Fakta, teori & skepsisSnakke med de døde

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

Bruker avatar
Tyr79
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Feb 2008 18:49
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trønder :)

Snakke med de døde

Innlegg av Tyr79 »

Jeg hadde et veldig nært forhold til morfaren min som døde for 8 år siden. Etter han døde "snakket" jeg med ham fler ganger, enten det var i søvne eller en merkelig følelse kunne komme som kastet over meg mens jeg f. eks. kjørte bil. Jeg følte alle gangene at han var der, og det var så virkelig. Han snakket til meg om at jeg måtte ta vare på meg selv, og at han savnet oss og hadde det bra. Vi snakket ikke høyt, men "samtalen" foregikk på en måte inne i meg.. Vanskelig å forklare, men det var en merkelig følelse... Etter at mormor også døde, har jeg ikke følt noe mer av dette. De har vel funnet hverandre igjen, og har det bare godt. Nevner samtidig at begge døde den 12. oktober, med fire års mellomrom, og begge ble 79 år gammel...
Antall ord: 157

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
th_fan94
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Feb 2008 21:56
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Re: Snakke med de døde

Innlegg av th_fan94 »

Tyr79 skrev:Jeg hadde et veldig nært forhold til morfaren min som døde for 8 år siden. Etter han døde "snakket" jeg med ham fler ganger, enten det var i søvne eller en merkelig følelse kunne komme som kastet over meg mens jeg f. eks. kjørte bil. Jeg følte alle gangene at han var der, og det var så virkelig. Han snakket til meg om at jeg måtte ta vare på meg selv, og at han savnet oss og hadde det bra. Vi snakket ikke høyt, men "samtalen" foregikk på en måte inne i meg.. Vanskelig å forklare, men det var en merkelig følelse... Etter at mormor også døde, har jeg ikke følt noe mer av dette. De har vel funnet hverandre igjen, og har det bare godt. Nevner samtidig at begge døde den 12. oktober, med fire års mellomrom, og begge ble 79 år gammel...
wow..
samme dødsdato!
Antall ord: 163
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !