Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerMannen i mitt liv

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Mille27
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 03 Feb 2008 23:02
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Stavanger

Mannen i mitt liv

Innlegg av Mille27 »

Hei! Jeg heter Mille og er helt ny her :)

Jeg søker etter noen som kan hjelpe meg slik at jeg får klarhet og innsikt i en del ting jeg undres over.
Jeg mistet min kjære for ca seks uker siden, vi hadde akkurat forlovet oss og var så lykkelige begge to. Det var og er enda den store og sikkert den største kjærligheten jeg noen sinne har opplevd og kommer til å oppleve, sorgen er så tung å bære og det eneste jeg vil og ønsker, er å få ham tilbake i sin fysiske form. Det jeg nå lurer litt på, er om han fortsatt er rundt meg på en eller annen måte, er han her for å passe på meg, guide meg, eller bare veilede meg, eller er det bare tankene mine som spiller et lite puss? Hvordan kan jeg evt finne ut om han fortsatt er med meg og om jeg klarer å kommunisere med ham?
Takker for alle seriøse svar :)
Antall ord: 166
rhk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
doaivu
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 122
Startet: 24 Jan 2008 16:19
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: skjærsilden

Innlegg av doaivu »

det kan jo godt hende at han enda er hos deg, kanskje for å beskytte/veilede/trøste deg gjennom denne tiden...var dere sterkt knyttet til hverandre kan det være at han ønsker å få deg gjennom sorgen på en god måte...
jeg tror at selv om våre kjære dør er de alltid til stede på en eller annen måte, og at man kan bruke de gode minnene og tankene, og tilogmed savnet til å vokse på tapet man har hatt...
:)
Antall ord: 85
Bilde
- i fell in love with a spirit -

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Free

Innlegg av Slettet_Free »

Han er død og du kommer aldri til og se han igjen.
Bevare minnene og tenk på de gode tinga.
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
19Angelica91
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 41
Startet: 21 Des 2007 01:09
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Fredrikstad

Innlegg av 19Angelica91 »

Free skrev:Han er død og du kommer aldri til og se han igjen.
Bevare minnene og tenk på de gode tinga.
Skjønner ikke at du kan si "du kommer aldri til å se han igjen". Du vet dah ingenting om det. Han lever ennå bare ikke i en kropp^^ Og tro meg hun VIL se han igjen.
Antall ord: 59
Angelica

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 829
Startet: 17 Jul 2006 10:30
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

Men du vet alt om det da eller? :mozilla_wink:
Antall ord: 10
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 681
Startet: 14 Okt 2007 17:36
16
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Han våker nok over deg i hjertet ditt og der våker vel du over han også ;)

Trist at han er død og du savner han,men han vil nok aldri dø i sjela din han lever videre og ja du kan få kontakt med han via spiretsme.

Min søster sa en gang til meg at "Du kommer aldri til å få se en ånd med mindre du er klar for det" og jeg vet at du er klar for å treffe han i gjen :)
Antall ord: 86
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
19Angelica91
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 41
Startet: 21 Des 2007 01:09
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Fredrikstad

Innlegg av 19Angelica91 »

skeptikeren skrev:Men du vet alt om det da eller? :mozilla_wink:
Mer enn du=) Og jeg er ihvertfall open for å lære om det isteden for å pirke og være negativ til alt. Det er det dere skeptikere er kjent for ikke sant?=)
Antall ord: 44
Angelica

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Re: Mannen i mitt liv

Innlegg av Brenda »

Mille27 skrev:Hei! Jeg heter Mille og er helt ny her :)

Jeg søker etter noen som kan hjelpe meg slik at jeg får klarhet og innsikt i en del ting jeg undres over.
Jeg mistet min kjære for ca seks uker siden, vi hadde akkurat forlovet oss og var så lykkelige begge to. Det var og er enda den store og sikkert den største kjærligheten jeg noen sinne har opplevd og kommer til å oppleve, sorgen er så tung å bære og det eneste jeg vil og ønsker, er å få ham tilbake i sin fysiske form. Det jeg nå lurer litt på, er om han fortsatt er rundt meg på en eller annen måte, er han her for å passe på meg, guide meg, eller bare veilede meg, eller er det bare tankene mine som spiller et lite puss? Hvordan kan jeg evt finne ut om han fortsatt er med meg og om jeg klarer å kommunisere med ham?
Takker for alle seriøse svar :)
Det var forferdelig leit da! Kondolerer!

Du må kontakte en som driver med den slags, evnt et Meduim. Du er ganske desperat etter å vite om han er der skjønner jeg. Men kan du ikke leve i trua om at han er med deg? Du kan selv prøve å meditere og be om tegn på at han er der. Men vær tolmodig, det kan ta lang tid. Det er store sjangser for at han er rundt deg for å passe på/trøste deg i den vanskelige tiden du er inne i.
Antall ord: 260
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Free

Innlegg av Slettet_Free »

19Angelica91 skrev:
skeptikeren skrev:Men du vet alt om det da eller? :mozilla_wink:
Mer enn du=) Og jeg er ihvertfall open for å lære om det isteden for å pirke og være negativ til alt. Det er det dere skeptikere er kjent for ikke sant?=)
Enig, bare det at mesteparten av de som er involvert i det alternative, er lang i fra åpen.
De kaster ut fakta og "common sense" for at deres verdens bilde skal passe bedre, og føles mer varm.
Antall ord: 84

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
suss24

Innlegg av suss24 »

19Angelica91: Regner med at det er på lik linje som noen forståsegpå`ere som tror på det paranormale, sånne som ser spøkelser i hver skygge vet du. Du vet sånne unge uerfaerne jeg vet best mennesker. Som virkelig ikke klarer å fatte å begripe at ikke alle mennesker deler samme mening som vedkommende, men det værste for disse å forstå er vel den gudbevaremeg kjipe og uforståelige tanken at noen andre kan noe mer enn det man kan selv! Og for å gjøre det enda værre så er noen ganger disse menneskene som kan mere teori ang paranormale fenomener enn deg, noe så fryktelig og ugudelig som en skeptiker!!!! Det MÅ være frustrerende! Haha :mozilla_tongue:
Antall ord: 119

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
19Angelica91
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 41
Startet: 21 Des 2007 01:09
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Fredrikstad

Innlegg av 19Angelica91 »

suss24 skrev:19Angelica91: Regner med at det er på lik linje som noen forståsegpå`ere som tror på det paranormale, sånne som ser spøkelser i hver skygge vet du. Du vet sånne unge uerfaerne jeg vet best mennesker. Som virkelig ikke klarer å fatte å begripe at ikke alle mennesker deler samme mening som vedkommende, men det værste for disse å forstå er vel den gudbevaremeg kjipe og uforståelige tanken at noen andre kan noe mer enn det man kan selv! Og for å gjøre det enda værre så er noen ganger disse menneskene som kan mere teori ang paranormale fenomener enn deg, noe så fryktelig og ugudelig som en skeptiker!!!! Det MÅ være frustrerende! Haha :mozilla_tongue:
"Regner med at det er på lik linje som noen forståsegpå`ere som tror på det paranormale, sånne som ser spøkelser i hver skygge vet du. Du vet sånne unge uerfaerne jeg vet best mennesker"

Hvis det skal liksom være slik JEG er så ler jeg. Og bare fordi jeg er ung så betyr ikke det at jeg er uerfaeren. Du kjenner ikke meg eller de 17 årene jeg har levd. Så det pisset der kan du spare meg for.

"Som virkelig ikke klarer å fatte å begripe at ikke alle mennesker deler samme mening som vedkommende, men det værste for disse å forstå er vel den gudbevaremeg kjipe og uforståelige tanken at noen andre kan noe mer enn det man kan selv!"

Okey for det første vi som TROR gjør ikke annet en å TRO. Mens skeptikerne SKAL gjør alt for å overbevise oss om at vi tar feil. "er vel den gudbevaremeg kjipe og uforståelige tanken at noen andre kan noe mer enn det man kan selv!" Hva i huleste har det med saken å gjør?! Jeg har vel ikke sagt jeg kan best...!

"Og for å gjøre det enda værre så er noen ganger disse menneskene som kan mere teori ang paranormale fenomener enn deg, noe så fryktelig og ugudelig som en skeptiker!!!! Det MÅ være frustrerende!"

Faktisk ikke. For jeg har ikke møtt noen skeptikere som har hatt noe god forklaring på noe som helst.

Og dessuten så er den teksten der FULL av "du er sånn og du er sånn og du er sånn!" Som du kjenner meg liksom! Spar deg.
Antall ord: 399
Angelica

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
suss24

Innlegg av suss24 »

Hehe, ditto :mozilla_tongue: Du kjenner ikke alle skeptikere.

Det var virkelig IKKE en reaksjon jeg hadde forventet....I rest my case :mozilla_wink:
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 829
Startet: 17 Jul 2006 10:30
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

Oi, en sint tenåring :mozilla_surprised:
Antall ord: 7
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Best vi passer oss da ja, *trer stille ut igjen*
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 670
Startet: 15 Jan 2008 13:59
16

Innlegg av open_palm »

19Angelica91 for president!
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links