Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerhvordan få kontakt med hjelperene?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

puma/f

Innlegg av puma/f »

madjava skrev:
puma/f skrev:
madjava skrev:
Brenda skrev:
madjava skrev:Dere som trur på hjelpere liker sikkert tanken på at dere stripper foran hjelperen(e) opptil fleire ganger pr dag...alternativet er i så fall ein motsigelse i seg sjølv...
Nå er menneskeheten født naken siden tidenes morgen, og en ganske naturlig del av livet. Det er vel ikke det første vi tenker på når vi står opp........
Kva om hjelperen er bestefaren eller naboen med kikkert osv...
hvorfor gidder du?

du sjønner det fordi om du tenner på nabo med kikkert er det ikke sikkert andre gjør det...


men seriøst
hvorfor gidder du og late som du diskuterer ??? du har klart og tydlig sagt at du ikke tror på hjelpere... og proklamerer så ofte som mulig akkurat det!

Siden du også med gjevne mellom rom roper ut om respket for vitenskapen... bør du ikke praktisere litt den respekten du gauler så høyt om???


puma/f

( og beklager eventuelle skrive feil, siden stavekontrollen er satt til engelsk for øyeblikket )
Veit du...det hadde ikkje vore så dumt med litt diskusjon rundt dette med hjelpere...fått diskutert det utan at du og dine vert sure når nokon har ei anna oppfatning...og for å gje det litt perspektiv...gud og jesus har sine tilhengere og di har brukt mange 1000 år på å definere og finne ut kva gud eller jesus står for...og det ender opp med enormt mange religiøse varianter av det samme skrivne ord...

Så tenker eg at desse new age barna kanskje har byrja på sine definisjoner osv av blant anna hjelpere osv...men det slår meg at dette er vanskelig å diskutere fordi kvar gang det vert satt tvil rundt hjelpere eller spørsmål som krever å tenke annleis, svarer nokon slik som du, gjerne litt personlig og negativt...
Personlig angrep
fantastisk diskusjonstekknikk når alt anna feiler

når du begynner og oppføre deg slik som du krever jeg skal så skal jeg ta en diskusjon med deg jeg

Till then aint gonna happend


Puma/f
Antall ord: 355

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Brenda skrev:
madjava skrev:
Brenda skrev:
madjava skrev:
Brenda skrev:
Nå er menneskeheten født naken siden tidenes morgen, og en ganske naturlig del av livet. Det er vel ikke det første vi tenker på når vi står opp........
Kva om hjelperen er bestefaren eller naboen med kikkert osv...
Ja også?
Med andre ord bryr det deg ikkje kven hjelperen er...kva hjelperen ser...osv...bare du får hjelp av hjelperen når du treng det?
Ja noe sånt....
Jeg har ingenting å skjule, og ja, det er flott at de får se HELE meg. Det er et prevelegium å være hjelper se :D

Vet ikke helt om du skjønner hva en hjelper er?
Ok...hjelpa du får er det viktige.
Kven hjelperen er betyr ikkje noko.
Kva hjelperen ser betyr ikkje noko. Gjelder det fortid, notid og fremtid?

Kan du forklare meg kva ein hjelper er slik du ser det da?
Antall ord: 158
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

puma/f skrev:
madjava skrev:
puma/f skrev:
madjava skrev:
Brenda skrev:
Nå er menneskeheten født naken siden tidenes morgen, og en ganske naturlig del av livet. Det er vel ikke det første vi tenker på når vi står opp........
Kva om hjelperen er bestefaren eller naboen med kikkert osv...
hvorfor gidder du?

du sjønner det fordi om du tenner på nabo med kikkert er det ikke sikkert andre gjør det...


men seriøst
hvorfor gidder du og late som du diskuterer ??? du har klart og tydlig sagt at du ikke tror på hjelpere... og proklamerer så ofte som mulig akkurat det!

Siden du også med gjevne mellom rom roper ut om respket for vitenskapen... bør du ikke praktisere litt den respekten du gauler så høyt om???


puma/f

( og beklager eventuelle skrive feil, siden stavekontrollen er satt til engelsk for øyeblikket )
Veit du...det hadde ikkje vore så dumt med litt diskusjon rundt dette med hjelpere...fått diskutert det utan at du og dine vert sure når nokon har ei anna oppfatning...og for å gje det litt perspektiv...gud og jesus har sine tilhengere og di har brukt mange 1000 år på å definere og finne ut kva gud eller jesus står for...og det ender opp med enormt mange religiøse varianter av det samme skrivne ord...

Så tenker eg at desse new age barna kanskje har byrja på sine definisjoner osv av blant anna hjelpere osv...men det slår meg at dette er vanskelig å diskutere fordi kvar gang det vert satt tvil rundt hjelpere eller spørsmål som krever å tenke annleis, svarer nokon slik som du, gjerne litt personlig og negativt...
Personlig angrep
fantastisk diskusjonstekknikk når alt anna feiler

når du begynner og oppføre deg slik som du krever jeg skal så skal jeg ta en diskusjon med deg jeg

Till then aint gonna happend


Puma/f
Pøh...du er bare redd for å diskutere... :mozilla_tongue:

...di fleste burde være åpen for at ein diskusjon kan bære frukter sjølv om ein ikkje sitter å kikker gjennom samme nøkkelhullet...og for nokon av oss er det meir givande å kikke gjennom fleire nøkkelhull for å få eit variert inntrykk av både livet og universet rundt oss...
Antall ord: 385
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Hehe, denne tråden har utviklet seg til å bli litt artig... Her snakker man om hjelpere som står å kikker på nakne mennesker, og så kommer madjava og snakker varmt om å kikke i flere nøkkelhull... :lol:
Antall ord: 36
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

Antall ord: 8
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

madjava skrev:
Brenda skrev:
madjava skrev:
Brenda skrev:
madjava skrev:
Kva om hjelperen er bestefaren eller naboen med kikkert osv...
Ja også?
Med andre ord bryr det deg ikkje kven hjelperen er...kva hjelperen ser...osv...bare du får hjelp av hjelperen når du treng det?
Ja noe sånt....
Jeg har ingenting å skjule, og ja, det er flott at de får se HELE meg. Det er et prevelegium å være hjelper se :D

Vet ikke helt om du skjønner hva en hjelper er?
Ok...hjelpa du får er det viktige.
Kven hjelperen er betyr ikkje noko.
Kva hjelperen ser betyr ikkje noko. Gjelder det fortid, notid og fremtid?

Kan du forklare meg kva ein hjelper er slik du ser det da?

https://www.paran.no/b_article.php?id=911
Antall ord: 135
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
19Angelica91
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 41
Startet: 21 Des 2007 01:09
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Fredrikstad

Innlegg av 19Angelica91 »

Sol@ngelica skrev:Ja, fy faen ass.
Sier jeg også :-s
Antall ord: 10
Angelica

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Innlegg av puma/f »

madjava skrev:
puma/f skrev:
madjava skrev:
puma/f skrev:
madjava skrev:
Kva om hjelperen er bestefaren eller naboen med kikkert osv...
hvorfor gidder du?

du sjønner det fordi om du tenner på nabo med kikkert er det ikke sikkert andre gjør det...


men seriøst
hvorfor gidder du og late som du diskuterer ??? du har klart og tydlig sagt at du ikke tror på hjelpere... og proklamerer så ofte som mulig akkurat det!

Siden du også med gjevne mellom rom roper ut om respket for vitenskapen... bør du ikke praktisere litt den respekten du gauler så høyt om???


puma/f

( og beklager eventuelle skrive feil, siden stavekontrollen er satt til engelsk for øyeblikket )
Veit du...det hadde ikkje vore så dumt med litt diskusjon rundt dette med hjelpere...fått diskutert det utan at du og dine vert sure når nokon har ei anna oppfatning...og for å gje det litt perspektiv...gud og jesus har sine tilhengere og di har brukt mange 1000 år på å definere og finne ut kva gud eller jesus står for...og det ender opp med enormt mange religiøse varianter av det samme skrivne ord...

Så tenker eg at desse new age barna kanskje har byrja på sine definisjoner osv av blant anna hjelpere osv...men det slår meg at dette er vanskelig å diskutere fordi kvar gang det vert satt tvil rundt hjelpere eller spørsmål som krever å tenke annleis, svarer nokon slik som du, gjerne litt personlig og negativt...
Personlig angrep
fantastisk diskusjonstekknikk når alt anna feiler

når du begynner og oppføre deg slik som du krever jeg skal så skal jeg ta en diskusjon med deg jeg

Till then aint gonna happend


Puma/f
Pøh...du er bare redd for å diskutere... :mozilla_tongue:

...di fleste burde være åpen for at ein diskusjon kan bære frukter sjølv om ein ikkje sitter å kikker gjennom samme nøkkelhullet...og for nokon av oss er det meir givande å kikke gjennom fleire nøkkelhull for å få eit variert inntrykk av både livet og universet rundt oss...
ja du får gjerne lov og tro hva du vil
lol
om det at du mener jeg er redd deg så gjerne det... det er ganske fint og sette folk i bås og gi de meneginger ;)
når du klarer og oppføre deg som det du krever andre skal så skal jeg ta diskusjonen med deg

men så lenge du holder på som du gjør

nope sorry og det er vell det jeg gidder og si mere til deg i denne tråden


Puma/f
Antall ord: 442

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
yoppi
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 26
Startet: 20 Feb 2006 15:20
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ingenmannsland

Innlegg av yoppi »

....og ti poeng til svartepus!!! =D> =D>
Antall ord: 5
For den fødte er døden viss, og for den døde er fødselen viss. Sørg derfor ikke over det uungåelige.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
izabel

Re: hvordan få kontakt med hjelperene?

Innlegg av izabel »

yoppi skrev:noen som har noen forslag på hvordan jeg kan få enda bedre kontakt med hjelperne mine? jeg er ganske sikker på at jeg har to, men den ene får jeg ikke helt tak i liksom, den er så mye mer diffus enn den andre...hvorfor? den andre har jeg en viss kommunikasjon med, hvis det er som jeg føler - at det er hjelperen min...noen er det iallefall :mozilla_smile: og iallefall en jeg har hatt en slags relasjon til så lenge jeg kan huske tilbake...men den andre, jeg vet ikke hva den gjør der, ikke engang hva slags kjønn det er, stort sett ingenting...annet enn at det er en til.
hvordan finner jeg ut av det?
Du kan be den maskuline energien være på din høyre side, og den feminine være på venstre. Dette fungerer for meg. Jeg har alltid mennene på min høyre side. De hører deg selvom du kanskje ikke hører dem. Du kan be de si navnene sine, kanskje det vil dette ned ord/navn i hodet på deg en dag
Antall ord: 189

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

puma/f skrev:
madjava skrev:
puma/f skrev:
madjava skrev:
puma/f skrev:
hvorfor gidder du?

du sjønner det fordi om du tenner på nabo med kikkert er det ikke sikkert andre gjør det...


men seriøst
hvorfor gidder du og late som du diskuterer ??? du har klart og tydlig sagt at du ikke tror på hjelpere... og proklamerer så ofte som mulig akkurat det!

Siden du også med gjevne mellom rom roper ut om respket for vitenskapen... bør du ikke praktisere litt den respekten du gauler så høyt om???


puma/f

( og beklager eventuelle skrive feil, siden stavekontrollen er satt til engelsk for øyeblikket )
Veit du...det hadde ikkje vore så dumt med litt diskusjon rundt dette med hjelpere...fått diskutert det utan at du og dine vert sure når nokon har ei anna oppfatning...og for å gje det litt perspektiv...gud og jesus har sine tilhengere og di har brukt mange 1000 år på å definere og finne ut kva gud eller jesus står for...og det ender opp med enormt mange religiøse varianter av det samme skrivne ord...

Så tenker eg at desse new age barna kanskje har byrja på sine definisjoner osv av blant anna hjelpere osv...men det slår meg at dette er vanskelig å diskutere fordi kvar gang det vert satt tvil rundt hjelpere eller spørsmål som krever å tenke annleis, svarer nokon slik som du, gjerne litt personlig og negativt...
Personlig angrep
fantastisk diskusjonstekknikk når alt anna feiler

når du begynner og oppføre deg slik som du krever jeg skal så skal jeg ta en diskusjon med deg jeg

Till then aint gonna happend


Puma/f
Pøh...du er bare redd for å diskutere... :mozilla_tongue:

...di fleste burde være åpen for at ein diskusjon kan bære frukter sjølv om ein ikkje sitter å kikker gjennom samme nøkkelhullet...og for nokon av oss er det meir givande å kikke gjennom fleire nøkkelhull for å få eit variert inntrykk av både livet og universet rundt oss...
ja du får gjerne lov og tro hva du vil
lol
om det at du mener jeg er redd deg så gjerne det... det er ganske fint og sette folk i bås og gi de meneginger ;)
når du klarer og oppføre deg som det du krever andre skal så skal jeg ta diskusjonen med deg

men så lenge du holder på som du gjør

nope sorry og det er vell det jeg gidder og si mere til deg i denne tråden


Puma/f
;) Hehe...neida, eg meiner ikkje at du er redd meg ;) ...les kva eg skrive ;) ...kanskje du er redd for å kikke gjennom alternative nøkkelhull? ;)
Antall ord: 457
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Det kikkehullet som ikke blir brukt så mye ja :mozilla_laughing:
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Innlegg: 1239
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

Svartepus skrev:Hehe, denne tråden har utviklet seg til å bli litt artig... Her snakker man om hjelpere som står å kikker på nakne mennesker, og så kommer madjava og snakker varmt om å kikke i flere nøkkelhull... :lol:
Fantasktiskt :D :D :D
Får håpe at madjava har alle nøklene da :D
Antall ord: 50
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
izabel

Re: hvordan få kontakt med hjelperene?

Innlegg av izabel »

yoppi skrev:noen som har noen forslag på hvordan jeg kan få enda bedre kontakt med hjelperne mine? jeg er ganske sikker på at jeg har to, men den ene får jeg ikke helt tak i liksom, den er så mye mer diffus enn den andre...hvorfor? den andre har jeg en viss kommunikasjon med, hvis det er som jeg føler - at det er hjelperen min...noen er det iallefall :mozilla_smile: og iallefall en jeg har hatt en slags relasjon til så lenge jeg kan huske tilbake...men den andre, jeg vet ikke hva den gjør der, ikke engang hva slags kjønn det er, stort sett ingenting...annet enn at det er en til.
hvordan finner jeg ut av det?
Hvis du skal få bedre kontakt med hjelperen din, skal du meditere. Når du sitter å mediterer kan du be din hjelper komme sakte nærmere deg slik at du får kjenne vibrasjonen fra dems energifrekvens. Sitt stille og fornem hva du kjenner. Du vil kjenne at en energi kommer nærmere. Blir det for sterkt, ber du hjelperen din trekke seg tilbake.
Du kan kjenne nærvær på mange måter. Du kan kjenne en vind blåse på hånda di eller i ansiktet. Du kan kjenne energien nærme seg fra høyre, venstre, over osv.
Antall ord: 226

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
yoppi
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 26
Startet: 20 Feb 2006 15:20
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ingenmannsland

Innlegg av yoppi »

takk for tipset izabel :)
Antall ord: 4
For den fødte er døden viss, og for den døde er fødselen viss. Sørg derfor ikke over det uungåelige.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links