Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerKan ånder merke at vi er på paranormal.no?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 681
Startet: 14 Okt 2007 17:36
16
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Kan ånder merke at vi er på paranormal.no?

Innlegg av Rosalind »

Hver gang jeg sitter meg ned på paranormal.no så får jeg frysninger og blir tatt oppå hode og dyttet i ryggen. Det er som om noen ikke vil at jeg skal være på paranormal.no er det noen som opplever lignene?Tror dere at ånder kan merke at vi lærer oss mer og mer av deres verden?Kanskje de ikke liker at vi er på paranormal.no for de vil ikke at vi skal finne ut hemmelighetene deres? hummm....merkeligt synst nå jeg
Antall ord: 87
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
CandyMilla
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 194
Startet: 14 Des 2004 21:29
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av CandyMilla »

Jeg tror ikke spøkelser står i noen fare avsløringsmessig ved at du eller jeg sitter og leser på paranormal.
Antall ord: 22
Ain't that the way it goes ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 681
Startet: 14 Okt 2007 17:36
16
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Man kan aldri vite. Kanskje det står noe på paranormal som åndene ikke vil at vi skal se
Antall ord: 19
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kaja43 »

Tror neppe det er tilfellet.

Men vi er sånn jeg opplever det
forbundet med alt gjennom energi.
Når du logger på her f.eks så sender
du ut i universet at du søker mer informasjon.
Da får du oppmerksomhet.
Om det er en luring av en energi som bare tuller
eller om det er noen som vil være med å lære deg
og du misoppfatter må du finne ut av selv.
Antall ord: 76
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liisa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 212
Startet: 22 Jan 2008 01:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Det lurer jeg på også

Innlegg av Liisa »

Jeg merker vardøger lettere etter og ha vært inne på paranormal..
Jeg drømmer om personer og når jeg våkner så har jeg fått mail fra den personen..
Eller er ikke det vardøger kanskje?
Antall ord: 40
"De gale har det godt!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Liisa skrev:Jeg merker vardøger lettere etter og ha vært inne på paranormal..
Jeg drømmer om personer og når jeg våkner så har jeg fått mail fra den personen..
Eller er ikke det vardøger kanskje?
Nei, det er vel egentlig ikke det man kaller vardøger. Vardøger oppleves i våken tilstand og er lyden og/eller synet av en person som kommer, men som viser seg å bare være et merkelig forvarsel. Personen kommer i virkeligheten ikke før litt senere, og ankommer på akkurat samme måten som man hørte/så i vardøgeret.

Det du opplever er kanskje mer i retning av sanndrømming eller en form for forvarsler.
Antall ord: 121
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liisa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 212
Startet: 22 Jan 2008 01:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Det lurer jeg på også

Innlegg av Liisa »

Svartepus skrev:
Liisa skrev:Jeg merker vardøger lettere etter og ha vært inne på paranormal..
Jeg drømmer om personer og når jeg våkner så har jeg fått mail fra den personen..
Eller er ikke det vardøger kanskje?
Nei, det er vel egentlig ikke det man kaller vardøger. Vardøger oppleves i våken tilstand og er lyden og/eller synet av en person som kommer, men som viser seg å bare være et merkelig forvarsel. Personen kommer i virkeligheten ikke før litt senere, og ankommer på akkurat samme måten som man hørte/så i vardøgeret.

Det du opplever er kanskje mer i retning av sanndrømming eller en form for forvarsler.

Oki, for jeg kan drømme at folk kommer inn døren på rommet mitt også ringer de 1 sek seinere.
Eller vis jeg kjører bil så kan plutselig få følelsen av at på akkurat den strekningen så kommer jeg til og møte den personen, og da gjør jeg det.
Men jeg kan også høre lyden av at noen kommer inn på gårdsplassen også ringer de like etterpå og sier at dem er på vei.

Hva kalles dette da?
Antall ord: 208
"De gale har det godt!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Liisa skrev: Oki, for jeg kan drømme at folk kommer inn døren på rommet mitt også ringer de 1 sek seinere.
Eller vis jeg kjører bil så kan plutselig få følelsen av at på akkurat den strekningen så kommer jeg til og møte den personen, og da gjør jeg det.
Men jeg kan også høre lyden av at noen kommer inn på gårdsplassen også ringer de like etterpå og sier at dem er på vei.

Hva kalles dette da?
Jeg kaller det første sanndrøm og det andre god intuisjon eller synskhet (evt. telepati mellom deg og den andre). Det tredje eksempelet ditt er litt mer på grensen mot vardøger, men kan også være at du er klarfølt eller klarhørt (nært beslektet med klarsynthet). Ankom de på samme måte som du "hørte"? Hvis ja er det nok en slags vardøge, men hvis du ikke hørte akkurat samme lyden når de kom på ordentlig, var det nok ikke en vardøge.

Vardøger blir av noen kalt en slags omvendt deja vu. Du hører/ser det samme to ganger.
Antall ord: 198
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 445
Startet: 03 Nov 2007 02:10
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tønsberg
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Shania »

Tilbake til spørsmålet. Når det gjelder de som har levd her og gått bort, så avhenger det vel hvor disse er. Henger de fast i det livet de levde. Vel de tror jeg ikke får med seg så mye mer enn det de allerede er overbevist om. Hva med såkalte hjelpere, enten familie eller andre. Så er de jo knyttet til deg, så selvklart. Du går inn her, og diskuterer, leser om og investerer oppmerksomhet på akkurat dette. Ellers tror jeg internett, er en dimensjon i seg selv. Vi er her, derfor er de der også. Vi skaper, deler og søker her, så det er jo en flott måte for dem å hjelpe oss gjennom internett. Dermed også paranormal.... :roll:
Antall ord: 127
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Innlegg: 1239
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

Liisa skrev:
Svartepus skrev:
Liisa skrev:Jeg merker vardøger lettere etter og ha vært inne på paranormal..
Jeg drømmer om personer og når jeg våkner så har jeg fått mail fra den personen..
Eller er ikke det vardøger kanskje?
Nei, det er vel egentlig ikke det man kaller vardøger. Vardøger oppleves i våken tilstand og er lyden og/eller synet av en person som kommer, men som viser seg å bare være et merkelig forvarsel. Personen kommer i virkeligheten ikke før litt senere, og ankommer på akkurat samme måten som man hørte/så i vardøgeret.

Det du opplever er kanskje mer i retning av sanndrømming eller en form for forvarsler.

Oki, for jeg kan drømme at folk kommer inn døren på rommet mitt også ringer de 1 sek seinere.
Eller vis jeg kjører bil så kan plutselig få følelsen av at på akkurat den strekningen så kommer jeg til og møte den personen, og da gjør jeg det.
Men jeg kan også høre lyden av at noen kommer inn på gårdsplassen også ringer de like etterpå og sier at dem er på vei.

Hva kalles dette da?
Forgjenger, Etter sigende fører en forgjenger bare godt med seg,men det finns folk som har ettergjenger,dvs. høres etter de har kommet. Det er visst ikke fullt så gode personer.
Antall ord: 243
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liisa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 212
Startet: 22 Jan 2008 01:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Det lurer jeg på også

Innlegg av Liisa »

Eaglespirit skrev:
Liisa skrev:
Svartepus skrev:
Liisa skrev:Jeg merker vardøger lettere etter og ha vært inne på paranormal..
Jeg drømmer om personer og når jeg våkner så har jeg fått mail fra den personen..
Eller er ikke det vardøger kanskje?
Nei, det er vel egentlig ikke det man kaller vardøger. Vardøger oppleves i våken tilstand og er lyden og/eller synet av en person som kommer, men som viser seg å bare være et merkelig forvarsel. Personen kommer i virkeligheten ikke før litt senere, og ankommer på akkurat samme måten som man hørte/så i vardøgeret.

Det du opplever er kanskje mer i retning av sanndrømming eller en form for forvarsler.

Okei, svartepus mener noe annet.



Oki, for jeg kan drømme at folk kommer inn døren på rommet mitt også ringer de 1 sek seinere.
Eller vis jeg kjører bil så kan plutselig få følelsen av at på akkurat den strekningen så kommer jeg til og møte den personen, og da gjør jeg det.
Men jeg kan også høre lyden av at noen kommer inn på gårdsplassen også ringer de like etterpå og sier at dem er på vei.

Hva kalles dette da?
Forgjenger, Etter sigende fører en forgjenger bare godt med seg,men det finns folk som har ettergjenger,dvs. høres etter de har kommet. Det er visst ikke fullt så gode personer.
Antall ord: 250
"De gale har det godt!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
murmel
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 436
Startet: 20 Nov 2006 15:31
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: moss

Innlegg av murmel »

Jeg har aldri merket noen forskjell........ :mozilla_laughing:
Antall ord: 8
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Svartepus skrev:
Liisa skrev: Oki, for jeg kan drømme at folk kommer inn døren på rommet mitt også ringer de 1 sek seinere.
Eller vis jeg kjører bil så kan plutselig få følelsen av at på akkurat den strekningen så kommer jeg til og møte den personen, og da gjør jeg det.
Men jeg kan også høre lyden av at noen kommer inn på gårdsplassen også ringer de like etterpå og sier at dem er på vei.

Hva kalles dette da?
Jeg kaller det første sanndrøm og det andre god intuisjon eller synskhet (evt. telepati mellom deg og den andre). Det tredje eksempelet ditt er litt mer på grensen mot vardøger, men kan også være at du er klarfølt eller klarhørt (nært beslektet med klarsynthet). Ankom de på samme måte som du "hørte"? Hvis ja er det nok en slags vardøge, men hvis du ikke hørte akkurat samme lyden når de kom på ordentlig, var det nok ikke en vardøge.

Vardøger blir av noen kalt en slags omvendt deja vu. Du hører/ser det samme to ganger.
Næhei...dette er da regelrett fantasi krydra med litt frykt...
Antall ord: 211
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Klart åndene er på nett di oxo...følger nok med på alt dåkke skrive...så tenk dåkke godt om før dåkke skrive noko negativt om andre her inne...tenk om andre sine ånder oppsøker dere for å ta hevn...tenk alt åndene kan finne på med dere som ikkje trur på ånder eller dere som bare ser på ånder som lommerusk...
Antall ord: 66
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liisa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 212
Startet: 22 Jan 2008 01:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Det lurer jeg på også

Innlegg av Liisa »

madjava skrev:
Svartepus skrev:
Liisa skrev: Oki, for jeg kan drømme at folk kommer inn døren på rommet mitt også ringer de 1 sek seinere.
Eller vis jeg kjører bil så kan plutselig få følelsen av at på akkurat den strekningen så kommer jeg til og møte den personen, og da gjør jeg det.
Men jeg kan også høre lyden av at noen kommer inn på gårdsplassen også ringer de like etterpå og sier at dem er på vei.

Hva kalles dette da?
Jeg kaller det første sanndrøm og det andre god intuisjon eller synskhet (evt. telepati mellom deg og den andre). Det tredje eksempelet ditt er litt mer på grensen mot vardøger, men kan også være at du er klarfølt eller klarhørt (nært beslektet med klarsynthet). Ankom de på samme måte som du "hørte"? Hvis ja er det nok en slags vardøge, men hvis du ikke hørte akkurat samme lyden når de kom på ordentlig, var det nok ikke en vardøge.

Vardøger blir av noen kalt en slags omvendt deja vu. Du hører/ser det samme to ganger.
Næhei...dette er da regelrett fantasi krydra med litt frykt...
Nope..
Er ikke det..
Disse tingen har jeg opplevd..
Antall ord: 222
"De gale har det godt!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links