Healing og annen alternativ medisinPsi ball --- Påkalle onde krefter?????

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
parmaskinke
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Des 2006 12:17
17
Kjønn (valgfri): Gørl :D
Lokalisering: :D

Psi ball --- Påkalle onde krefter?????

Innlegg av parmaskinke »

hei... igår leste jeg om psi-ball for første gang.. trodde jo dette var tull og tøys, men hadde lyst å prøve,, jeg synes alt ukjent er spnnende.. Jeg prøvde.. Første gangen klarte jeg å lage en liten energiball og venninnen min som var i rommet kunne se en selvlysende grønnlig ball.. vi syntes dette var gøy, og jeg klarte å lage større og større.--
Rett før jeg skulle legge meg, tenkte jg å konsentrere meg skikkelig.. så vi slukket alle lys og venninnen min satt og så på. jeg følte energien strømme inn i meg som en slags frysninger.. og energiballen ble veldig kraftig og stor. Venninnen min syns d ble plutselig veldig merkelig stemning i rommet og hun kunne se en stor mørk skikkelse legge seg over meg og d kunne se ut som det /den sugde kraften ut av meg. det var en utrolig rar opplevelse. jeg kjente energien flyte som frysninger ut av meg, som jeg var helt åpen og vektløs..venninnen min ble livredd og sa stopp.. slo på lyset og jeg frøs og var veldig redd. hele rommet fikk tung mørk atmosfære, og vi så skygger og lys som blinket i rommmet i ca tre timer,, vi turde ikke å sove.. var veldig redd..etter tre timer ble plutselig luften i rommet helt klar igjen , akkurat som alt det "onde" forsvant.. hva har jeg gjort? trenger svar.. syns dette var ekkelt men må vite hva jeg har gjort og om dette er feil. jeg har tydeligvis anlegg for å lage energier som jeg ikke visste eg hadde evnen til...
Har jeg tilkalt eller fått noe kontakt me noe ondt ?? :mozilla_undecided:
Antall ord: 288
Goes around, comes around.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
HIM
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Feb 2008 20:15
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: spangereid

Innlegg av HIM »

hva tenkte du på når du laga energiballen da?
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FEUER
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Des 2007 16:14
16
Kjønn (valgfri): Gutt (14)
Lokalisering: spangereid

Innlegg av FEUER »

DU lagde det!
hva tenkte du på når du lagde den energi ballen?
energiballer lever!
de kan forme seg til skikkelser av alle mulige slag?
og du kontrullerer de!via følelser.har gjort det samme bare ikke så inntenst :mozilla_smile:
hvor gammel er du?
Antall ord: 47
Hva er meningen med livet..

Nyt det mens du har det! :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Floff
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Jan 2008 17:12
16
Blitt takket: 9 ganger

Innlegg av Floff »

Jeg har oppdaget at mange gjør som meg, prøver uten å vite hva du nøyaktig holder på med.
Det er noe man angrer på i ettertid.. Men jeg lurer også på hva du tenkte når du lagde denne ballen, og hva du følte?
Antall ord: 47

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Demonologist

Innlegg av Demonologist »

PSI ball:
Bilde
bare skrik hadooooken etter at du har samlet opp kraften
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
doaivu
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Jan 2008 16:19
16
Lokalisering: skjærsilden

Innlegg av doaivu »

Demonologist skrev:PSI ball:
Bilde
bare skrik hadooooken etter at du har samlet opp kraften
sho-ryu-ken!! :D:D:D:D:D:D
Antall ord: 22
Bilde
- i fell in love with a spirit -

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Demonologist

heheheh :D *minner* hehe..
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
doaivu
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Jan 2008 16:19
16
Lokalisering: skjærsilden

Innlegg av doaivu »

Demonologist skrev:heheheh :D *minner* hehe..
håhå, har bestilt street fighter 2 hyper til ps2 nå, kommer til å slåss som en galning jeg:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:
Antall ord: 36
Bilde
- i fell in love with a spirit -

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Demonologist

doaivu skrev:
Demonologist skrev:heheheh :D *minner* hehe..
håhå, har bestilt street fighter 2 hyper til ps2 nå, kommer til å slåss som en galning jeg:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:
omgz0r! heldig!
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sylar
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Feb 2008 17:55
16
Lokalisering: Bergen

Hver forsiktig.

Innlegg av Sylar »

hei... igår leste jeg om psi-ball for første gang.. trodde jo dette var tull og tøys, men hadde lyst å prøve,, jeg synes alt ukjent er spnnende.. Jeg prøvde.. Første gangen klarte jeg å lage en liten energiball og venninnen min som var i rommet kunne se en selvlysende grønnlig ball.. vi syntes dette var gøy, og jeg klarte å lage større og større.--
Rett før jeg skulle legge meg, tenkte jg å konsentrere meg skikkelig.. så vi slukket alle lys og venninnen min satt og så på. jeg følte energien strømme inn i meg som en slags frysninger.. og energiballen ble veldig kraftig og stor. Venninnen min syns d ble plutselig veldig merkelig stemning i rommet og hun kunne se en stor mørk skikkelse legge seg over meg og d kunne se ut som det /den sugde kraften ut av meg. det var en utrolig rar opplevelse. jeg kjente energien flyte som frysninger ut av meg, som jeg var helt åpen og vektløs..venninnen min ble livredd og sa stopp.. slo på lyset og jeg frøs og var veldig redd. hele rommet fikk tung mørk atmosfære, og vi så skygger og lys som blinket i rommmet i ca tre timer,, vi turde ikke å sove.. var veldig redd..etter tre timer ble plutselig luften i rommet helt klar igjen , akkurat som alt det "onde" forsvant.. hva har jeg gjort? trenger svar.. syns dette var ekkelt men må vite hva jeg har gjort og om dette er feil. jeg har tydeligvis anlegg for å lage energier som jeg ikke visste eg hadde evnen til...
Har jeg tilkalt eller fått noe kontakt me noe ondt ??

Ja det er ikke umulig for (ja Psi-baller er levende vesener) de er egentlig bare åndelige vesener og vis du ikke konsentrerer deg hardt nok (når du har fremkalt ballen) vil den komme seg fri og ta tilbake kraften.

PS: hver forsiktig
Antall ord: 332
Jeg kan den evne at jeg kan få hvem som helst til å endre humør.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2008 13:59
16

Re: Hver forsiktig.

Innlegg av open_palm »

Ja det er ikke umulig for (ja Psi-baller er levende vesener) de er egentlig bare åndelige vesener og vis du ikke konsentrerer deg hardt nok (når du har fremkalt ballen) vil den komme seg fri og ta tilbake kraften.

PS: hver forsiktig[/quote]

????????
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
davinci
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Apr 2007 16:24
17

Innlegg av davinci »

vær litt seriøse da
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2008 13:59
16

Innlegg av open_palm »

En energi/psi ball er ikke farlig og den er ikke levende og det kan ikek skje noe ekkelt med den.Men når man begynner med slikt så åpner man for andre energier og man kommer på ett annet energinivå der det er lettere å komme i kontakt med ånder og hjelpere,spesiellt hvis man er litt mottagelig for dette fra før=)
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
parmaskinke
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Des 2006 12:17
17
Kjønn (valgfri): Gørl :D
Lokalisering: :D

Innlegg av parmaskinke »

FEUER skrev:DU lagde det!
energiballer lever!
og du kontrullerer de!via følelser.har gjort det samme bare ikke så inntenst :mozilla_smile:
hvor gammel er du?

Jeg tenkte ikke på noe utenom at jeg konsentrerte meg om å se en farge når øynene var lukket.. har lyst å lære mer om dette,, er tydeligvis åpen for "unormale" ting :mozilla_wink: altså grønn... var rart ... jeg er 23 år...
Antall ord: 92
Goes around, comes around.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Floff
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Jan 2008 17:12
16
Blitt takket: 9 ganger

Innlegg av Floff »

parmaskinke skrev:
FEUER skrev:DU lagde det!
energiballer lever!
hvor gammel er du?

Jeg tenkte ikke på noe utenom at jeg konsentrerte meg om å se en farge når øynene var lukket.. har lyst å lære mer om dette,, er tydeligvis åpen for "unormale" ting :mozilla_wink: altså grønn... var rart ... jeg er 23 år...
Alle er åpne for det. Bare må lære seg å bruke det....
Antall ord: 106

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links