Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Amfelia skrev:Sesongens siste Åndenes Makt synes jeg var skikkelig dårlig, ikke for å "sverte" Lilli, men det å føre over en som kommer på en visitt i ny og ne, dersom dette var tippoldemoren til kvinnen som bodde der????
Man skal vel ikke "vise" bort en mulig hjelper...., mulig jeg misforstår, men det gjør jeg jo både titt og ofte....
Velkommen i klubben
Syns heller ikke det var så mye æksjen der i dag. Hvem var Alf?
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Det bildet av den gamle damen stemte nesten.
Men de fleste gikk vel kledd slik rundt 1920, og det var vanlig med oppstilling på bilder.
Så bom der også.
Hun "merket" jo noe ved ytterdøren, hvorfor merket hun ikke dette da hun gikk inn?
Blir mere atrig når de skal teste "klarsynte" i den 6 sans.
Det må jeg se
Antall ord: 71
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Ja det var ganske labert idag! Men det kommer nok bedre neste sesong!
Husk at denne sesongen strakk seg fra føre jul, de hadde en pause i mellom, episode 10 idag, 6 føre jul og 4 etter.
Men blir nok ikke føre høsten det kommer nye! Men de søkte jo som dere sikkert så på slutten.
Amfelia skrev:Sesongens siste Åndenes Makt synes jeg var skikkelig dårlig, ikke for å "sverte" Lilli, men det å føre over en som kommer på en visitt i ny og ne, dersom dette var tippoldemoren til kvinnen som bodde der????
Man skal vel ikke "vise" bort en mulig hjelper...., mulig jeg misforstår, men det gjør jeg jo både titt og ofte....
Velkommen i klubben
Med et halvt øye og øre, mener jeg at han var en som hadde fulgt, var det Einar?, gjennom hele livet, så det var nok en guide.
Så får vi vente og følge med om Alfs historie kommer som film eller i bokform!
Velkommen i klubben
Med et halvt øye og øre, mener jeg at han var en som hadde fulgt, var det Einar?, gjennom hele livet, så det var nok en guide.
Ja han Alf var en guide han ja.....en tydelig en, siden han sto over i tide og utide. Jeg trodde det var en ånd det også.....
Kanskje boken fra Alf "Mitt liv med Einar" blir en bestselger?
Velkommen i klubben
Ja han Alf var en guide han ja.....en tydelig en, siden han sto over i tide og utide. Jeg trodde det var en ånd det også.....
Jeg tenkte meg en Alf, som han i en eller annen komiserie, med en sånn stor nese, han var visst en alien....
Velkommen i klubben
Jeg tenkte meg en Alf, som han i en eller annen komiserie, med en sånn stor nese, han var visst en alien....