Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerkan noen lære meg å kominikasere med hjelperen min?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

FEUER skrev:samme grun som deg tenker jeg :mozilla_wink:
Samme grunn som meg? Jeg har akkurat sagt at jeg ikke er opptatt av det......
Antall ord: 25
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
FEUER
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 335
Startet: 21 Des 2007 16:14
16
Kjønn (valgfri): Gutt (14)
Lokalisering: spangereid

Innlegg av FEUER »

er nyskerig vil komme til neste nivå i noe overnaturlig,vil finne ut mer osv:er nyskerig hehe :mozilla_smile:
Antall ord: 20
Hva er meningen med livet..

Nyt det mens du har det! :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

FEUER skrev:er nyskerig vil komme til neste nivå i noe overnaturlig,vil finne ut mer osv:er nyskerig hehe :mozilla_smile:
Det er lov å være nysgjerrig. Men jeg tror at du skal slappe mer av. Om du stresser for mye med å ville se så ser du hvertfall ikke. Du kan evnt gå på kurs for lære mer. Er du ikke åpen i utgangspunktet så må det læres.
Antall ord: 71
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FEUER
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 335
Startet: 21 Des 2007 16:14
16
Kjønn (valgfri): Gutt (14)
Lokalisering: spangereid

Innlegg av FEUER »

er det motsatte av stressa :mozilla_smile:
holder på og sovne foran PC :| hehezz
ikke for og vere frekk på noen som helst måte :mozilla_oops:
Antall ord: 25
Hva er meningen med livet..

Nyt det mens du har det! :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

FEUER skrev:er det motsatte av stressa :mozilla_smile:
holder på og sovne foran PC :| hehezz
ikke for og vere frekk på noen som helst måte :mozilla_oops:
Ja du kunne jo ha prøvd deg!!! 'gliiiiiiiizer'
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Antall ord: 36
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FEUER
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 335
Startet: 21 Des 2007 16:14
16
Kjønn (valgfri): Gutt (14)
Lokalisering: spangereid

Innlegg av FEUER »

nå gjør du det igjen får meg til å stor smile :mozilla_smile:
Sist redigert av FEUER på 10 Feb 2008 17:15, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 14
Hva er meningen med livet..

Nyt det mens du har det! :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Floff
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 86
Startet: 05 Jan 2008 17:12
16
Blitt takket: 9 ganger

Innlegg av Floff »

Jeg startet med det overnaturlige i 2008, healing altså.
har opplevd en del fælt allerede ja, bl.a healet gjenferd som var på rommet mitt som ikke gikk før de fikk det de ville (heldigvis ikke sett noe til dem igjen, og vet ikke hva jeg gjør hvis jeg ser em gjen eller).
Antall ord: 56

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Floff skrev:Jeg startet med det overnaturlige i 2008, healing altså.
har opplevd en del fælt allerede ja, bl.a healet gjenferd som var på rommet mitt som ikke gikk før de fikk det de ville (heldigvis ikke sett noe til dem igjen, og vet ikke hva jeg gjør hvis jeg ser em gjen eller).
Healet et gjenferd???
Antall ord: 61
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Brenda skrev:
FEUER skrev:hvordan vet mann at man har en hjelper.
har alle det????? :-k ](*,)
Alle har hjelpere, opptil flere stykker. (Under en tøff periode i fjor hadde jeg 9 stykker) En eller flere er du født med og andre kommer til ettersom du trenger hjelp eller støtte i forskjellige faser i livet.
Hjelpere finnes ikke.

Ingen av oss kan si det vi her har sagt så bastant.

Det er alltid en mulighet for at vi kan ta feil på slikt, så en smule begrensning i utsagnene kan kanskje være på sin plass?

Sannsynligheten for at hjelperne finnes er nesten ikke tilstede, så en slik soleklar påstand om deres egenskaper vitner bare om manglende kunnskap.
Antall ord: 120

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 670
Startet: 15 Jan 2008 13:59
16

Innlegg av open_palm »

HEHEHEHE
Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 670
Startet: 15 Jan 2008 13:59
16

Innlegg av open_palm »

BA. skrev:
Brenda skrev:
FEUER skrev:hvordan vet mann at man har en hjelper.
har alle det????? :-k ](*,)
Alle har hjelpere, opptil flere stykker. (Under en tøff periode i fjor hadde jeg 9 stykker) En eller flere er du født med og andre kommer til ettersom du trenger hjelp eller støtte i forskjellige faser i livet.
Hjelpere finnes ikke.

Ingen av oss kan si det vi her har sagt så bastant.

Det er alltid en mulighet for at vi kan ta feil på slikt, så en smule begrensning i utsagnene kan kanskje være på sin plass?

Sannsynligheten for at hjelperne finnes er nesten ikke tilstede, så en slik soleklar påstand om deres egenskaper vitner bare om manglende kunnskap.
Leter etter en smajli som ler så han ligger på bakken og griner men jeg finner ingen
Antall ord: 139

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

BA. skrev:
Brenda skrev:
FEUER skrev:hvordan vet mann at man har en hjelper.
har alle det????? :-k ](*,)
Alle har hjelpere, opptil flere stykker. (Under en tøff periode i fjor hadde jeg 9 stykker) En eller flere er du født med og andre kommer til ettersom du trenger hjelp eller støtte i forskjellige faser i livet.
Hjelpere finnes ikke.

Ingen av oss kan si det vi her har sagt så bastant.

Det er alltid en mulighet for at vi kan ta feil på slikt, så en smule begrensning i utsagnene kan kanskje være på sin plass?

Sannsynligheten for at hjelperne finnes er nesten ikke tilstede, så en slik soleklar påstand om deres egenskaper vitner bare om manglende kunnskap.
Hvordan kan du så bastant påstå at de ikke finnes? Er det bare på grunn av at du ikke har sett eller følt dem selv?

Vi er mange som sitter på gjerde å venter på at dette blir allemansvitende, men det er ikke sikkert det skjer - ikke i vår tid ivertfall. Så i mellomtiden får vi bare fortsette å snakke varmt om guider, engler, Gud, lys og kjærlighet - rett og slett for å spre mer glede i en heller grusom og lite opplyst verden.

Mange har sett sine guider og snakker med dem. Er de tullat, og skulle egentlig vært på Reitgjerde de da syns du??

Jeg tror bestemt på hjelpere, og det er mange med meg. Vi trenger ikke mer bevis på det enn det vi har. Jeg gidder ikke lage en diskusjon ut av dette BA, det er ikke nødvendig. Vi tror på to forskjellige ting og det må vi få lov til.
Antall ord: 281
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Brenda skrev:
BA. skrev:
Brenda skrev:
FEUER skrev:hvordan vet mann at man har en hjelper.
har alle det????? :-k ](*,)
Alle har hjelpere, opptil flere stykker. (Under en tøff periode i fjor hadde jeg 9 stykker) En eller flere er du født med og andre kommer til ettersom du trenger hjelp eller støtte i forskjellige faser i livet.
Hjelpere finnes ikke.

Ingen av oss kan si det vi her har sagt så bastant.

Det er alltid en mulighet for at vi kan ta feil på slikt, så en smule begrensning i utsagnene kan kanskje være på sin plass?

Sannsynligheten for at hjelperne finnes er nesten ikke tilstede, så en slik soleklar påstand om deres egenskaper vitner bare om manglende kunnskap.
Hvordan kan du så bastant påstå at de ikke finnes? Er det bare på grunn av at du ikke har sett eller følt dem selv?

Vi er mange som sitter på gjerde å venter på at dette blir allemansvitende, men det er ikke sikkert det skjer - ikke i vår tid ivertfall. Så i mellomtiden får vi bare fortsette å snakke varmt om guider, engler, Gud, lys og kjærlighet - rett og slett for å spre mer glede i en heller grusom og lite opplyst verden.

Mange har sett sine guider og snakker med dem. Er de tullat, og skulle egentlig vært på Reitgjerde de da syns du??

Jeg tror bestemt på hjelpere, og det er mange med meg. Vi trenger ikke mer bevis på det enn det vi har. Jeg gidder ikke lage en diskusjon ut av dette BA, det er ikke nødvendig. Vi tror på to forskjellige ting og det må vi få lov til.
Hehe. Leste du bare første linja?

Les resten av innlegget også, så ser du at vi er enige. Hverken du eller jeg kan være bastante i dette spørsmålet. :D

Det jeg påpeker i innlegget er at sannsynligheten for at hjelperne finnes er veldig liten. Dette hndler ikke om tro, men det er fakta. Du tror de finnes, og det skal du få lov til, men du må tåle å bli motsagt, når du bastant går ut og sier at alle har hjelpere.

Slike påstander finnes et ikke vitenskapelig belegg for, det er bare din tro du støtter deg til, og din tro er ikke bedre enn min eller noen andre sin tro.

Det finnes mange grunner til at man ser ting som ikke finnes. Det kan f.eks. være i drømmer eller illusjoner.

Bilde
Se f.eks. på krysset her. Etter en stund vil den manglende prikken som går rundt bli grønn, og etter enda en stund vil du ikke se de rosa prikkene, men kun den grønne som går rundt og rundt.

Den grønne prikken finnes ikke. Du blir da et offer for en illusjon, akkurat som alle andre blir det til tider.
Antall ord: 491

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 860
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Amfelia »

Tviler ikke et sekund på at vi alle har hjelpere, men det er mange, mange som aldri merker noe til dem. Men bare det og ha troen på at de er rundt oss kan være en stor hjelp og trøst!
Og når det i tillegg sies at det bare er 10% som "ser" dem fysisk, tror jeg det er lurt å "bare" lære seg å kjenne energier.
Meditasjon er nok den aller beste måten å bli kjent med både seg selv og energiene rundt seg.
Selv har jeg ofte opplevd nærvær, både i form av berøringer og varme \kalde briser rundt meg, og når man opplever slikt er man jo ikke i tvil.
Antall ord: 121
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

BA:

Jeg leste faktisk hele innlegget :)

Selvom det ikke er vitenskaplige utredninger og bevisførsel på ånder og giuder så tror jeg noen av oss har rimelig godt belegg for å si at vi tror, og grunnen til det er at vi vet fordi vi har sett eller følt. Du skal ikke blande illusjon inn i dette.

Jeg kan påstå at det finnes hjelpere, dette ene og alene fordi jeg har sett.
Antall ord: 73
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links