Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler ⇒ hva er orber??
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Apr 2007 10:50
- 17
- Lokalisering: buskerud
hva er orber??
Hva er egentelig orber? har begynt å legge merke til at folk som tar bilde med støv på linsa påstår at det er orber!!...
Antall ord: 26
(^^,)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Orber (Orbis Fleccus) er små biller med lysegrått eller hvitt skall som trekker mot blitz. De flyr rundt i luften, men kan gjøre seg usynlig. Bare når noen tar bilder vises de, og da som prikker eller flekker på bildet.
Orbene er snille små dyr som lever av døde hudceller og polkagriser. Dessverre er de utrydningstruet pga alle spøkelsesjegerne som blender dem med blitz... En blendet orb kan risikere å sulte ihjel fordi den ikke finner mat.
Hilsen professor Svartepus.
Orbene er snille små dyr som lever av døde hudceller og polkagriser. Dessverre er de utrydningstruet pga alle spøkelsesjegerne som blender dem med blitz... En blendet orb kan risikere å sulte ihjel fordi den ikke finner mat.
Antall ord: 84
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 18
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Meget god forklaring prof.Svartepus!
La meg bare legge til at orbis fleccus er fremragende kjæledyr, så lenge eieren har en fast hånd. En uoppdragen orb er en farlig orb.
La meg bare legge til at orbis fleccus er fremragende kjæledyr, så lenge eieren har en fast hånd. En uoppdragen orb er en farlig orb.
Antall ord: 32
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Jeg har svære kolonier av disse orbene. Av en eller annen uforklarlig grunn samler de seg i hauger, da gjerne i kroker og blant ledninger, og de gjør seg synlige. Jeg har sikkert magiske evner som klarer å mane fram disse, for sånt skjer ikke av seg selv.
De blir noen ganger så store at de blir til skjemsel for omgivelsene, men da har jeg et triks i ermet. Jeg er nemlig i besittelse av en maskin som kan rense huset for disse billene. Den fungerer ved at den reverserer energien i området rundt orbene, for så å føre dem inn i et rør, etterfulgt av en slange, og så videre inn i en beholder.
Ren magi.
De blir noen ganger så store at de blir til skjemsel for omgivelsene, men da har jeg et triks i ermet. Jeg er nemlig i besittelse av en maskin som kan rense huset for disse billene. Den fungerer ved at den reverserer energien i området rundt orbene, for så å føre dem inn i et rør, etterfulgt av en slange, og så videre inn i en beholder.
Ren magi.
Antall ord: 121
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Feb 2008 21:56
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bergen
oi, det visste jeg ikke!Svartepus skrev:Orber (Orbis Fleccus) er små biller med lysegrått eller hvitt skall som trekker mot blitz. De flyr rundt i luften, men kan gjøre seg usynlig. Bare når noen tar bilder vises de, og da som prikker eller flekker på bildet.
takk!
Antall ord: 92
Hide post links |
lol ble forvirret da jeg så "Hilsen professor Svartepus."Svartepus skrev:Orber (Orbis Fleccus) er små biller med lysegrått eller hvitt skall som trekker mot blitz. De flyr rundt i luften, men kan gjøre seg usynlig. Bare når noen tar bilder vises de, og da som prikker eller flekker på bildet.
Antall ord: 95
Hide post links |