Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderJeg hører Prinsesse Dianas stemme inni hodet mitt

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
kevenandre
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 20 Mar 2007 10:51
17
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Fogn

Innlegg av kevenandre »

Firefly skrev:Ja for det er jo endel av de useriøse åndene der ute også!
du har ikke tilfeldighvis tatt en "runde" med "ånden i glasset" fks?-altså før dette skjedde?
Ja jeg har prøvd ånden i glasset før drit skummelt det der vi kunne hørre tung pusting bak oss. Ekkelt. Men jeg skal ta ett oppgjør med denne stemmen i hodet mitt for godt. :-)
Antall ord: 71

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Christina

Innlegg av Christina »

Tror nok du er nummer x antall tusen som mener de har hatt kontakt med den avdøde prinsessen...
Håper du blir kvitt problemet :mozilla_smile:
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kevenandre
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
17

Innlegg av kevenandre »

Christina skrev:Tror nok du er nummer x antall tusen som mener de har hatt kontakt med den avdøde prinsessen...
Håper du blir kvitt problemet :mozilla_smile:
men hun forteller meg ting så detaljert fra ulukken, blandt annet at sjåføren kjørte forbi en hvit bil, som skal ha dunket borti bilen hennes, alt tydet på at det var en audi. Den traff bilen i siden. Hun skal da ha ropt stopp til sjåføren. Men bilen skled inn i en av søylene, ble knust og slengt tilbake. Jeg kan og se at hun sitter i bilen med hodet mot nakkestøttet til liv vakten som overlevde. Hun sier at når hun så dodi så ropte hun oh my good. Hun var ved bevisthet, og merket alt stresset som var rundt henne. Etter en stund kom det en privat person bort til bilen med førstehelps utstyr. Denne privat personen varr en man. Hun sier også at når ambulanse folka bar henne ut av bilen, var hun ute av bevisthet. Etter det....Ingenting hun var død.
Antall ord: 185

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
suss24

Innlegg av suss24 »

Stemmer jo ikke akkurat på hendelses forløpet da...
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
Har takket: 18 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Innlegg av Vilma »

Hun døde på sykehuset. Gjorde hun ikke det da? Jo...
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
suss24

Innlegg av suss24 »

Jepp....og Dodi var bevisstløs.Og Diana var vel ikke akkurat i stand til å snakke.
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Aron

Innlegg av Aron »

Trøst deg med at du helt sikkert ikke er den eneste som har kommet på den ideen. Og utspillet vil bli godskrevet din unge alder. Hva tror du prinsene vil få ut av et sånt initiativ? De blir nok neppe kjempeglade for nok en melding fra nok en som har drømmer de berette om. De har nok tullinger i England (unnskyld uttrykket) allerede. Så hold deg nøktern i denne saken.
Har du noe nytt å komme med, noe som ikke allerede er dekket av verdenspressen, så kanskje....
Antall ord: 91

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kevenandre
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
17

Innlegg av kevenandre »

[quote="Aron"]Trøst deg med at du helt sikkert ikke er den eneste som har kommet på den ideen. Og utspillet vil bli godskrevet din unge alder. Hva tror du prinsene vil få ut av et sånt initiativ? De blir nok neppe kjempeglade for nok en melding fra nok en som har drømmer de berette om. De har nok tullinger i England (unnskyld uttrykket) allerede. Så hold deg nøktern i denne saken. Kanskje det er beat for alle parter, at jeg bare glemmer ddddette. Dette er noe som aldri har hendt meg liksom, det ikan jo bare vere my Fantasy..... :-)

Jeg føler meg egentlig ganske dum akkurat nå :-(
Antall ord: 114

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kevenandre
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
17

Innlegg av kevenandre »

suss24 skrev:Jepp....og Dodi var bevisstløs.Og Diana var vel ikke akkurat i stand til å snakke.
Jeg er sikkert gal, har lest for mye om denne kvinnen, kanskje jeg skal legge henne på hyllen en stund.
Så kan det hende at det gir seg
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Amfelia »

kevenandre skrev:
suss24 skrev:Jepp....og Dodi var bevisstløs.Og Diana var vel ikke akkurat i stand til å snakke.
Jeg er sikkert gal, har lest for mye om denne kvinnen, kanskje jeg skal legge henne på hyllen en stund.
Så kan det hende at det gir seg
Du er sikkert ikke gal, men kanskje som så mange andre utrolig opphengt i Prinsesse Diana, selv var jeg, i min spede ungdom helt hekta på Kevin Keegan, og du verden som jeg fantaserte og drømte om den MANNEN... :D
Antall ord: 88
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kevenandre
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
17

Innlegg av kevenandre »

suss24 skrev:"Mummy loves you sorry for I dind`t COME home" Høres litt ut som en tvangstanke gitt. Hvorfor ville hun tatt kontakt med en gutt i lille norge, ville det ikke vært mere naturlig for henne å evt ta kontakt med en av de flere hundre synske i Wales som har prøvd å kontakte henne opp igjennom?
gå til denne siden www.dianaspeaks.com
litt rar side i grunnen
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Aron

Innlegg av Aron »

Hei Kevin,
Ikke misforstå meg; du er i din fulle rett til å ha selvstendige meninger i denne saken. Men du bør nok..... for din egen skyld... overveie hva du skal holde for deg selv og hva du kan dele med andre. Du kan lett bli latterliggjort og mobbet for det du sier. Det er sånn verden er. Og,.... noen ganger så har man bare tvangstanker som ikke er noe annet enn akkurat det, ikke sant?
Antall ord: 77

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 10:30
18
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

Sjekket den siden, svada!
Antall ord: 4
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
murmel
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 20 Nov 2006 15:31
18
Lokalisering: moss

Innlegg av murmel »

hør om det ikke er noen andre stemmer å høre på............
Antall ord: 12
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kevenandre
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
17

Innlegg av kevenandre »

Aron skrev:Hei Kevin,
Ikke misforstå meg; du er i din fulle rett til å ha selvstendige meninger i denne saken. Men du bør nok..... for din egen skyld... overveie hva du skal holde for deg selv og hva du kan dele med andre. Du kan lett bli latterliggjort og mobbet for det du sier. Det er sånn verden er. Og,.... noen ganger så har man bare tvangstanker som ikke er noe annet enn akkurat det, ikke sant?
Ja det kan hende at dette er tvangs tanker :-)
Antall ord: 88

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links