Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerSkogen og kattene

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

19Angelica91
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 41
Startet: 21 Des 2007 01:09
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Fredrikstad

Skogen og kattene

Innlegg av 19Angelica91 »

I flere måneder har jeg drømt om en bestemt skog og 6 katter. Altså jeg eide 6 katter før men moren min ville ikke ha dem lengere og jah... Men 1-2 år etter at de forsvant har jeg drømt om kattene hver natt. Og altid er de på en bestem skog. Skogen fins i virkeligheten altså. Skogen er liten og er 1 min unne vårt hus. Slik jeg vet har ikke kattene min pleid å være der. Men i drømmene er de altid i den skogen. De skjer altid masse rart. Igår for eksempel så løp jeg inn i skogen og sa "Kom igjen! Vi må gjøre ferdig dette!" Og de liksom løp etter meg . Men det varer altid ca 10 sek så er drømmen borte. og det skjer altid så mye rart. Jeg lurer bare på hvorfor den skogen? Hvorfor drømmen om kattene nesten hver natt i det hele tatt?
Antall ord: 164
Angelica

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 681
Startet: 14 Okt 2007 17:36
16
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Har du sett disse kattene i virkeligheten? Har du prøvd å sjekke ut skogen?
Antall ord: 14
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
MissForgetful
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 26
Startet: 13 Des 2007 18:51
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Home;)

Innlegg av MissForgetful »

høres trist ut. hvertfall hvis de kattene i drømmen var de kattene du hadde. hvis du savner de, er det kanskje derfor du drømmer om de?
Hvis du avlivde de,så kanskje de går igjen i denne skogen.. kanskje det har noe med dem du ga dem bort til å gjøre. hvis du ga dem bort da;)

^^bare gjetter her altså :mozilla_innocent:
Antall ord: 65
Kan sorg sminkes vekk?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
doaivu
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 122
Startet: 24 Jan 2008 16:19
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: skjærsilden

Innlegg av doaivu »

katter i drømme symboliserer problemer du har eller vil møte i det daglige liv, jager du kattene bort, vil du overvinne disse hindrigene/problemene...
en tett skog kan symbolisere tap i yrkeslivet, uheldige påvirkninger i hjemmet og feider mellom familier...
men alt dette avhenger av settingen, hva du gjør her, hva slags type skog osv...
håper dette hjalp^^
Antall ord: 63
Bilde
- i fell in love with a spirit -

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
19Angelica91
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 41
Startet: 21 Des 2007 01:09
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Fredrikstad

Innlegg av 19Angelica91 »

Rosalind skrev:Har du sett disse kattene i virkeligheten? Har du prøvd å sjekke ut skogen?
Jeg pleier å gå forbi den skogen hvergang jeg skal til vennina mi så jah har vært der mange ganger. Kattene har jeg eid tiligere.
Antall ord: 41
Angelica

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
19Angelica91
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 41
Startet: 21 Des 2007 01:09
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Fredrikstad

Innlegg av 19Angelica91 »

MissForgetful skrev:høres trist ut. hvertfall hvis de kattene i drømmen var de kattene du hadde. hvis du savner de, er det kanskje derfor du drømmer om de?
Hvis du avlivde de,så kanskje de går igjen i denne skogen.. kanskje det har noe med dem du ga dem bort til å gjøre. hvis du ga dem bort da;)

^^bare gjetter her altså :mozilla_innocent:
Neii.. jeg vet ikke hva som skjedde med dem. Forledra mine tok dem vekk. Vet ikke hvor eller hvordan eller noe...
Antall ord: 88
Angelica

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
19Angelica91
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 41
Startet: 21 Des 2007 01:09
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Fredrikstad

Innlegg av 19Angelica91 »

doaivu skrev:katter i drømme symboliserer problemer du har eller vil møte i det daglige liv, jager du kattene bort, vil du overvinne disse hindrigene/problemene...
en tett skog kan symbolisere tap i yrkeslivet, uheldige påvirkninger i hjemmet og feider mellom familier...
men alt dette avhenger av settingen, hva du gjør her, hva slags type skog osv...
håper dette hjalp^^
Jeg gjør mye rart... Tror egentlig ikke deet spiller noen rolle over hva jeg gjør.. Tror jeg dah. Pleier aldri å jage dem bort. Jeg mater dem, leker med dem, snakker med dem sånne ting. Skogen er ganske så lik den i virkeligheten. Prikk lik faktisk. Ikke så tett.
Det er bare en ting spm er lik hver gang og det er skoegn og kattene. Og jeg drømmer om de så ofte så det er det jeg synes er rart.
Antall ord: 148
Angelica

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 670
Startet: 15 Jan 2008 13:59
16

Innlegg av open_palm »

Jeg gjør mye rart... Tror egentlig ikke deet spiller noen rolle over hva jeg gjør.. Tror jeg dah. Pleier aldri å jage dem bort. Jeg mater dem, leker med dem, snakker med dem sånne ting. Skogen er ganske så lik den i virkeligheten. Prikk lik faktisk. Ikke så tett.
Det er bare en ting spm er lik hver gang og det er skoegn og kattene. Og jeg drømmer om de så ofte så det er det jeg synes er rart.[/quote]

Har du prøvd å meditere?og så gå inn i hver enkelt gjenstand/dyr/menneske i drømmen og kjenne etter hva disse betyr?hvis man tar for seg det som er i drømmen hver for seg så kan man få ganske klare svar fra underbevisstheten sin om hva disse forskjellige tingene betyr=)
Antall ord: 138

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
doaivu
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 122
Startet: 24 Jan 2008 16:19
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: skjærsilden

Re: Skogen og kattene

Innlegg av doaivu »

19Angelica91 skrev: Igår for eksempel så løp jeg inn i skogen og sa "Kom igjen! Vi må gjøre ferdig dette!" Og de liksom løp etter meg .
drømmene/underbevisstheten bruker ting du er kjent med fra det daglige livet ditt for å kommunisere med deg, for å vise hva du må gjøre, hva du kan vente deg av det du vil møte når du er våken...
utifra det du skrev her synes jeg det virker som det er noe du har utsatt og trenger å ordne opp i, spesielt hvis du har sagt noe sånt i drømme mens det er katter rundt deg...
jeg har selv opplevd å møte på katter i drømme, og hver gang jeg har jagd dem bort eller fanget dem/kastet dem ut osv, har jeg lagt merke til at jeg dagen etter får løst problemer jeg har hatt...og i bøker om drømmesymboler går katter igjen som symboler på problemer...
du kan jo prøve å legge merke til om det er noe du må ordne opp i, noe du trenger å fikse som krever energi eller et standpunkt fra din side dagen du våkner etter en slik drøm...
Antall ord: 207
Bilde
- i fell in love with a spirit -

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
19Angelica91
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 41
Startet: 21 Des 2007 01:09
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Fredrikstad

Innlegg av 19Angelica91 »

open_palm skrev:Jeg gjør mye rart... Tror egentlig ikke deet spiller noen rolle over hva jeg gjør.. Tror jeg dah. Pleier aldri å jage dem bort. Jeg mater dem, leker med dem, snakker med dem sånne ting. Skogen er ganske så lik den i virkeligheten. Prikk lik faktisk. Ikke så tett.
Det er bare en ting spm er lik hver gang og det er skoegn og kattene. Og jeg drømmer om de så ofte så det er det jeg synes er rart.
Har du prøvd å meditere?og så gå inn i hver enkelt gjenstand/dyr/menneske i drømmen og kjenne etter hva disse betyr?hvis man tar for seg det som er i drømmen hver for seg så kan man få ganske klare svar fra underbevisstheten sin om hva disse forskjellige tingene betyr=)[/quote]

Jeg har prøvd å meditere før faktisk men ikke gjort så mye av det nå=) Men det der høres ikke dumt ut^^ skal gi det et forsøk.
Antall ord: 171
Angelica

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
19Angelica91
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 41
Startet: 21 Des 2007 01:09
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Fredrikstad

Re: Skogen og kattene

Innlegg av 19Angelica91 »

doaivu skrev:
19Angelica91 skrev: Igår for eksempel så løp jeg inn i skogen og sa "Kom igjen! Vi må gjøre ferdig dette!" Og de liksom løp etter meg .
drømmene/underbevisstheten bruker ting du er kjent med fra det daglige livet ditt for å kommunisere med deg, for å vise hva du må gjøre, hva du kan vente deg av det du vil møte når du er våken...
utifra det du skrev her synes jeg det virker som det er noe du har utsatt og trenger å ordne opp i, spesielt hvis du har sagt noe sånt i drømme mens det er katter rundt deg...
jeg har selv opplevd å møte på katter i drømme, og hver gang jeg har jagd dem bort eller fanget dem/kastet dem ut osv, har jeg lagt merke til at jeg dagen etter får løst problemer jeg har hatt...og i bøker om drømmesymboler går katter igjen som symboler på problemer...
du kan jo prøve å legge merke til om det er noe du må ordne opp i, noe du trenger å fikse som krever energi eller et standpunkt fra din side dagen du våkner etter en slik drøm...
Hm... anner ikke hva det kan være... Men jeg føler liksom ikke for å kaste de vekk hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg føler glede når jeg kommer til dem i skogen=) Takk for at dere tar dere tid til dette foresten=)
Antall ord: 256
Angelica

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !