nei ville bare bevise for vennina mi at det ikke er no farlig.Liisa skrev:Lettlurt eller? hihiDemonologist skrev:hehe, jeg prøvde først uten eple da.. så sa hu: men du må spise et eple! så da prøvde jeg det og:PSol@ngelica skrev:Du skal nok ikke spise eple, der feilen låDemonologist skrev:har prøvd begge. i mørket og. + spiste eple foran speilet i mørket, skjedde ikke noe.Sol@ngelica skrev:Feiga, he he.
Neeei da, jeg tør ikke si candyman, eller bloody mary i speilet.
Spiritisme og ouijabrett ⇒ Ouija / Weege Board, teori, opplevelser, bevis noen !?
Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
Antall ord: 97
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Jan 2008 01:39
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Det lurer jeg på også
aha jeg tørr ikke og prøve..
Antall ord: 8
"De gale har det godt!"
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
For det første: JEG HAR IKKE BALLER FORDI JEG ER JENTE!Demonologist skrev:lol du hakke baller til å prøve! llololol
og for det andre: jeg kommer til og ende opp på gaustad vis det fungerer..
Antall ord: 37
"De gale har det godt!"
Hide post links |
det går bra. jeg kan komme og besøke deg engang iblant så kan vi spille ludo osv.Liisa skrev:For det første: JEG HAR IKKE BALLER FORDI JEG ER JENTE!Demonologist skrev:lol du hakke baller til å prøve! llololol
Antall ord: 58
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Haha vi kan prøve sånn brett vi men da får du sitte og holde meg i hånda!Demonologist skrev:det går bra. jeg kan komme og besøke deg engang iblant så kan vi spille ludo osv.Liisa skrev:For det første: JEG HAR IKKE BALLER FORDI JEG ER JENTE!Demonologist skrev:lol du hakke baller til å prøve! llololol
Antall ord: 81
"De gale har det godt!"
Hide post links |
aww foretrekker ludo jeg=/ , men greit.Liisa skrev:Haha vi kan prøve sånn brett vi men da får du sitte og holde meg i hånda!Demonologist skrev:det går bra. jeg kan komme og besøke deg engang iblant så kan vi spille ludo osv.Liisa skrev:For det første: JEG HAR IKKE BALLER FORDI JEG ER JENTE!Demonologist skrev:lol du hakke baller til å prøve! llololol
Antall ord: 89
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Vi kan sikkert spille ludo også da vettu!Demonologist skrev:aww foretrekker ludo jeg=/ , men greit.Liisa skrev:Haha vi kan prøve sånn brett vi men da får du sitte og holde meg i hånda!Demonologist skrev:det går bra. jeg kan komme og besøke deg engang iblant så kan vi spille ludo osv.Liisa skrev:For det første: JEG HAR IKKE BALLER FORDI JEG ER JENTE!Demonologist skrev:lol du hakke baller til å prøve! llololol
Antall ord: 99
"De gale har det godt!"
Hide post links |
yay så snillt!!!!!!Liisa skrev:Vi kan sikkert spille ludo også da vettu!Demonologist skrev:aww foretrekker ludo jeg=/ , men greit.Liisa skrev:Haha vi kan prøve sånn brett vi men da får du sitte og holde meg i hånda!Demonologist skrev:det går bra. jeg kan komme og besøke deg engang iblant så kan vi spille ludo osv.Liisa skrev:
For det første: JEG HAR IKKE BALLER FORDI JEG ER JENTE!
Antall ord: 94
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Jeg er alltid snill!Demonologist skrev:yay så snillt!!!!!!Liisa skrev:Vi kan sikkert spille ludo også da vettu!Demonologist skrev:aww foretrekker ludo jeg=/ , men greit.Liisa skrev:Haha vi kan prøve sånn brett vi men da får du sitte og holde meg i hånda!Demonologist skrev:
det går bra. jeg kan komme og besøke deg engang iblant så kan vi spille ludo osv.
Antall ord: 71
"De gale har det godt!"
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
hva???syns du ikke jeg er snill ?Liisa skrev:særlig
Antall ord: 11
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Nja, litt kanksjeDemonologist skrev:hva???syns du ikke jeg er snill ?Liisa skrev:særlig
Antall ord: 16
"De gale har det godt!"
Hide post links |