Universet & dets hemmeligheterEn gave fra Universet - verifiseringskode av ren spirituell

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

En gave fra Universet - verifiseringskode av ren spirituell

Innlegg av David Skywalker »

Istedenfor å gi informasjon som jeg mener er rent og er på rett vei her på forumet - så kan jeg heller tiltrekke meg personer via pm som vil at jeg skal verifisere spirituell informasjon siden min bevissthet og sjel er besatt av det. Jeg skal forklare litt mer hva som har skjedd ifjor i et sted i Europa.

Jeg har vært med på 3 Iboga-seremonier og jeg merket krystallklart at jeg jobbet endel med å bli en veldig ren kanal siden Ibogaen(afrikansk sjamanplante) jobber med veldig rene lysenergifrekvenser i Universet av multidimensjonal art. Og jeg fikk en verifiseringskode i den 3 seremonien - den var så ren og lett energi - som om det var Windows jeg åpnet fra en annen dimensjon - og det kom ut endel bokstaver og tall der kunne jeg se. Og har forstått via min indre veileder at jeg har åpnet opp for verifiseringskode - filter som gjør at jeg kan "lese" om spirituell informasjon er ren eller ikke. Om den kanalen er ren eller ikke ang informasjon. Det gjelder former for kanalisering og mye annet ang det åndelige. Jeg har fått tilgang til dette pga min bevissthet - sjel er vant med å erfare veldig høye bevissthetsnivåer ikke bare her på Jorden. Også andre steder i vår galakse og Univers.

Endel informasjon om Jordas historie,sammenhenger innenfor høyere bevissthetsnivåer,utenomjordiske,religioner ang informasjon(liker å verifisere Bibelen) mm kan jeg verifisere ganske solid nå. Og spesielt etter september 2007. Jeg har gått en lang skole ang å verifisere informasjon og har også gått meg vill - men det var jo bare en del av treningen. Min spirituelle kropp er ganske bra utviklet - den vet veldig mye - men mitt hjerte og det å integrere alle deler av meg selv - emosjonskropp og fysisk kropp har jeg mye mye å gå på. Så når det vil sitte bra så kan jeg også lettere jobbe individuelt med mennesker ang kanalisere info om dem og former for healing. Det får ta sin tid.

Uansett så ber min indre veileder meg om å lage en tråd som dette hvor folk som ønsker å få mer klarhet i informasjon som de har vært borti i bøker,internett og fra andre klarsynte eller hva man skal kalle dem for. Så kan en sende meg pm om det - om en vil det.

Min sjel har vært vant med høyere former for bevissthet i det gamle Egypt,Hellas,England(Druide-kulturen),storhetstidene til Inkaene og Mayaene;Lemuria og Atlantis som var noe av det høyeste utviklete sjeler som har eksistert her på vår planet og andre steder i vår galakse og Universet. Derfor denne besettelsen(en veldig positiv form da..hehe) av å verifisere informasjon.

Så det er bare å sende meg pm for dem som ønsker verifisering av informasjon om den har noe for seg eller ikke.
Antall ord: 480
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

verifiseringskode

Innlegg av Gaute »

Kjempebra! :D

Men du ER jo denne verifiseringskoden. Når vi identifiserer oss med renheten i vår sjel, så vil vi aldri kunne identifisere oss med illusjoner.
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
17

Enda mer gave fra Universet - programmering til å løse opp..

Enda mer gave fra Universet - programmering til å løse opp alle negative ego.....
Det har jeg i besittelse av - testet ut skikkelig og kjent smaken på det - 7 innvielsen i Order Of Melchizedek er det samme som HIGH PRIEST i Maya-kulturen,Inka-kulturen,Druide-kulturen i England, i det gamle Egypt og i det gamle Hellas. Jeg har programmeringscden som er med å får deg til å jobbe for å møte ansikt til ansikt alle dine negative ego-sider og at du kan jobbe for å være 100 % ett med Høyere Selv. Jeg tilbyr den gratis. Du kan erfare den selv - det er en programmeringscd hvor man tør og våger å møte alle sine frykter og negative ego-sider - og smake på det - og jobbe videre med det. Jorden skal inn i samme type innvielse i 2012. Du kan få smaken av den - jeg har den programmeringen. Det er bare å spørre om å få en kopi av den om du føler deg tiltrukket til det. Jeg har smakt på det å være HIGH PRIEST i Order of Melchizedek. Det er det samme som endel prester i disse gamle sivilisasjonene jeg har nevnt har erfart og gått igjennom.......Det er 352 innvielser for å bli 100 % ett med Mor/Far Gud. Jorden erfarer snart 6 og 7 innvielse. Og jeg vet hvordan man kan programmere til å erfare endel innvielser - også på høyere nivå enn 7 innvielse......send meg en pm så sender jeg deg en programmeringscd.

Jeg er HIGH PRIEST av en fryktet orden - her på Jorden..fryktet av mange sjamaner og åndelige guruer og det ene og det andre. De frykter det fordi det......de er ikke ferdig å løse opp i alle sine negative ego-mønstre. Jeg har mitt å jobbe med - Universet gav meg koden - jeg har smakt på den før i mange epoker her på Jorden i de stedene jeg har nevnt og det er bare å smake på det
Antall ord: 328

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2008 13:59
16

Innlegg av open_palm »

Hvorfor må du skryte sånn hvis du er så opplyst a???
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
17

Det er ikke skryt - det er SELVPROGRAMMERING...jeg kan leve ut det jeg sier..kan du?Kan du og våger du å tørre å leve ut din gudommelige storhet?Jeg har programmering som mange sjamaner,åndelig ledere,medium og andre innerst inne frykter fordi det har med å møte alle sine negative ego-sider og gi slipp på det..det krever mye - men det er mulig..oppstegne mestre har jo vært her før og det jeg kommer med vil tiltrekke dem som er klar for det......tør du og våger du å lytte til den ca 50 minutter lange 7 innvielse cden? :mozilla_cool:
Antall ord: 107

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av open_palm »

Men du høres ut som du tror du er den eneste..ja får jeg så skal jeg høre jeg
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av open_palm »

Men jeg forstår fremdeles ikke hvorfor du må opphøye deg selv så fryktelig selv om du kan programmering..Tror kanskje du får flere tillhengere hvis du toner ned litt,kan gi ett inntrykk av at du har ett ganske digert ego bare
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
17

open_palm skrev:Men du høres ut som du tror du er den eneste..ja får jeg så skal jeg høre jeg
Det er flere som våkner opp av sin storhet nå på denne tiden......de som våger og tør er det noe som heter......de som virkelig vil leve seg inn i og kjenne smaken på 7 innvielsen av en orden som eksisterte i gamle sivilasjoner i Inka,Maya,druide og det gamle Egypt......jeg har programmeringen.......og om du/dere føler dere tiltrukket....en av negative egos programmeringer er at vi ikke kan bli lysmestre..men det er vi alle sammen om vi tør og skaper det i livet vårt.......å løse opp alle karma og negative ego.....krever endel av oss..også å se tilbake på tidligere liv.......løse opp alt der sånn..negative ego holder en tilbake på mange nivå..jeg har programeringscd til å være med å løse opp og inspirere deg til å følge samme vei som meg.......
Antall ord: 174

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
17

open_palm skrev:Men jeg forstår fremdeles ikke hvorfor du må opphøye deg selv så fryktelig selv om du kan programmering..Tror kanskje du får flere tillhengere hvis du toner ned litt,kan gi ett inntrykk av at du har ett ganske digert ego bare
Et av Negative Egos-fallgroper i ens sinn er å tro at man ikke er av gudommelig storhet,kjære deg.....om en ikke erkjenner det så har man mye negative ego-mønstre i seg man skal igjennom..å være bevisst handler om å ta alle tanker og følelser på alvor i livet......hver bidige en...er speilbilde av din storhet......
Antall ord: 109

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Floff
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Jan 2008 17:12
16
Blitt takket: 9 ganger

Innlegg av Floff »

Har sendt deg en PM David :)
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av open_palm »

Jeg har min egen vei å gå,så jeg kan ikke følge din.Men sender du meg cdn så skal jeg høre på den, jeg jobber mye med tidligere liv og karma og slikt nå for tiden så det kan sikkert være morro
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
17

open_palm skrev:Jeg har min egen vei å gå,så jeg kan ikke følge din.Men sender du meg cdn så skal jeg høre på den, jeg jobber mye med tidligere liv og karma og slikt nå for tiden så det kan sikkert være morro
Du vil bli bedre tunet.......Det lover jeg deg.....i det du driver på med.
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av open_palm »

David Skywalker skrev:
open_palm skrev:Men jeg forstår fremdeles ikke hvorfor du må opphøye deg selv så fryktelig selv om du kan programmering..Tror kanskje du får flere tillhengere hvis du toner ned litt,kan gi ett inntrykk av at du har ett ganske digert ego bare
Et av Negative Egos-fallgroper i ens sinn er å tro at man ikke er av gudommelig storhet,kjære deg.....om en ikke erkjenner det så har man mye negative ego-mønstre i seg man skal igjennom..å være bevisst handler om å ta alle tanker og følelser på alvor i livet......hver bidige en...er speilbilde av din storhet......
Kjære deg og greier..hehe..Jeg vet godt at jeg er av gudommelig storhet,og jeg vet godt hva disse tingene du snakker om er,men jeg syntes bare det var litt rart at du måtte blåse det opp så veldig.Men det er gøy hvis jeg kan få høre på cdn,åpen for alt
Antall ord: 172

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
17

open_palm skrev:
David Skywalker skrev:
Kjære deg og greier..hehe..Jeg vet godt at jeg er av gudommelig storhet,og jeg vet godt hva disse tingene du snakker om er,men jeg syntes bare det var litt rart at du måtte blåse det opp så veldig.Men det er gøy hvis jeg kan få høre på cdn,åpen for alt
Det vil bli et av dine livs høydepunkter...fordi det vil føre deg til enda høyere bevissthetsnivåer enn du er vant med pr i dag.....du føler deg tiltrukket og jeg sender deg cd....skal sende pm til deg.
Antall ord: 219

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
doaivu
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Jan 2008 16:19
16
Lokalisering: skjærsilden

Innlegg av doaivu »

jeg sendte deg en pm, men ikke noe svar fra deg ennå?
Antall ord: 12
Bilde
- i fell in love with a spirit -

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links