Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerKan ånder merke at vi er på paranormal.no?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 681
Startet: 14 Okt 2007 17:36
16
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Re: Kan ånder merke at vi er på paranormal.no?

Innlegg av Rosalind »

Marie parie skrev:
Rosalind skrev:Hver gang jeg sitter meg ned på paranormal.no så får jeg frysninger og blir tatt oppå hode og dyttet i ryggen. Det er som om noen ikke vil at jeg skal være på paranormal.no er det noen som opplever lignene?Tror dere at ånder kan merke at vi lærer oss mer og mer av deres verden?Kanskje de ikke liker at vi er på paranormal.no for de vil ikke at vi skal finne ut hemmelighetene deres? hummm....merkeligt synst nå jeg
ja jeg har også den samme følelsen som du har når jeg er på paranormal.
jeg blir veldig kald i kroppen. føler også nærvær av "noe" jeg ikke kan forklare. veit ikke om dette er innbilning.det føles hvertfall ikke som det er det.
Glad jeg ikke er alene!
Antall ord: 147
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
FEUER
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 335
Startet: 21 Des 2007 16:14
16
Kjønn (valgfri): Gutt (14)
Lokalisering: spangereid

Re: Kan ånder merke at vi er på paranormal.no?

Innlegg av FEUER »

Rosalind skrev:Hver gang jeg sitter meg ned på paranormal.no så får jeg frysninger og blir tatt oppå hode og dyttet i ryggen. Det er som om noen ikke vil at jeg skal være på paranormal.no er det noen som opplever lignene?Tror dere at ånder kan merke at vi lærer oss mer og mer av deres verden?Kanskje de ikke liker at vi er på paranormal.no for de vil ikke at vi skal finne ut hemmelighetene deres? hummm....merkeligt synst nå jeg
kansje det er et familie medlem som er død som mener at du bør holde deg vekk fra det der.men hva hvet jeg :mozilla_wink:
Antall ord: 117
Hva er meningen med livet..

Nyt det mens du har det! :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
wtfbbq

Innlegg av wtfbbq »

Aron skrev:
Rosalind skrev:Oooo mangen skeptikere og belivere(mitt utrykk) her. Vet ikke hva jeg skal tro jeg :mozilla_tongue:
Sikkert en del hjelpere rundt deg som vil at du skal ligge unna internet. Du er jo litt i yngste laget, ikke sant? Det sies jo så mye tullball her inne, at ethvert ansvarlig spøkelse vil føle ansvar for å passe litt på deg :-)

ja det har jeg erfart.da jeg var ung, ca 12-13 og skulle dra laksen så var det noen som smacka til meg på pungen og sa det der er fy fy!

nå har jeg "DraLaksenPhobi" :X

skjønner ikke hvorfor de heter hjelpere.. hjelpern min burde heller a hjulpet meg med å gi meg en hjelpende hånd..
Antall ord: 123

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FEUER
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 335
Startet: 21 Des 2007 16:14
16
Kjønn (valgfri): Gutt (14)
Lokalisering: spangereid

Innlegg av FEUER »

hehe :mozilla_laughing:
funny :mozilla_laughing:
Antall ord: 6
Hva er meningen med livet..

Nyt det mens du har det! :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 670
Startet: 15 Jan 2008 13:59
16

Innlegg av open_palm »

klart de kan :D Skulle det være den ene tingen de ikke får med seg?
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 681
Startet: 14 Okt 2007 17:36
16
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

hehe ja :D
Antall ord: 2
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links