Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderKan bare spesielle personer føle/se gjenferd og sånne ting??

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Deeremf
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Jan 2008 11:42
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Moss

Innlegg av Deeremf »

jeg tror hvem som helst kan føle dem, men på ulike grad beroende på hvor mye man stenger seg inne i sin egen virkelighet.
Om man blånekter alt som har med gjennferd å gjøre så skal det mer til før man kan føle.
Jeg har merka tilstedeværende flere ganger før.
Antall ord: 56

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
montypija
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 23 Apr 2007 15:33
17
Lokalisering: My very own dream world.

Innlegg av montypija »

Trur at alle kan føle, høre og sjå ting. At alle har dei samme kreftene, og kan sjå ånde. Det er slik at du ikkje ser noke/oppleve noke før du sjølv er klar, det er vel mange som aldri blir klar. Dei som er "født" med evner, er kanskje åpne heilt frå starten av? eller?
Antall ord: 61
What happens if you get scared half to death twice?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
izabel

intuitiv

Innlegg av izabel »

I likhet med folk flest har alle en viss intuitiv evne :mozilla_smile:
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2007 17:36
17
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Nope la åndene komme til deg ikke la du gå til de så går vel alt greit tenker jeg. Noen sier at når du er klar til å se et gjenferd så kan det vise seg,men det tror ikke jeg er helt rett faktisk... Jeg tror faktisk det har noe med energien å gjøre når de vil vise seg viser de seg enkelt å greit.
Antall ord: 67
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
th_fan94
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Feb 2008 21:56
16
Lokalisering: Bergen

Innlegg av th_fan94 »

montypija skrev:Trur at alle kan føle, høre og sjå ting. At alle har dei samme kreftene, og kan sjå ånde. Det er slik at du ikkje ser noke/oppleve noke før du sjølv er klar, det er vel mange som aldri blir klar. Dei som er "født" med evner, er kanskje åpne heilt frå starten av? eller?
vet dette ikke hører til her akkurat nå, men du MÅ være TH fan!
men til emnet: jeg er ganske enig med deg, så trenger visst ikke si noe annet.
Antall ord: 95
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
athene1974
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Feb 2008 19:23
16

Re: Kan bare spesielle personer føle/se gjenferd og sånne ti

Innlegg av athene1974 »

Benny519 skrev:Jeg lurer på om: bare spesielle personer føle/se gjenferd og sånne ting??

Vil ha mange svar!
Barn er veldig åpne, men de går i de voksnes fotspor, der det tildels er tabu og snakke om sånne ting.
Men takk og pris er det blitt åpenhet om dette temaet.
Det spørs på vedkommende hvor åpen han/hun er for sånne ting.
Jeg personlig tror, at alle er født med forskjellige evner, det gjelder bare og finne fram til de igjen
Antall ord: 89

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Demonologist

Innlegg av Demonologist »

athene1974 skrev:
Benny519 skrev:Jeg lurer på om: bare spesielle personer føle/se gjenferd og sånne ting??

Vil ha mange svar!
Barn er veldig åpne, men de går i de voksnes fotspor, der det tildels er tabu og snakke om sånne ting.
Jeg personlig tror, at alle er født med forskjellige evner, det gjelder bare og finne fram til de igjen
Så du tror/sier at jeg også har noen paranormale evner? jeg må bare finne dem?
Antall ord: 107

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Demonologist skrev:
athene1974 skrev:

Vil ha mange svar!
Så du tror/sier at jeg også har noen paranormale evner? jeg må bare finne dem?

Ja....du har vel det.....har du sett i kleskapet ditt???
Antall ord: 120

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Kakkla
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Feb 2008 22:50
16

Innlegg av Kakkla »

Jeg tror alle har denne evnen. Mer eller mindre. Bare man er åpen for å se det/føle/lukte/kjenne det. Det er huset vårt et bevis på. Både mannen min og datteren min pluss meg selv har opplevd mye rart her. Mannen min kommer fra en familie som ikke er åpne for slikt. Men han har mått "bite i det sure eplet" gitt. Vi har forresten hatt tre klarsynte på besøk og fått "ryddet" opp her. Men det er klart at vår datter og jeg opplever mer en mannen min. Synes den forklaringen med å spille fotball etc. var god!
Antall ord: 106

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links