Drømmer, NDO & ut av kroppenSøvn paralyse info + egne erfaringer.

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

suss24 skrev:2 av 6? Jeg regner med at du har vært hos søsteren din før? Ville nok ha klart flere selv :mozilla_wink: hehe...
provosere? :D
Antall ord: 29
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
suss24

Innlegg av suss24 »

Nei absolutt ikke, men for å argumentere for at hendelsen ikke var en drøm kunne du ha kommet med noe bedre enn to ting på en hylle, på ett sted du har vært flere ganger før :D

Hadde vært mere troverdig om det hadde vært i ett skjult skap eller inni en skuff, rot på oppvaskbenken eller noe i den duren. Noe som ikke er så lett å se når man r på vanlig besøk :mozilla_tongue:
Antall ord: 79

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
19

Innlegg av Eaglespirit »

Nei. Går normalt ikke å kikker i hyller hos folk :o og i og med at hun hørte det gikk ut i gangen etter hun hadde lagt seg.Hun trodde det spøkte :)
Har det sånn at nakke håret reiser seg før en uko
Merkelige greier
Antall ord: 49
Admin

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
suss24

Innlegg av suss24 »

Sån sett tror jeg det er folk i huset her støtt å stadig, dette krokeslottet knirker krepy når det blåser :mozilla_tongue:
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
19

Innlegg av Eaglespirit »

suss24 skrev:Sån sett tror jeg det er folk i huset her støtt å stadig, dette krokeslottet knirker krepy når det blåser :mozilla_tongue:
Ja,har vært ut for det,men dette er murblokk med betong gulv med linoleum.
Rare greier ihvertfall :)
Antall ord: 44
Admin

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
suss24

Innlegg av suss24 »

Dette å :mozilla_wink: Skikkelig krokeslott. Liker huset mitt :mozilla_smile:
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
eneri
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Feb 2008 23:57
16

Innlegg av eneri »

Jeg har narkolepsi og med den følger for mange søvparalyse når man er i våkensove tilstand og opplever dette engang i blant til skrekk og gru...skikkelig ekkelt
Har blitt forklart at narkolepsipasienter følger ikke drømmefasene men kommer i drømmetilstand med det samme (kort fortalt)
kan høre ekle lyder eller se ekle ting og alltid for meg så lammes alle muskler og jeg kan ikke bevege på noe som helst, heller ikke snakke elle rope...alt er som lammet og som oftest blir jeg redd og får angst og hjerte banker i vanvidd tempo
jeg vet ikke hvor lenge det varer, bare at jeg blir forbaska redd og angsten nesten kveler meg... ønsker ikke å sovne igjen etter sånne opplevelser for er redd for å komme tilbake til dette *S*
Da er det greiere med "snillere" opplevelser i søvnparalyse at f.eks familiemedlemmer kommer å tar kontakt med meg når jeg "sover", jeg vet jeg er alene hjemme og tenker også dette når jeg ser det...og blir forundret over de er hjemme osv... når jeg "våkner" er det ingen i huset når jeg roper eller sjekker og jeg skjønner at jeg igjen har blitt "lurt" *S* Uansett opplevelser med dette om det er redsel eller av det mere greie "synene" så ligger jeg som lammet og kan ikke bevege meg for en tid etter det som føles som langt tid
Antall ord: 246

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links