Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerkan noen lære meg å kominikasere med hjelperen min?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Tom_34 skrev:
Dj_Devil skrev:
Tom_34 skrev:
BA. skrev:
Tom_34 skrev:BA: en ting jeg ser "antydning" til i begge leire er en slags fanatisk trass. Dette gjelder minst like mye for skeptikerne som for "troende".
Hehe. Det gjør du nok.

Det som diskuteres er uenighetene. Det man kan være enige om blir fort forbigått, og dermed synes "trassen" desto bedre. :D
Sant...og uten trass hadde dette (og andre fora) blitt en smule døde... :-)

Fint å se du ennå holder koken forresten. ;-)
Velkommen tilbake ;)
Jo takk...får se hvor lenge jeg blir denne gangen. :-)
Med stor fare for å bli beskyldt for å spore av igjen, så får jeg bare stemme i. :)

Velkommen tilbake, og jeg håper du er her en stund.
Antall ord: 129

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

vi er på side 7 BA. :p med minst 4+ sider avsporing fra meg inkludert :p du får ikke høre det fra meg i denne tråden lenger vertfall BA :p
Antall ord: 30
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tom_34
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 424
Startet: 09 Nov 2006 18:06
17

Innlegg av Tom_34 »

BA. skrev:
Tom_34 skrev:
Dj_Devil skrev:
Tom_34 skrev:
BA. skrev:Hehe. Det gjør du nok.

Det som diskuteres er uenighetene. Det man kan være enige om blir fort forbigått, og dermed synes "trassen" desto bedre. :D
Sant...og uten trass hadde dette (og andre fora) blitt en smule døde... :-)

Fint å se du ennå holder koken forresten. ;-)
Velkommen tilbake ;)
Jo takk...får se hvor lenge jeg blir denne gangen. :-)
Med stor fare for å bli beskyldt for å spore av igjen, så får jeg bare stemme i. :)

Velkommen tilbake, og jeg håper du er her en stund.
...og takker!! Det er forresten like usunt og være ensporet som avsporet...?? :-)
Antall ord: 116

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 670
Startet: 15 Jan 2008 13:59
16

Innlegg av open_palm »

BA. skrev:
open_palm skrev:Det ser man i så og si hver eneste tråd som er her inne,og jeg er ikke den eneste som har blitt obs på dette,så jeg ser ikke helt vitsen med at jeg skal lete frem alle disse innleggene,du kan jo bare gå tilbake og lese dine egne innlegg med litt mer åpne øyne.Hvorfor jeg ikke er skeptiker må du nok også forklare meg.<og også hvordan dere kan være skeptikere så lenge du er enig i at en skeptiker er åpen for nye ting,da du ikke er så mye som en liten smule åpen for det paranormale..
Det er ting som er blitt sagt så mange ganger her, at mange tror det.

For det første så er jeg åpen for å se gode bevis for det paranormale. Ingen problem med det, men historier er ikke bevis. Som jeg har vist mange ganger, så kan vi bli lurt av omstendighetene, og vår oppfattelse er ikke alltid i samsvar med virkeligheten.

Se selv på disse innleggene du selv henviser til, og se etter hvor jeg avviser muligheten for det paranormale. Det vil du neppe finne.

Ut fra hva du har skrevet her, så kan jeg ikke se om du er skeptiker eller ikke. Det er bare usakligheter og avsporinger du har holdt på med. Jeg tror ikke du har skrevet om hjelpere i ett eneste innlegg, og kan derfor ikke vurdere om du er skeptisk eller ikke.

"forskitig og ettertenksom" Nei, det stemmer ikke med mitt inntrykk. Du er hurtig inn for å kritisere uten å tenke særlig, noe som viser seg da du som regel får svar på tiltale.

"fornekter ikke synspunkter eller meninger" Tja, dette har jeg som sagt ikke sett noe fra eller til i denne tråden.

"uttrykker ikke dårlig skjult forakt" Nei, det passer overhodet ikke.
Du er altså åpen for å se gode bevis for det paranormale,men ikke ås e det paranormale.
Siden du yttrykker så sterkt hele tiden at du ikke stoler på dine egne sanser som menneske blir det vel vanskelig uanset..Om jeg er skeptiker eller tror på ånder eller en rutete mann med pinnehår fra bostnia har ikke noe med diskusjonene her å gjøre derfor så gidder jeg ikke å legge vekt på å få det frem.skepsis og tro er privat og individuellt så derfor blir det som regel bare diskusjoner ut av å skulle banke fram sitt syn og sin skepsis osv,det er noe jeg synes er bedre å holde for seg selv,det får folk spørre om hvis de vil vite noe om det,fordi det ikke er særlig fint å dytte det i ansiktet på folk uten videre uanset.Nei jeg er virker ikke særlig forsiktig og ettertenksom når jeg svarer på deres innlegg i det hele tatt,fordi jeg rett og slett synes det er gøy å svare dere på denne måten :D Dårlig skjult forankt passer overhode ikke???I rest my case..som jeg sa:"med mer åpne øyne"...
Antall ord: 511

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 670
Startet: 15 Jan 2008 13:59
16

Innlegg av open_palm »

Lurer på om trådstarter har blitt noe klokere av alt det her :D :mozilla_undecided:
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

open_palm skrev:Lurer på om trådstarter har blitt noe klokere av alt det her :D :mozilla_undecided:
Du har et meget godt poeng der O_P:)

Jeg har registrert at trådstartere ofte blir borte meget fort. Kanskje det er en og annen som vil dra en gang noe - vi "troende" ramler jo inn på hver eneste tråd med våre synspunkter. Da kliner en eller annen (jeg nevnte nemlig ikke kategori eller navn her) til, å lager diskusjon.....

Der har vi det :)
Antall ord: 82
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 670
Startet: 15 Jan 2008 13:59
16

Innlegg av open_palm »

Brenda skrev:
open_palm skrev:Lurer på om trådstarter har blitt noe klokere av alt det her :D :mozilla_undecided:
Du har et meget godt poeng der O_P:)

Jeg har registrert at trådstartere ofte blir borte meget fort. Kanskje det er en og annen som vil dra en gang noe - vi "troende" ramler jo inn på hver eneste tråd med våre synspunkter. Da kliner en eller annen (jeg nevnte nemlig ikke kategori eller navn her) til, å lager diskusjon.....

Der har vi det :)
Undres om det ikke finnes ett eget forum for mennesker som liker å drive på slik?? :D
Antall ord: 99

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

open_palm skrev:
Brenda skrev:
open_palm skrev:Lurer på om trådstarter har blitt noe klokere av alt det her :D :mozilla_undecided:
Du har et meget godt poeng der O_P:)

Jeg har registrert at trådstartere ofte blir borte meget fort. Kanskje det er en og annen som vil dra en gang noe - vi "troende" ramler jo inn på hver eneste tråd med våre synspunkter. Da kliner en eller annen (jeg nevnte nemlig ikke kategori eller navn her) til, å lager diskusjon.....

Der har vi det :)
Undres om det ikke finnes ett eget forum for mennesker som liker å drive på slik?? :D
Det kan jo hende det gjør? Er egentlig svært lite bevandret i andre forum :) Men nå så jeg tacokjøttboller på reklamen...........*rumle*
Antall ord: 127
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
doaivu
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 122
Startet: 24 Jan 2008 16:19
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: skjærsilden

Innlegg av doaivu »

tacoboller?? *grøss* ^^
Antall ord: 3
Bilde
- i fell in love with a spirit -

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

open_palm skrev:Du er altså åpen for å se gode bevis for det paranormale,men ikke ås e det paranormale.
Siden du yttrykker så sterkt hele tiden at du ikke stoler på dine egne sanser som menneske blir det vel vanskelig uanset..Om jeg er skeptiker eller tror på ånder eller en rutete mann med pinnehår fra bostnia har ikke noe med diskusjonene her å gjøre derfor så gidder jeg ikke å legge vekt på å få det frem.skepsis og tro er privat og individuellt så derfor blir det som regel bare diskusjoner ut av å skulle banke fram sitt syn og sin skepsis osv,det er noe jeg synes er bedre å holde for seg selv,det får folk spørre om hvis de vil vite noe om det,fordi det ikke er særlig fint å dytte det i ansiktet på folk uten videre uanset.Nei jeg er virker ikke særlig forsiktig og ettertenksom når jeg svarer på deres innlegg i det hele tatt,fordi jeg rett og slett synes det er gøy å svare dere på denne måten :D Dårlig skjult forankt passer overhode ikke???I rest my case..som jeg sa:"med mer åpne øyne"...
Du fremfører stråmannsargumenter igjen. Prøv heller å diskutere det jeg sier. Slutt med å forvrenge det jeg sier for å prøve å vinne billige poeng i denne konkurransen du ser ut til å kjøre her.

Hvorvidt du er skeptiker har ikke annet med tråden her å gjøre enn at du selv tok det opp.
Antall ord: 255

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links