SALVIE
Saken er som følger, jeg har besøk og har tenkt og forsøke og rense huset med salt og vann, da jeg våknet etter nok en urolig natt...
Slo det meg at jeg kunne forsøke og legge ut salvie i rommet som skal renses, fikk det plutselig for meg at dette kunne ha en rensende effekt.
Vet ikke hvorfor jeg fikk det for meg, men er det noen som har en formening om det virker eller har prøvd ut dette.
På forhånd takk for hjelpen
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ SALVIE
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Feb 2008 19:23
- 16
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Lørenskog
Re: SALVIE
Altså dette må du ikke gjøre om du ikke vet hva du driver med, da ender ting opp vondt verre..athene1974 skrev:SALVIE
Saken er som følger, jeg har besøk og har tenkt og forsøke og rense huset med salt og vann, da jeg våknet etter nok en urolig natt...
Slo det meg at jeg kunne forsøke og legge ut salvie i rommet som skal renses, fikk det plutselig for meg at dette kunne ha en rensende effekt.
Vet ikke hvorfor jeg fikk det for meg, men er det noen som har en formening om det virker eller har prøvd ut dette.
På forhånd takk for hjelpen
Har nå sett noe liknende i en dokumentar engang, og da brukte man salvie som du refererer til, velsigna hvert rom i huset og ba bønner.
Du burde søke opp dette skikkelig på nettet, om utdrivelse og salvie, og for guds skyld, har du ikke peiling, så ikke begi det ut på dette alene!
Antall ord: 171
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2008 13:59
- 16
sier du det??jeg har brent salvie for å rense auraen min på steder der det er ånder men jeg har ikke merket noe
Antall ord: 23
"When right becomes wrong, resistance becomes your duty"
If you want to cut yourself,remember that i love you..
"to live till death is not easy"
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Hvis det du mener er at noen ånder blir hissige hvis man prøver å få de vekk uten å klare det og uten at de vil,så skjønner jeg men
Antall ord: 30
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Altså dette må du ikke gjøre om du ikke vet hva du driver med, da ender ting opp vondt verre..
Har nå sett noe liknende i en dokumentar engang, og da brukte man salvie som du refererer til, velsigna hvert rom i huset og ba bønner.
Du burde søke opp dette skikkelig på nettet, om utdrivelse og salvie, og for guds skyld, har du ikke peiling, så ikke begi det ut på dette alene![/quote]
Takk skal du ha jeg har som sagt ikke så veldig peiling,så jeg takker og bukker for dine råd.
Det jeg synes er litt rart er at jeg bare helt ut av det blå fikk inn salvie, jeg har ikke noe forhold til dette fra før av og har heller ikke hørt om det i forbindelse med rensing av hus, aura eller andre ting.
Du burde søke opp dette skikkelig på nettet, om utdrivelse og salvie, og for guds skyld, har du ikke peiling, så ikke begi det ut på dette alene![/quote]
Takk skal du ha jeg har som sagt ikke så veldig peiling,så jeg takker og bukker for dine råd.
Det jeg synes er litt rart er at jeg bare helt ut av det blå fikk inn salvie, jeg har ikke noe forhold til dette fra før av og har heller ikke hørt om det i forbindelse med rensing av hus, aura eller andre ting.
Antall ord: 146
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
finner ingenting noe sted som tyder på at salvie kan være uheldig å bruke jeg
Antall ord: 15
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Okopen_palm skrev:finner ingenting noe sted som tyder på at salvie kan være uheldig å bruke jeg
Jeg er som sagt uvitende om det meste, men kan litt og vil gjerne lære mer.
men jeg vil ikke ha mer uro enn det allerede er.
For det kan gå ei kule varmt her til tider
Antall ord: 57
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
å bruke litt salvie tror jeg ikke er noe farlig.men hvis man bevisst begynner å erte opp ånder så kan de jo finne på mye sprell.Du får høre med noen som kan mer om ånder enn meg=) men jeg har ikke noe negativ ærfaring med salvie
Antall ord: 48
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Takk skal du ha jeg har som sagt ikke så veldig peiling,så jeg takker og bukker for dine råd.athene1974 skrev:Altså dette må du ikke gjøre om du ikke vet hva du driver med, da ender ting opp vondt verre..
Du burde søke opp dette skikkelig på nettet, om utdrivelse og salvie, og for guds skyld, har du ikke peiling, så ikke begi det ut på dette alene!
Det jeg synes er litt rart er at jeg bare helt ut av det blå fikk inn salvie, jeg har ikke noe forhold til dette fra før av og har heller ikke hørt om det i forbindelse med rensing av hus, aura eller andre ting.[/quote]
Man finner mye i naturen og universet :mozilla_wink:
Antall ord: 157
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Nei nei salvie er jo et krydder/urte.open_palm skrev:finner ingenting noe sted som tyder på at salvie kan være uheldig å bruke jeg
Men farlig om man setter igang en svær seanse uten å vite det man gjør, da kan man stelle igang!
Antall ord: 47
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |