Healing og annen alternativ medisinHoldt/holder på å svime av (PSI-Ball)

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Floff
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Jan 2008 17:12
16
Blitt takket: 9 ganger

Holdt/holder på å svime av (PSI-Ball)

Innlegg av Floff »

Hei, jeg prøvde å følge guiden på http://www.diskusjon.no/lofiversion/ind ... 14777.html.

Jeg tenkte på sola og gjorde det som sto der.
Jeg holdt ikke energiballen lenge, kanskje 10-20 sekunder.

Etter det følte jeg meg svimmel.
Hvorfor?!

Jeg ble skikkelig svimmel, og hadde problemer med å holde øya oppe, og probs med å lese en liten stund, men det kom seg.
Tappa den meg for energi?

Kommer jeg til å svime av, for jeg er litt dizzy enda (20 min etter nå)
Antall ord: 84

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Floff
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Floff »

gikk bra inatt osv ..
Men er det ingen som kan svare meg på om dette er en metode jeg IKKE burde prøvd på?
Jeg vil ikke bli helt utmatta igjen for å prøve å lage en PSI-Ball.
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Mai 2005 19:16
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kaja43 »

Det ser ut som det her inne læres villig bort
teknikker, men få har egentlig peiling på
det de driver med.

Det som antagelig har skjedd er at du har
koblet deg på unviersets energier uten
å helt være klar for det, det er ikke farlig
og om du fortsetter vil det som sperrer
og gjør deg svimmel (høyere vibrasjoner
enn kroppen er vant til) bli renset ut og
du vil tåle de energiene du kobler deg på.
Antall ord: 82
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Floff
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Floff »

Tusen takk for svar.

Så dette er noe jeg etterhvert blir vant til?
Ev.t kanske jeg burde bruke en annen måte som ikke tar like mye energi ev.t?
For jeg har ikke lyst til å holde på å svime av, selv om dette ern oe jeg lærer meg.
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Floff
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Floff »

Vær så snill.. Kan noen svare meg?

Burde jeg prøve meg frem? Kanskje på en annen måte?
Eller åssen kan jeg åpne meg så jeg kan takle den energien av den frekvensen?
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Mai 2005 19:16
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kaja43 »

Floff skrev:Tusen takk for svar.

Så dette er noe jeg etterhvert blir vant til?
Ev.t kanske jeg burde bruke en annen måte som ikke tar like mye energi ev.t?
For jeg har ikke lyst til å holde på å svime av, selv om dette ern oe jeg lærer meg.
Om du opplever at det skjer forde du blir tappet for energi bør du se for
det at du åpner deg før du starter for å bruke den universelle energien.
Du vil aldri få til noen stor energiflyt med bare din egen uansett :)

Du trenger ikke bli vant til symptomene, de gir seg når kroppen venner
seg til de subtile energiene.

Er det bare jeg som synes det er rart at det lages så mange tråder om disse
ballene og mange mener de kan dette godt og så er det ingen som kan
svare når noen lurer på noe viktig?
Antall ord: 156
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Floff
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Floff »

Idag prøvde jeg igjen.
Det gikk flott.... Neste nda ..

klarte ikke å lage energien med en gang, tok litt tid, og måtte forsøke på nytt.
Jeg gjorde det helt mørkt her, og satset for fullt.

hentet energi i en fei .... prøvde å lage denne energiballen, gikk ikke og tok skuldra på bordet.
Imens så hentet jeg enda energi og lagde denne ballen
Den ble ganske så sterk.

Jeg skal lese en del om Chios healing.

Men har et lite spm først;
Hvordan kan jeg gi meg selv energi?
Antall ord: 92

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Ikke meningen og bryte inn eller no, men jeg ville tru at floff ikke lot den universielle energi strømme igjennom henne men heller brukte av sin egen energi, å bruke sin egen energi er veldig kjedelig for da blir man ordentlig dårlig.
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Sitt med beina godt plantet til gulvet og se for deg røtter som strekker seg helt inn i jordens indre, så ser du en blomst på hodet dit som du åpner og suger inn energien fra kosmos la energien flyte igjennom deg igjennom hjertechakraet og ut i hendene. Dette er en øvelse for og trekke enegien ut ifra omgivelsene og ikke fra ditt eget overskudd :)
Antall ord: 66

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Jeg er forresten helt enig med deg kaja43, her inne snakker mange folk som om de har peiling noe som jeg har et sterkt inntrykk av at mange ikke har. Folk burde vere litt mer fleksible og ikke si ting for sikkert, jeg snakker enten av erfaringer eller hva jeg har hørt av andre med erfaring, ellers sier jeg ifra hvis jeg ikke veit ting helt sikkert.. desutten er det vel ikke akkurat noen fasitsvar på mange ting akkurat når det gjelder dette heller..
Antall ord: 86

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Demonologist

Innlegg av Demonologist »

er det lov med hjelp? som å strirre på et bilde av sola:P? for jeg greier ikke å tenke på sola alene. kommer bare masse rare tanker forbi.
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Floff
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Floff »

akasha memoria skrev:Sitt med beina godt plantet til gulvet og se for deg røtter som strekker seg helt inn i jordens indre, så ser du en blomst på hodet dit som du åpner og suger inn energien fra kosmos la energien flyte igjennom deg igjennom hjertechakraet og ut i hendene. Dette er en øvelse for og trekke enegien ut ifra omgivelsene og ikke fra ditt eget overskudd :)
Jordingsmetoden ja, jeg føler ikke at denne hjelper så mye på meg, men det kan hende den gjør det :)
akasha memoria skrev:Ikke meningen og bryte inn eller no, men jeg ville tru at floff ikke lot den universielle energi strømme igjennom henne men heller brukte av sin egen energi, å bruke sin egen energi er veldig kjedelig for da blir man ordentlig dårlig.
Jeg lot den strømme igjennom meg, men jeg var i tvil, så kanskje tvilen ikke ville la den gjøre det ordentlig. Her hadde jeg gjort det på under 24 timer, og ikke lest om det så mye om hvordan det fungerte osv.
akasha memoria skrev:Jeg er forresten helt enig med deg kaja43, her inne snakker mange folk som om de har peiling noe som jeg har et sterkt inntrykk av at mange ikke har. Folk burde vere litt mer fleksible og ikke si ting for sikkert, jeg snakker enten av erfaringer eller hva jeg har hørt av andre med erfaring, ellers sier jeg ifra hvis jeg ikke veit ting helt sikkert.. desutten er det vel ikke akkurat noen fasitsvar på mange ting akkurat når det gjelder dette heller..
Det er sant ja, at folk ikke vet hva de holder på med. Men det var altså energiball som fikk meg til å ta Reiki 1 og 2.
Folk burde lære seg å lese litt om hva som skjer med en. Jeg har lært en/ei om hvordan man lager en energiball, hva som skjer, hvordan det skjer osv. Faktisk yngre enn meg var hun, og ble ikke svimmel eller noe. Så det var jeg som hadde for lite erfaring. Men nå syns jeg at det kun er koselig å holde på med dette :)
Demonologist skrev:er det lov med hjelp? som å strirre på et bilde av sola:P? for jeg greier ikke å tenke på sola alene. kommer bare masse rare tanker forbi.
Gjør det du føler er mest riktig, men ikke glem å fortsatt fokuser på å hente energi :)
Antall ord: 408

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
CrimZen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Apr 2008 17:47
16

Innlegg av CrimZen »

Akasha memoria skrev:Sitt med beina godt plantet til gulvet og se for deg røtter som strekker seg helt inn i jordens indre, så ser du en blomst på hodet dit som du åpner og suger inn energien fra kosmos la energien flyte igjennom deg igjennom hjertechakraet og ut i hendene. Dette er en øvelse for og trekke enegien ut ifra omgivelsene og ikke fra ditt eget overskudd :)
Wow, jeg når jeg leste det der så jeg for meg akkorat det du sa... plutselig fikk jeg en god varm følelse i henna mine. Fikk jeg energi opp i henna eller?
Antall ord: 103

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links