Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerkan noen lære meg å kominikasere med hjelperen min?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Re: kan noen lære meg å kominikasere med hjelperen min?

Innlegg av Brenda »

BA. skrev:
Brenda skrev:Hele du er lattelig, jeg smiler når jeg leser nedover siden her.
Gir deg heller litt kjærlighet enn å skrive tilbake og synke på ditt nivå!
Gleden av at jeg melder meg ut skal du ikke få :mozilla_wink:
Du kjenner ikke meg, og vet ikke om jeg er latterlig eller ikke. Du synes kanskje innlegget mitt er latterlig, men jeg er ikke innlegget.

Det ville ikke vært noen glede for meg om du meldte deg ut, tvert imot, men for din egen del ville det være det beste, dersom du ikke tåler innsigelser på spekulasjonene dine.

Bruk heller kjærligheten din på noen som trenger den, og så kan du heller prøve å være saklig og ærlig når du skal diskutere med meg.
Den gleden får du heller ikke, du og jeg har diskutert ferdig. Og min kjærlighet føres dit den trengs, så ikke se bortfra at du kjenner deg noe lykkeligere snart......

For min egen del og 12090 andre tror jeg at jeg blir........
Antall ord: 179
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 670
Startet: 15 Jan 2008 13:59
16

Re: kan noen lære meg å kominikasere med hjelperen min?

Innlegg av open_palm »

BA. skrev:
Brenda skrev:Hele du er lattelig, jeg smiler når jeg leser nedover siden her.
Gir deg heller litt kjærlighet enn å skrive tilbake og synke på ditt nivå!
Gleden av at jeg melder meg ut skal du ikke få :mozilla_wink:
Du kjenner ikke meg, og vet ikke om jeg er latterlig eller ikke. Du synes kanskje innlegget mitt er latterlig, men jeg er ikke innlegget.

Det ville ikke vært noen glede for meg om du meldte deg ut, tvert imot, men for din egen del ville det være det beste, dersom du ikke tåler innsigelser på spekulasjonene dine.

Bruk heller kjærligheten din på noen som trenger den, og så kan du heller prøve å være saklig og ærlig når du skal diskutere med meg.
Vil nå tørre å påstå at en person som er så besatt av å få banken fram poenget sitt i enhver diskusjon, bevise at alle andre har feil og ha en nedlatende tone til alle de som ikke mener det samme som han kunne trenge litt kjærlighet jeg :D

"..You can say I`m all wrong but that doesnt make you allrigt"
Antall ord: 196

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Re: kan noen lære meg å kominikasere med hjelperen min?

Innlegg av Kimbara »

Dj_Devil skrev:
Det er likavell innenfor tema fordi at den personen tror på det..
Om den personen bastant tror på det så blir det en sannhet for den personen..
Dere er ingen korsfarere som har en oppgave å springe rundt på forumet her å si at alle som tror på noe dere ikke tror på er løgn..
å kalle noen er løgner er faktisk en sterk påstand.
Eg tror på hjelpere å for meg finnes di.
Eg vil ikke sitte her å drive å rette deg fordi DU ikke tror på det.
Men å gå rundt å kalle alle en løgnere er galt.
Det ville vert å beskylle deg for noe som ikke er sant.
DET må du vell se.
Jeg har ikke påstått at det folk tror på er løgn, jeg sier at når folk snakker om sin personlige overbevisning som om det var en gitt sannhet, så er det løgn. Derfor vil jeg veie opp mot slike hodeløse utsagn ved å komme med innlegg som kanskje får folk til å tenke litt istedet for å leve på en løgn fra andre. Tydeligere nå?


Dj_Devil skrev:
Forum regler skrev:Ingen skal leke doktor her inne
Diagnoser gjøres av lege, ikke av ufaglærte som ønsker å bruke påståtte evner til andres beste. Ikke opptre som psykolog eller doktor her inne på forumet. Ikke beskriv andres helseproblemer eller liknende, ikke på PM og ikke på forumet.
Du har ingen rett til å si at man trenger lege hjelp fordi man innerst inne tror på noe du ikke tror på.
Du forstod ikke at han brukte dette sitatet for å illustrere et poeng. Han mente det ikke.

Dj_Devil skrev: Akkuratt som du gjør..
For du har ikke den hele sannheten.
Fordi som sakt.
Vitenskapen kan forklare MYYYYYYYYYEEE
MEN ikke alt.
Jeg snakker ikke om subjektive tolkninger som kollektive sannheter, jeg snakker om kollektive sannheter som kollektive sannheter. I de situasjoner jeg ikke kan illustrere eller forklare noe med kollektive sannheter, så gjør jeg heller ikke det.

Dj_Devil skrev: Nå kvergulerer du bare med å gjenta hva du har sakt minst 3 ganger når du har fått eit svar på hvorfor innlegget ble som det ble..
Ingen er perfekt i en uperfekt verden. Så slutt å lat som du er perfekt. Som det virker som du later som.
Jeg må jo gjenta hva jeg sier, for dere ser ikke ut til å forstå det sånn som dere feilsiterer og misforstår (om det er med vilje eller ikke veit jeg ikke). Jeg later heller ikke som om jeg er perfekt, jeg skjønner ikke hvor du får det fra?

Dj_Devil skrev: Du påstår at hennes sannhet som ble formulert som en kolektiv sannhet er feil dermed påstår du det motsatte som en kolektiv sannhet derfor sier du det motsatte enn Brenda som derfor blir en motpol som påstår det motsatte som da vil si at Brenda påstår rett når det blir sakt at det er 2 motpoler.
å sålenge du påstår det motsatte som en kolektiv sannhet (som du så fint påpeker selv) så kan du ha like galt som Brenda... fordi som nemt.. Vitenskap vet MYYYYYYE. Men ikke alt. Så å påstå noe verken det ene eller det andre som om det er en kolektiv sannhet (bruker dine ord mot deg) som du selv gjør. Blir som du SELV sier feil.
Nei. Brenda mener jeg er en motpol fordi jeg liksom skal ha påstått at det er en kollektiv sannhet at hjelpere ikke finnes. Det har jeg ikke påstått i det hele tatt, og er et ganske betegnende eksempel på det lave diskusjonsnivået som blir tatt i bruk ganske ofte. Les innleggene nøyere før du kommenterer.
Dj_Devil skrev: Personlig så vipper eg heller over på den naturlige eller mer realistiske forklaringen.
Men eg har likavell opplevd mye som min logiske hjerne ikke kan forklare på en logisk måte.
Btw. Fint du skrev mye å ikke alt :)
Er det ikke da ganske fint at flere hjerner hjelper til med å finne svar på det du selv lurer på?[/quote]
Antall ord: 705
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Re: kan noen lære meg å kominikasere med hjelperen min?

Innlegg av madjava »

Dj_Devil skrev:
madjava skrev:
Dj_Devil skrev:
FEUER skrev:ja du så temaet :mozilla_wink:

kan noen lære meg det . trenger ikke å vere erfarene? :mozilla_smile:
til skeptikere, h*n spør om noe innenfor det paranormale. Respekter at h*n tror på hjelpere å slutt å kall alle som tror på annet enn rein vitenskap for løgnere. Alle vet at vitenskapen kan forklare MYE men ikke ALT
Til Dj_Devil med fleire...FEUER har sjølv teke tråden videre som her:
Brenda skrev:
FEUER skrev:hvordan vet mann at man har en hjelper.
har alle det????? :-k ](*,)
Alle har hjelpere, opptil flere stykker. (Under en tøff periode i fjor hadde jeg 9 stykker) En eller flere er du født med og andre kommer til ettersom du trenger hjelp eller støtte i forskjellige faser i livet.
...og det svaret er hårreisende bastant som om det er ein vedtatt sannhet...

Her er eit anna bastant utsagn som sikkert passer godt inn:

Hjelpere er i beste fall egenprodusert illusjon pga menneskets behov i faser av livet og vi kan dermed slå fast at hjelpere bare eksisterer i fantasien! Desverre blir ca 10% av di som tror på hjelpere, så opphengt i sitt eget fantasi-produkt at kyndig legehjelp er påkrevd.
Svarte deg lenger opp.
Forum regler skrev:Ingen skal leke doktor her inne
Diagnoser gjøres av lege, ikke av ufaglærte som ønsker å bruke påståtte evner til andres beste. Ikke opptre som psykolog eller doktor her inne på forumet. Ikke beskriv andres helseproblemer eller liknende, ikke på PM og ikke på forumet.
Du har ingen rett til å si at man trenger lege hjelp fordi man innerst inne tror på noe du ikke tror på.
Du er klar over kva eg ville fram til...og treng ikkje gjere deg dummare enn nødvendig. Om det er vanskelig å sjå samanhengen her, så får du spørre hjelperen din om kanskje h*n kan utlede dette litt betre for deg...og hjelper ikkje hjelperen får du heller prøve litt sunn fornuft...
Antall ord: 348
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
izabel

BA

Innlegg av izabel »

BA. skrev:
Brenda skrev:
FEUER skrev:hvordan vet mann at man har en hjelper.
har alle det????? :-k ](*,)
Alle har hjelpere, opptil flere stykker. (Under en tøff periode i fjor hadde jeg 9 stykker) En eller flere er du født med og andre kommer til ettersom du trenger hjelp eller støtte i forskjellige faser i livet.
Hjelpere finnes ikke.

Ingen av oss kan si det vi her har sagt så bastant.

Det er alltid en mulighet for at vi kan ta feil på slikt, så en smule begrensning i utsagnene kan kanskje være på sin plass?

Sannsynligheten for at hjelperne finnes er nesten ikke tilstede, så en slik soleklar påstand om deres egenskaper vitner bare om manglende kunnskap.
BA, gå in på www.tonenilsen.no og les litt om Marion Dampier-Jeans. Der står det noe om skeptikere :mozilla_wink:
Antall ord: 145

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: kan noen lære meg å kominikasere med hjelperen min?

Innlegg av Dj_Devil »

madjava skrev: Du er klar over kva eg ville fram til...og treng ikkje gjere deg dummare enn nødvendig. Om det er vanskelig å sjå samanhengen her, så får du spørre hjelperen din om kanskje h*n kan utlede dette litt betre for deg...og hjelper ikkje hjelperen får du heller prøve litt sunn fornuft...
hadde ikke noe bedre å komme med enn å kjelle meg som person ja :)
Din korsfarer :)
Antall ord: 73
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Veldig bra Izabe! :) Jeg legger det inn her for de som ikke gidder å finne det selv:)

Skeptikere!

De Fleste mennesker som arbejder indenfor mediumship- mentalt eller fysisk, healere, eller anden komplimentær medicin vil sige at de er 100% sikre på deres arbejde. Der er også dem der stadig skal undersøge hvordan man bedst kan teste og evaluere infomationerne uden de provokeret og påtvungne undersøgelser der bliver foretaget, og de fleste medier, healere og clairvoyante har intet imod at blive testet hvis bare det er under de rette omstændigheder.

Skeptika har et andet synspunkt, de modbeviser alt og alle, lige meget hvad og hvem der er inden for brancen af det paranomale. De har generelt en negativ indgangsvinkel og et negativt syn, og i stedet for at samarbejde vil de hellere modarbejde - koste hvad det vil. Selv overfor de videnskabsmænd og undersøgelser som er foretaget og hvor disse fænomener taler for sig selv.

Ingen kan bevise, at det ikke eksisterende eksistere - simpelthen fordi vi ikke har tilstrækkeligt med information. Igennem mange år er mediums og healere blevet undersøgt for deres evner, de har gået igennem store tests, og det sker den dag i dag og med rigtig gode resultater. Ikke alt lykkedes under disse forsøg , men det betyder ikke at det ikke eksistere. Der er plads til andre undersøgelser, men det tager tid, og det har foregået igennem mange 100 år.

Ordet skeptiker er en person der nægter at vedkende sig den viden der ligger omkring emnet. Der er mange bøger man kan læse, og mange af dem er skrevet af videnskabsfolk, professorer og andre mennesker som har lavet mange gode undersøgelser om live efter døden.

James Randi er ikke en videnskabsmand, men han siger alligevel direkte, at der er ingenting i livet efter døden, ej heller skal man tro på healing, komplimentær medicin eller new age, intet virker siger han! Som tryllekunster kan han snyde, det ved vi igennem illusionens kunst, men satte man ham under de samme tests som et medium skal igennem under en undersøgelse - ja så falder han ned med nakken. Der er altid plads til folk der er skeptiske, for vi skal ikke alle tro det samme, det er op til det individuelle menneske selv, men der skal være plads til gode undersøgelser med et fair "resurch center" og fair mennesker. Det skal ikke være ignorante lukkede mennesker som på forhånd nægter alt indenfor det paranormale.

Der kommer en dag hvor Randi eller Skeptika vil tage en ny vinkel og undersøge dette som de fleste mediums har gjort i mere end 100 år. Indtil da vil de altid være i mod alt og alle, de finder det meste negativt, for det er det de lever af - der er ingenting ..”kun luft” , men hvis du ikke kan se luften, betyder det så at du ikke trækker vejret?
Antall ord: 500
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
izabel

skeptikere

Innlegg av izabel »

Kult Brenda :D :D :D
Antall ord: 2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Re: kan noen lære meg å kominikasere med hjelperen min?

Innlegg av BA. »

Uff dette blir langt. :)


Dj_Devil skrev:...
Om den personen bastant tror på det så blir det en sannhet for den personen..
Dere er ingen korsfarere som har en oppgave å springe rundt på forumet her å si at alle som tror på noe dere ikke tror på er løgn..
...
Eg tror på hjelpere å for meg finnes di.
...
En påstand blir ikke en sannhet, selv om du tror veldig på påstanden.

Det er blitt velidig populært å snakke om din eller min sannhet her, men sannheten er universell, og den kjenner vi ikke. Vi har mange gode teorier for hva som er sannheten, men utenfor religionen så opererer vi ikke med sannheter.

Det er sterkt å kalle noen for løgnere, og det blir sjelden gjort her. At du eller andre ikke klarer å lese et helt innlegg, og dermed tror folk blir kalt løgnere i hver tråd her er deres problem. De ganger noen blir kalt løgnere av meg, Kimbara, Madjava osv, blir det også SVJV dokumentert.

Hvis du så den grønne prikken i illustrasjonen tidligere, så finnes den ikke for deg heller, selv om du så den. Selv om du tror veldig på den grønne prikken, så hjelper det ingenting, den finnes ikke uansett, selv om du aldri så mye kaller den en sannhet.

Legg også merke til at jeg har snakket om den spesielle grønne prikken, bare så du ikke faller for fristelsen til igjen å misforstå og tro at jeg sier det ikke finnes noen grønne prikker i det hele tatt.
Kimbara skrev:Hvis du sier det så.

Men å snakke om subjektive erfaringer og tolkninger som kollektiv sannhet er og blir feil uansett hvordan du vrir og vender på det.
Akkuratt som du gjør..
For du har ikke den hele sannheten.
Fordi som sakt.
Vitenskapen kan forklare MYYYYYYYYYEEE
MEN ikke alt.
Igjen sporer du av med tankefeil. Når Kimbara sier at A ikke har enerett på sannheten, så er det ingenting som medfører at hn selv mener å sitte med denne eneretten.
Nå kvergulerer du bare med å gjenta hva du har sakt minst 3 ganger når du har fått eit svar på hvorfor innlegget ble som det ble..
Ingen er perfekt i en uperfekt verden. Så slutt å lat som du er perfekt. Som det virker som du later som.
Når det en sier ikke trenger inn, så må en gjenta det en har sagt. Akkurat som at til tross for at vi aldri sier vi sitter med fasiten, så møter vi stadig påstander om at vi har sagt vi sitter med fasiten..
Du påstår at hennes sannhet som ble formulert som en kolektiv sannhet er feil dermed påstår du det motsatte som en kolektiv sannhet derfor sier du det motsatte enn Brenda som derfor blir en motpol som påstår det motsatte som da vil si at Brenda påstår rett når det blir sakt at det er 2 motpoler.
å sålenge du påstår det motsatte som en kolektiv sannhet (som du så fint påpeker selv) så kan du ha like galt som Brenda... fordi som nemt.. Vitenskap vet MYYYYYYE. Men ikke alt. Så å påstå noe verken det ene eller det andre som om det er en kolektiv sannhet (bruker dine ord mot deg) som du selv gjør. Blir som du SELV sier feil.
Nei.

Ikke A betyr ikke nødvendigvis B.

Å si at Brenda's påstand er feil, er riktig i den forstand at den er urimelig. Vi vet med ganske stor sikkerhet at hun ikke har holdepunkter for en slik påstand, og derfor er den feil. Det betyr ikke at vi påstår å kjenne sannheten, men vi kan stille berettiget tvil ved påstanden.
Ikke glem BA.
Du er en gammel person her på forumet. Det er ikke trådstarter... Nye kan ikke vite hvor mye eller hvor lite eit tema er blitt skrevet selv om vi oppfordrer alle nye å søke på forumet før man starter et nytt tema.
Det hadde vært relevant, dersom jeg hadde klaget på at spørsmålet ble stilt omigjen, men det gjorde jeg ikke. Jeg ble anklaget for å ha samme svar som hundre ganger før, noe som er en selvfølge siden spørsmålet var det samme som hundre ganger før.
BA. skrev: Mitt råd var å forholde seg til det en vet. En vet ikke om hjelpere finnes, og bastante opplysninger om antall hjelpere hver enkelt har osv. er ikke til hjelp for en som lurer.
Nå motsier du deg selv litt.
Selv om du ikke vet. Så betyr ikke det at andre ikke vet.
Det blir den personens sannhet som mange her i verden deler. Verken du eller andre har den retten til å drive å korsfare for å forandre på det. Derfor er det helt unødvendig at skeptikere driver å avsporer overalt. For den samme diskusjonen blir det hele tiden uansett.
Nei, det har vært mitt poeng i mange tråder. Fint at du bruker det imot meg også, der du synes det ser ut som at jeg faller i en slik felle. :)

Det gjorde jeg imidlertid ikke. Vi vet at hjelpere kun er påvist ved anekdotiske bevis. Vi har ingen andre holdepunkter for å tro hjelpere finnes.

Som jeg har vist både i denne og andre tråder er personlige opplevelser ingen sikker kilde til kunnskap. Anekdotiske bevis alene er faktisk akkurat denne tankefeilen. Selv om en ikke selv kan tenke seg hvordan det kan ha andre grunner enn paranormale, så finnes det folk som har mer kunnskap på emnet.
Fordi som sakt til deg før BA. så er mye av hva en troende har er personlige opplevelser som man må være der for å forstå.
Å forklare det over tekst eller til noen etterpå er døfødt fordi mot noen som sitter utenfor så høres det helt jalla ut å derfor kommer skeptikere med rasjonelle forklaringer når den realiteten ikke var der i det øyeblikket personen opplevde sin hendelse.
Har selv forklart noen av mine opplevelser til deg som du kom med en rasjonell forklaring på som absolutt ikke var tilstede der å da. Derfor eg ikke komenterte deg fordi det er som en dårlig opplevelses vits. You have to have been there.
Disse forklaringene andre kan komme med er kun forslag, og ment som en starthjelp for å kunne tenke alternative muligheter selv. Man må ha vært der for å kunne si nøyaktig hva årsaken var, og selv da er det ikke sikkert man kan det. Vi som har vært på et show med tryllekunstnere vet det. Man ser at ting forsvinner i løse luften, men vet likevel at de ikke har gjort det. Man er offer for en illusjon.
Derfor når trådstarter sier klart hva hans tro er så har du ingen rett med å avspore med å si klart fra at det ikke finnes. For å starte en diskusjon var ikke trådstarters intensjon.
Ser du ikke at mange skeptikere blir som forum bøller?
Du ser få troende som kommer i tråder om vitenskap (utenom noen få som er sterkt Kristendom troende) for å ødlegge tråden. Men di aller fleste blir lei.
Man har alltid all rett til å si fra at man her er på ville veier. Det var ikke jeg som sporet av, men jeg som mange andre har fulgt opp denne avsporingen. Jeg har også forsøkt å komme inn på sporet igjen, men det var ikke trådstarter eller andre interessert i å følge opp.
Akkuratt som den personen så har dere skeptikere formulert dere feil (ikke så mye du).. Så la det ligge heller. Følte du deg så utrulig provosert (ja du har ikke brukt det orde men virker som dere blir det) så ta det opp mer personen i PM uten å ødlegge tråden.
Nei, jeg følte meg ikke provosert, men synes en så urimelig påstand burde bli korrigert litt. Siden har andre sporet av og ført denne tråden inn på et blindspor.
Skrev også at eg var lei av å vise meg som bedre med å ikke skrive derfor skriver eg min reaksjon. Pluss eg bruker den tråden så mye mer enn det du gjør. Daglig even.
å jo det er en avsporing sålenge trådsarter sier så klart i fra at h*n ikke starta tråden for at det skulle diskuteres eller ei. Selv om du syns det er arogant å ikke veie begge sider. Så er det trådstarters valg. Å tråden starta med om å spøre om råd. Ikke spøre om det finnes.
Hehe. Synes du selv du er bedre enn andre, dersom du ikke følger en diskusjons gang? Alle diskusjoner har et slags liv, og ingen kan styre denne slik de selv vil. Så lenge det er nye argumenter som dukker opp, vil også mulighetene for avsporinger stadig øke. Det er trådens liv.

Så er det noen som velger å spore av fordi man ikke kan argumentere saklig i temaet lenger. Dette er SVJV ikke tilfelle i denne tråden.
Det mangler vitenskaplig kunnskap om det. Men ta eit søk så finner du utallige andre kunnskaper om hjelpere. Så det er kunnskap i MASSEVIS som hjelper "påstanden".
Men fordi skeptikere bare forholder seg til vitenskaplig kunnskap så blir det mangel på kunnskaper fordi at skeptikere er som troende. Bare deres tro er vitenskapen. Tror ikke på noe annet enn det.
Mangler kunnskap.

Det eneste hun holder seg til er historier, og det er mangelfull kunnskap. Man har tross alt mange psykologiske og andre faktorer som spiller inn. Husk den grønne prikken.
Som di aller fleste skeptikerne mener du? Sier ikke du men mange skeptikere her tåler ikke å høre det motsatte heller. Men fordi at den "troende" har personlige bevis og opplevelser så er det vanskelig å søke opp en link å prate om sterke vitenskaps menn som skal være så smarte som kommer med en rasjonell\logisk forklaring. Som eg må sie ofte stemmer. Men merk ofte. For ofte betyr ikke alltid.
Her har du ikke stort å gjøre som skeptiker, dersom du ikke tåler innsigelser.

Se gjennom denne og andre tråder, så ser du at det blir klappet for usakligheter og tull, dersom det rammer skeptikere. Innlegg med lange siteringer og et "godt sagt" etter florerer når det gjelder personangrep og usakligheter mot skeptikere.
Antall ord: 1757

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 670
Startet: 15 Jan 2008 13:59
16

Innlegg av open_palm »

For en fyr du er BA :D ...For en fyr..Ett ekte lite kjærlighetsbarn :mozilla_wink:

Hva i alle dager er det som har skuffet deg så fryktelig så du må hakke på oss?
Sist redigert av open_palm på 13 Feb 2008 16:13, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Re: kan noen lære meg å kominikasere med hjelperen min?

Innlegg av BA. »

Brenda skrev:Den gleden får du heller ikke, du og jeg har diskutert ferdig. Og min kjærlighet føres dit den trengs, så ikke se bortfra at du kjenner deg noe lykkeligere snart......

For min egen del og 12090 andre tror jeg at jeg blir........
Hvilken glede er det du ikke unner meg? Å oppleve en saklig diskusjon med deg?

Det er mye mulig jeg snart kjenner meg lykkeligere. Kjæresten kommer snart hjem. :)

Ja, bli gjerne for min del også. :) Men da må du også akseptere at du blir motsagt fra tid til annen. :)
Hvis du ikke vil være saklig i denne tråden, så gir jeg likevel ikke opp håpet om å føre en fornuftig diskusjon i en annen tråd.

Ha det bra så lenge da. :)
Antall ord: 132

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 670
Startet: 15 Jan 2008 13:59
16

Re: kan noen lære meg å kominikasere med hjelperen min?

Innlegg av open_palm »

BA. skrev:
Brenda skrev:Den gleden får du heller ikke, du og jeg har diskutert ferdig. Og min kjærlighet føres dit den trengs, så ikke se bortfra at du kjenner deg noe lykkeligere snart......

For min egen del og 12090 andre tror jeg at jeg blir........
Hvilken glede er det du ikke unner meg? Å oppleve en saklig diskusjon med deg?

Det er mye mulig jeg snart kjenner meg lykkeligere. Kjæresten kommer snart hjem. :)

Ja, bli gjerne for min del også. :) Men da må du også akseptere at du blir motsagt fra tid til annen. :)
Hvis du ikke vil være saklig i denne tråden, så gir jeg likevel ikke opp håpet om å føre en fornuftig diskusjon i en annen tråd.

Ha det bra så lenge da. :)
Får lyst til å danse og le og tømme blomster på deg jeg BA!!Din lille happyman :D
Antall ord: 152

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Re: BA

Innlegg av BA. »

izabel skrev:BA, gå in på www.tonenilsen.no og les litt om Marion Dampier-Jeans. Der står det noe om skeptikere :mozilla_wink:
Nei, der stoår det kun.

"Velkommen


Oppstart av nye kurs i 2008!

Utviklingsgrupper:
Nybegynnere:
29 januar kl.18:00 - 21:00

Viderekommende:
5 februar kl.18:00 - 21:00

Transegruppe for nybegynnere og viderekommende starter 7 februar
kl. 18:00 - 21:00
Pris kr.300,- pr. gang

Påmelding til meg, Tone Nilsen
(Se kontaktinfo til høyre)



Jeg kan kontaktes på tlf:
920 17 085 eller mail:
mediumutvikling@gmail.com

Mvh
Tone Nilsen"
Ellers har jeg lest litt av MDJ, og ser jo at hun lyver om f.eks. James Randi. Da stoler jeg ikke så mye på det hun skriver om andre skeptikere heller.
Antall ord: 132

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 670
Startet: 15 Jan 2008 13:59
16

Innlegg av open_palm »

Hva er nå disse løgnene da BA,det må du forklare.Og jeg ber ikke om noe særoppgave,bare en kort forklaring
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Re: kan noen lære meg å kominikasere med hjelperen min?

Innlegg av Brenda »

BA. skrev:
Brenda skrev:Den gleden får du heller ikke, du og jeg har diskutert ferdig. Og min kjærlighet føres dit den trengs, så ikke se bortfra at du kjenner deg noe lykkeligere snart......

For min egen del og 12090 andre tror jeg at jeg blir........
Hvilken glede er det du ikke unner meg? Å oppleve en saklig diskusjon med deg?

Det er mye mulig jeg snart kjenner meg lykkeligere. Kjæresten kommer snart hjem. :)

Ja, bli gjerne for min del også. :) Men da må du også akseptere at du blir motsagt fra tid til annen. :)
Hvis du ikke vil være saklig i denne tråden, så gir jeg likevel ikke opp håpet om å føre en fornuftig diskusjon i en annen tråd.

Ha det bra så lenge da. :)
Les hva du skrev sist så ser du hva jeg mener. Vrir og vender på alt til din fordel! DET er du flink til ivertfall! Jeg tror faktisk du ikke kan ha det helt bra med deg selv eller andre.
Ønsker dere en fantastisk kveld vertfall!
Antall ord: 180
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links