noen linker som beviser dette, istedet for å lage en dårlig kopi av en allerede dårlig kopi av en myte...
Antall ord: 88
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Demonologist

Innlegg av Demonologist »

Svartepus skrev:
Jerker skrev:Hadde egentlig ikke tenkt å si dette, men... the balir witch project er ikke bare en film, den er jo basert på sann historie =D og det er sant! Men whatever... jeg spør igjen, noen der ute som kunne tenke seg å sette sammen et eget prosjekt?
En sann historie du... Jasså ja, har du noen dokumentasjon på det da?
Synes heller du skulle skrape sammen noen linker som beviser dette, istedet for å lage en dårlig kopi av en allerede dårlig kopi av en myte...
skjer med at du er så aggresiv a :P?
Antall ord: 98

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jerker
Nybegynner
Nybegynner
19

..

Innlegg av Jerker »

jeg er ikke agressiv... ^^ Jeg bare sa at the blair witch er ekte, dra til usa og hør med fbi da vel, jeg har desverre ingen linker, men min venninne har mange som beviser det, ting som fbi i usa har lagt fram på nettet, bla. historien om da dem fant loggboka til den jenta, den lå under huset, ikke nede i kjelleren, men under grunnmuren, de fant den da dem rev ned det falleferdig huset... Jeg så bildene de hadde på den sia, altså fra da dem rev huset og fant den boka...
Antall ord: 95

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links