Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hva så min datter?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Feb 2008 19:10
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: røros
Hva så min datter?
Da dattera mi var 4 og ett halvt år fikk hun egen stor seng av mannen til mamma. den var brukt i evigheter før, men nå skulle vi overta den i stedet for å bli kasta...... Det gikk ca tre fire dager da hun startet og våkne etter bare ca 5 minutter. Hun skrek, og ville ikke slå seg til ro. Men enda ikke mer enn det.
Etter ca ei uke var det det hele startet. ( dette høres kanskje ut som om jeg er hysterisk , men....) jeg satt i allefall og så en episode av åndenes makt, og jenta hadde akkurat lagt seg. Så satte hun i gang å skrike noe voldsomt, nesten som om hun hadde slått seg, så jeg småløp til enden av trappa og så opp.......
Der var hun kommet før meg, sto på toppen av trappa med teppet slepende etter seg, mens hun strigråt, så mot soverommet og ropte småhøyt " ikke ta den, den er min sa jeg "
Hva er det spurte jeg, men hun holdt blikket fast, og jeg hadde småpanikk da jeg løp opp, tok henne og sprang ned.
Denne episoden skjedde tre ganger i løpet av 4-5 uker, men etter ei stund ble det roligere og etter nesten 2 mnd var det greit, og hun sovnet for natten med en gang da jeg la henne.
For å ta med det å, at vi har ei gammel skuv-seng som hun en dag da hun var ca 2 år reagerte noe voldsomt på. Hun sto ved den, og satte i med en skikkelig sår gråt, og da jeg løftet henne op og gikk derifra, oppdaget jeg at hun holdt blikket fast mot den gamle senga. Dette skjedde forsåvidt bare en gang, men tok noen dager før hun gikk helt bort til den igjen.
Nå er hun 7 og jeg har ei lita ei på 16 mnd som også har reagert , men bare litt, på skuvsenga. Men det er så lite at det kan nok hende at hun så noe oppi den bare.
Så hva tror dere? Har hun sett noe eller er jeg bare litt for overtroisk???
Håper på svar, og hyggelig og komme inn hit og dele opplevelser
Etter ca ei uke var det det hele startet. ( dette høres kanskje ut som om jeg er hysterisk , men....) jeg satt i allefall og så en episode av åndenes makt, og jenta hadde akkurat lagt seg. Så satte hun i gang å skrike noe voldsomt, nesten som om hun hadde slått seg, så jeg småløp til enden av trappa og så opp.......
Der var hun kommet før meg, sto på toppen av trappa med teppet slepende etter seg, mens hun strigråt, så mot soverommet og ropte småhøyt " ikke ta den, den er min sa jeg "
Hva er det spurte jeg, men hun holdt blikket fast, og jeg hadde småpanikk da jeg løp opp, tok henne og sprang ned.
Denne episoden skjedde tre ganger i løpet av 4-5 uker, men etter ei stund ble det roligere og etter nesten 2 mnd var det greit, og hun sovnet for natten med en gang da jeg la henne.
For å ta med det å, at vi har ei gammel skuv-seng som hun en dag da hun var ca 2 år reagerte noe voldsomt på. Hun sto ved den, og satte i med en skikkelig sår gråt, og da jeg løftet henne op og gikk derifra, oppdaget jeg at hun holdt blikket fast mot den gamle senga. Dette skjedde forsåvidt bare en gang, men tok noen dager før hun gikk helt bort til den igjen.
Nå er hun 7 og jeg har ei lita ei på 16 mnd som også har reagert , men bare litt, på skuvsenga. Men det er så lite at det kan nok hende at hun så noe oppi den bare.
Så hva tror dere? Har hun sett noe eller er jeg bare litt for overtroisk???
Håper på svar, og hyggelig og komme inn hit og dele opplevelser
Antall ord: 381
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
PS. Nå skal det legges til at mannen til mamma har selv opplevd ting i sitt hus der han hadde den senga, og tror også på ting vi ikke ser. Om det har mye å si eller ikke, måtte bare legge det til.....
Antall ord: 43
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Huff dette var kompliserte greier...
Sannsyneligvis har den senga vært med på mye i sin tid. Har senga kun vært i mors eie?
Eller har dimn mor fått den brukt fra før?
Om noen har dødd i den senga, ville ikke jeg si det er utenkelig at det kan være igjen spor etter det! At det er en ånd, eller om det rett og slett er energi er vanskelig å si!
Men tvil ikke på at barna dine ser og sanser, for det gjør de.
Har det vært andre episoder i huset, på det soverommet etc..?
Sannsyneligvis har den senga vært med på mye i sin tid. Har senga kun vært i mors eie?
Eller har dimn mor fått den brukt fra før?
Om noen har dødd i den senga, ville ikke jeg si det er utenkelig at det kan være igjen spor etter det! At det er en ånd, eller om det rett og slett er energi er vanskelig å si!
Men tvil ikke på at barna dine ser og sanser, for det gjør de.
Har det vært andre episoder i huset, på det soverommet etc..?
Antall ord: 103
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Den senga hun fikk var mannen til mamma sin før i tiden, og mamma flytta sammen med han nå nettopp. Jeg kjente han gjennom at jeg jobbet sammen med han.....
Men senga har vært kun i hans eie ja, og det er også han som har opplevd ting før, men det som jeg vet er i huset, om det er med senga, det vet jeg ærlig talt ikke, men.....
Når det gjelder huset her som senga kom til, er det ganske nytt, ble vel bygd i ca 89-90. Jeg flytta hit i 1999......og det soverommet hvor det skjedde er der vi lå.....og fortsatt ligger, og har ikke merket noe personlig nei.....
Men senga har vært kun i hans eie ja, og det er også han som har opplevd ting før, men det som jeg vet er i huset, om det er med senga, det vet jeg ærlig talt ikke, men.....
Når det gjelder huset her som senga kom til, er det ganske nytt, ble vel bygd i ca 89-90. Jeg flytta hit i 1999......og det soverommet hvor det skjedde er der vi lå.....og fortsatt ligger, og har ikke merket noe personlig nei.....
Antall ord: 118
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Jeg mente om det var senga hans det var skjedd ting i eller selve huset, vet jeg ikke.....
Antall ord: 18
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1725 ganger
- Kjønn:
Små barn har ofte muligheter til å se og føle ting som vi "voksne" ikke merker, fordi vi " har sluttet med det tullet" - etter å ha fått kjeft pågrunn av "aktiv fantasi".
Det kan være at det henger igjen litt "restenergi" etter tidligere ting som har skjedd, hvor senga var i nærheten da det skjedde, og denne kan oppfattes av de som er følsomme for slik energi.
Barn har en egen følsomhet, som kan være enda mer åpen i overgang mellom våken og sovende tilstand.
( med andre ord ; jeg tror IKKE dette har med fantasi å gjøre . . )
Rosenkvarts er en sten som er kjent for å "dempe stråling" og redusere slike restenergier.
En eller to slike stener, samt en "drømmefanger" kan være en god ide.
Se rosenkvarts på GOOGLE
og se drømmefanger på Google
Det er flere butikker som kan skaffe disse, men siden ubetalt reklame ikke er tillatt på Paranormal.no , kan du se hva du finner via google...
Kikk litt rundt, det er ikke nødvendig med det dyreste.
La og barnet få vite hva disse to tingene gjør...
mvh Asbjørn
Det kan være at det henger igjen litt "restenergi" etter tidligere ting som har skjedd, hvor senga var i nærheten da det skjedde, og denne kan oppfattes av de som er følsomme for slik energi.
Barn har en egen følsomhet, som kan være enda mer åpen i overgang mellom våken og sovende tilstand.
( med andre ord ; jeg tror IKKE dette har med fantasi å gjøre . . )
Rosenkvarts er en sten som er kjent for å "dempe stråling" og redusere slike restenergier.
En eller to slike stener, samt en "drømmefanger" kan være en god ide.
Se rosenkvarts på GOOGLE
og se drømmefanger på Google
Det er flere butikker som kan skaffe disse, men siden ubetalt reklame ikke er tillatt på Paranormal.no , kan du se hva du finner via google...
Kikk litt rundt, det er ikke nødvendig med det dyreste.
La og barnet få vite hva disse to tingene gjør...
mvh Asbjørn
Antall ord: 195
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1725 ganger
- Kjønn:
Forresten ; kansje du skullke teste disse tingene, og sett på reaksjonen til barnet, det vil jo være mer "bevis" enn at barnet får vite om det "på forhånd"....
mvh Asbjørn
mvh Asbjørn
Antall ord: 34
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Men det er bare det, at det har ikke vært antydninger til det i de siste par årene, hun har vært rolig, og like grei å lagt om kveldene, selv om hun fremdeles har denne senga....... men jeg skal ringe vedkommende som hadde senga før for å få vite litt mer, så kommer svar straks ......
Antall ord: 56
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Jeg fikk vite at det var en gammel sofa dødsfallet var skjedd i, men senga til dattera mi var visst i huset på den tid, og at det ikke var skjedd noe forunderlig i den så lenge han hadde den......... Men det jeg da synes er rart at hva som da skal ligge igjen i den senga, hvis ikke mye skjedde i den?
Antall ord: 64
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Og jeg har en drømmefanger..... Men ( dette er bare en dum uttalelse, men....) Hun er forferdelig til å sovne på sofaen, våkne, og komme med de rareste uttalelser, noen ganger kler hun av seg, for så å gå ut på trappa og lure på hvem han eller hun er......For så og lure på hvor hun/han er, osv. Har sikkert ikke noe med dette å gjøre, men jeg vil bare tilføye de ting jeg har opplevd med henne, for å forstå, og for å kanskje hjelpe.......
Men det har ikke vært noe mer rart knyttet til de hendelsene for ett par år siden....
Kun nysgjerrig og vil vite, uansett hvor dumt dette høres ut..........
Men det har ikke vært noe mer rart knyttet til de hendelsene for ett par år siden....
Kun nysgjerrig og vil vite, uansett hvor dumt dette høres ut..........
Antall ord: 116
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Att materielle ting kan dra med seg både det ene og andre er en gamel teori.
Sylvia Brown går så langt i noen noen klipp på youtube, at hun advarer mot antikviteter.
(Setter inn denne i ettertid,) http://uk.youtube.com/watch?v=BNNF9hWAX2o
La det nå være sagt att jeg slettes ikke går god for Sylvia for hun har mildt sagt mange bommerter, men jeg sier det for å understreke att tanken er kjent.
Hadde datteren min ikke sovet godt p.g.a en seng, enten det var for hard madrass eller en annen uhåndgripelig grunn, hadde jeg kvittet meg helt med den og fått en ny.
Sylvia Brown går så langt i noen noen klipp på youtube, at hun advarer mot antikviteter.
(Setter inn denne i ettertid,) http://uk.youtube.com/watch?v=BNNF9hWAX2o
La det nå være sagt att jeg slettes ikke går god for Sylvia for hun har mildt sagt mange bommerter, men jeg sier det for å understreke att tanken er kjent.
Hadde datteren min ikke sovet godt p.g.a en seng, enten det var for hard madrass eller en annen uhåndgripelig grunn, hadde jeg kvittet meg helt med den og fått en ny.
Antall ord: 113
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Feb 2008 22:50
- 16
He, he... dette er kjent her i huset. Jeg har en forkjærlighet for gamle ting. Dvs hadde. Skjedd mye rart her. Men værst er den gamle barnesenga. Datteren min på 3 så jo ting på høylys dag. Har hatt inn klarsynte. 2 forskjellige. Begge sier at to søsken har dødd i senga. Et spedbarn og en 3-4 åring på samme tiden av sykdom. Senga er meget gammel og kommer fra mormor siden. Hun visste ikke. Kjente ikke hele sengas historie. Iallefall fulgte faren med senga. Han var dypt fortvilet over barnas død. Ble sagt iallefall.
Antall ord: 102
Hide post links |