DclxvI skrev:Jeg har en viss tiltro til healing.. jeg tror også at det er mulig og lage en psi- ball, som dette evnet egnetlig handlet om.. jeg tror dette fordet jeg ikke kan se noen annen forklaring på hvordan så sterke følelser kan flyte igjennom deg bare ved at "nervesystemet" og alt annet "fakta" som du kaller det kan skape noe sånt.
Greit jeg har min mening og du har din, men vær så snill Kimbara... slutt å jabb ut om alle disse "logiske" forklaringene dine.. ingen av dem holder mål..
Så jeg foreslår at vist du skal kverulere med andre medlemmer sånn som dette har du heller ingenting her å gjøre.
Jeg respekterer likevel din mening, men er ikke enig i den.
DC.. Ut-.-
Er ikke kjærlighet sterke følelser? Kan man ikke bli syk av å engste seg? Vil ikke våkendrømming og søvnparalyse kjennes virkelig? Gjør ikke savn og lengsel at man kan få vondt i magen? Får du ikke sommerfugle i magen når du gleder deg til noe?
Alt dette er psykisk, men kan manifistere seg i det fysiske. Hvorfor skulle ikke troen på magiske energier gjøre det samme? Hvorfor holder ikke logikken mål?
Er ikke dette et åpent forum for blant annet diskusjon? Kverulerer ikke du ved å skrive det du gjør?
Jeg må uansett poengtere at når folk spør om noe her, så svarer jeg ved å forøke å gi en naturlig forklaring. På samme måte svarer jeg på tiltale når noen begynner å diskutere, skriver noe jeg er uenig i, eller skriver noe som jeg føler trenger påbygging.