Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerKan hjelperen min være min avdøde farfar?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Desiderata
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 07 Feb 2008 17:02
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Kan hjelperen min være min avdøde farfar?

Innlegg av Desiderata »

Hei! :D
Jeg er en jente som lenge har blitt "plaget" av en hendelse jeg opplevde som ca. 7-8 åring..

Jeg satt på rommet alene og lekt med dukkene mine, da jeg så en gammel manns skikkelse i hjørnet. Han viste ikke noe tegn til å ville gjøre meg vondt, han bare satt og så på at jeg lekte, smilte, stilll og fredlig. I og med at det var en mann på rommet mitt som kom fra ingensteds løp jeg ut i redsel, noe jeg villle gjort annerledes i dag.

Jeg hadde glemt dette inntil for ca. 3 måneder siden. Kan dette ha vært farfaren min som døde rett før jeg ble født? Om det var det, kan han være hjelperen min? Har ingen bilder av han, beskrev han for faren min, men fikk lite hjelp siden han velger å ikke tro på åndeverdenen. Hva tror dere?

Takker for svar :mozilla_smile:
Antall ord: 159
..Why cry when Angels deserve to die..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
19Angelica91
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 41
Startet: 21 Des 2007 01:09
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Fredrikstad

Re: Kan hjelperen min være min avdøde farfar?

Innlegg av 19Angelica91 »

Desiderata skrev:Hei! :D
Jeg er en jente som lenge har blitt "plaget" av en hendelse jeg opplevde som ca. 7-8 åring..

Jeg satt på rommet alene og lekt med dukkene mine, da jeg så en gammel manns skikkelse i hjørnet. Han viste ikke noe tegn til å ville gjøre meg vondt, han bare satt og så på at jeg lekte, smilte, stilll og fredlig. I og med at det var en mann på rommet mitt som kom fra ingensteds løp jeg ut i redsel, noe jeg villle gjort annerledes i dag.

Jeg hadde glemt dette inntil for ca. 3 måneder siden. Kan dette ha vært farfaren min som døde rett før jeg ble født? Om det var det, kan han være hjelperen min? Har ingen bilder av han, beskrev han for faren min, men fikk lite hjelp siden han velger å ikke tro på åndeverdenen. Hva tror dere?

Takker for svar :mozilla_smile:
Tror det er stor sjans for at det var han jah^^ Hm... er ikke sikker på om han er hjelperen din... kan hende han farfaren din ville bare besøke deg... Men har du evner? Kanskje han skulle vise deg at du har evener eller noe..
Antall ord: 207
Angelica

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
suss24

Innlegg av suss24 »

Kan du ikke bare sammenlikne med ett bilde? Men rart du har glemt det inntill tre mnd siden... Jeg har noen minner fra arnommen som ikke er "mine" selv om jeg sr dem tydelig for meg. Dette er fordi jeg har hørt historiene så mange ganger at jeg har konsturt mine minner.
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Desiderata
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 07 Feb 2008 17:02
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Hmm

Innlegg av Desiderata »

Nei, tror jeg ble veldig redd og har fortrengt det eller noe i den duren..Kanskje litt mye og fordøye når du er mindre?

Men men, jeg har ingen evner jeg vet om i allefall, men har alltid vært opptatt av det "paranormale", åndeverdenen osv. Kan jo være at han bare ville besøke meg, uansett så har det utviklet seg til å bli mindre skremmende og mer spennende :mozilla_tongue: Var jo veldig skeptisk til at "fremmede" inntok rommet mitt og så på meg, betryggende tanke at det var noen jeg visste hvem var.. :mozilla_smile:
Antall ord: 98
..Why cry when Angels deserve to die..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links