Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerdit forgje liv

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Swan_The_Mann_Slayer
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 25
Startet: 05 Nov 2007 15:49
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: gol

dit forgje liv

Innlegg av Swan_The_Mann_Slayer »

jeg fant ut for noen dager siden at jeg hadde vært en samurai i et av mine tidligere liv :)
desvere var jeg vist ikke så snil :S men det er en annen historie.....

men når jeg fikk vite det kom jeg til å tenke på en ting, kansje ting har en samenheng, for jeg har så lenge jeg kan huske hat iterese i fekting og japanske ting som anime (japansk tegnefilm)... å når det gjelder fekting så har jeg akdri vært på fekte skole eller noe sånt, jeg har kunn fekta med pinner med venner (veit det høres barnslig ut men det er det ikke !!) å jeg har vell aldri trent noe spesielt på fekting, men av en eller annen grunn så er jeg ganske bruk bar i fekting (ikke for å skryte:S) å som de fleste vet var jo sauraier experter når det gjalt sverd og fekting...... så kansje jeg har tatt med meg noen av erfaringene fra et av mine forje liv til mit liv nå,!

men fines det virkelig noe sånt som ditt forje liv_? å i såfall er det sån at livene er delt op i tid, (at først er det livet så begyner det neste når det første er ferdig osv? eller er det sån at det er flere dimensjoner og at vi lever alle liva våre samtidig, bare i forsjelige dimensjoner?
å hvor mange liv har vi totalt, eller det bare uendelig? og er det bestemt på forhånd hva vi skall være i di forskjelige liva våres, eller er alt bare tilfeldighet?

hva tror dere om denne teorien og vet noen av dere hva dere har vært i deres forje liv?[/i]
Antall ord: 291
live to protect your friends. :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Gjest

Innlegg av Gjest »

Hei Swan the mann slayer (bra navn forresten :mozilla_laughing: ).

Jeg er overbevist om at sjelene våre lever mange liv for og lære. En mann som leder foredrag på alternativ forum i notodden mener han har levd over 3000 liv, en bekjent av meg som er erfaren healer mener hun er på sitt siste liv. En annen bekjent har sett sitt tidligere liv der hun var en soldat som oppdaget at han ikke lenger vill drepe mennesker for en grisk konge og reiste fra heren sin vel vitende om at han kom til og bli drept for foræderi, han ble spiddet med muskett i ryggen like under skulderbladene, og det rare er at hun har et stort merke der, nesten som et arr.. en annen som jeg kjenner hadde venner på besøk, og hun ene som var der mente bestemt at han hadde druknet en gang i sitt tidligere liv, han har faktisk bestandig vert redd for og svømme på dypt vann.. Selv har jeg lite til overs for voldtektsmenn, veldig mildt sagt. Kansje jeg har blitt voldtatt i mitt tidligere liv. Hvordan fikk du vite dette? Jeg vil gjerne vite selv :)
Antall ord: 197

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Swan_The_Mann_Slayer
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 25
Startet: 05 Nov 2007 15:49
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: gol

Innlegg av Swan_The_Mann_Slayer »

takk :D grunen til at jeg kalte meg det er faktisk det at kraft dyret mit er en svane og at jeg så på en anime nå jeg blei medlem på paronormal som handla om no man slyer greier:)

hehe, uf da får da ikke håpe du blei utsat for slikt :mozilla_cry: :mozilla_surprised:

greia er slik at bestefaren min på mor siden har healing krefter og kan bli kvit folk som går igjen..eller vise dem lyset som det heter så fint han er egentlig ganske så dyktig han kan veldig mye :D og mamma har også krefter, å hu har lært seg å kunne se hva folk har vært i sinne forgje liv, så det var jeg fant det ut :)
Antall ord: 122
live to protect your friends. :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Queen Gorgo
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 207
Startet: 05 Nov 2007 20:54
16

Innlegg av Queen Gorgo »

Du kan ikke si noe om hvordan man gjør det?
Hadde jo vært veldig interessant å få til...
Antall ord: 19
Queen Gorgo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Swan_The_Mann_Slayer
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 25
Startet: 05 Nov 2007 15:49
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: gol

Innlegg av Swan_The_Mann_Slayer »

hun bruker pendel, men er ikke 100% sikker på hvordan hun gjør det
Antall ord: 14
live to protect your friends. :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Demonologist

Innlegg av Demonologist »

anime ja . lol..
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Hva er anime?
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Demonologist

Innlegg av Demonologist »

Vermilion Oriol skrev:Hva er anime?
noe som er helt lol. folk som ofte liker "rolle spill" liker også anime:P

nerde greie, iguess:P

anime:
Bilde
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Swan_The_Mann_Slayer
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 25
Startet: 05 Nov 2007 15:49
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: gol

Innlegg av Swan_The_Mann_Slayer »

er ikke nerdette :mozilla_yell:
Antall ord: 3
live to protect your friends. :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Floff
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 86
Startet: 05 Jan 2008 17:12
16
Blitt takket: 9 ganger

Innlegg av Floff »

Lurer på hva jeg var i mitt forrige liv jeg. Hadde vært spennende å vite.
Vil gjerne finne det ut.

Anime er litt nerdete, det må jeg si meg enig i .. hehe, men interesser er interesser :)
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Queen Gorgo
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 207
Startet: 05 Nov 2007 20:54
16

Innlegg av Queen Gorgo »

Swan_The_Mann_Slayer skrev:er ikke nerdette :mozilla_yell:
Jo, nerdete :mozilla_tongue:
Antall ord: 10
Queen Gorgo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Swan_The_Mann_Slayer
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 25
Startet: 05 Nov 2007 15:49
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: gol

Innlegg av Swan_The_Mann_Slayer »

Queen Gorgo skrev:
Swan_The_Mann_Slayer skrev:er ikke nerdette :mozilla_yell:
Jo, nerdete :mozilla_tongue:
nei er ikke det.....ok kansje litt,, men uansett så er jeg ingen nerd, så du må ikke være nerd for å like det :D :mozilla_cool:
Antall ord: 39
live to protect your friends. :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Queen Gorgo
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 207
Startet: 05 Nov 2007 20:54
16

Innlegg av Queen Gorgo »

Swan_The_Mann_Slayer skrev:
Queen Gorgo skrev:
Swan_The_Mann_Slayer skrev:er ikke nerdette :mozilla_yell:
Jo, nerdete :mozilla_tongue:
nei er ikke det.....ok kansje litt,, men uansett så er jeg ingen nerd, så du må ikke være nerd for å like det :D :mozilla_cool:
Det var dine ord :mozilla_tongue:
Antall ord: 48
Queen Gorgo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Swan_The_Mann_Slayer
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 25
Startet: 05 Nov 2007 15:49
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: gol

Innlegg av Swan_The_Mann_Slayer »

men var vell ikke om folk synes at aniem var nerdte eller ikke jeg ville vite :mozilla_tongue:


selv om det morsomt å diskutere :D hehe

men har noen noen seriøse svar :mozilla_undecided:
Antall ord: 29
live to protect your friends. :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Jo....det er morsomt å diskutere nerde-greier....særlig hvis det fyrer folk opp :D

Vel...det er desverre slik at seriøse svar er begynt å bli litt yesterday lissom.....det nye er tullesvar!
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links