Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerUff, jeg fikk visst kontakt med hjelperene mine jeg...

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Miss L
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 28 Jan 2008 09:20
16

Re: Uff, jeg fikk visst kontakt med hjelperene mine jeg...

Innlegg av Miss L »

Mariann66 skrev:
Miss L skrev:Tenkte jeg skulle få kontakt meg hjelperene mine i går.
Ved bruk av en giftering som pendel gikk det skremmende fort å få kontakt! Jeg begynnte med eg haug med sjekke-spørsmål som jeg visste svaret på, for å sjekke at det var reellt. Fant først ut hva som betydde ja og nei selvfølgelig.
Så, etter sikkert 15-20 sjekkespørsmål spurte jeg om jeg og min kjære kommer til å gifte oss.... fikk NEI!!
Og dette er er dritskummelt siden vi planlegger bryllup i sommer. Turte ikke spørre mer, for siden vi ikke kommer til å gå fra hverandre, så kommer en av oss til å dø... Hva skal jeg gjøre med denne informasjonen? Blir helt paranoid av dette!!
Det er ditt ubevisste som svarer deg, så tenk etter om du virkelig vil gifte deg til sommeren. Kanskje du ikke er klar for det enda..?
Det er virkelig ikke et fnugg av tvil. :D
Antall ord: 163

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Mariann66
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 343
Startet: 05 Aug 2007 21:40
17

Re: Uff, jeg fikk visst kontakt med hjelperene mine jeg...

Innlegg av Mariann66 »

Miss L skrev:
Mariann66 skrev:
Miss L skrev:Tenkte jeg skulle få kontakt meg hjelperene mine i går.
Ved bruk av en giftering som pendel gikk det skremmende fort å få kontakt! Jeg begynnte med eg haug med sjekke-spørsmål som jeg visste svaret på, for å sjekke at det var reellt. Fant først ut hva som betydde ja og nei selvfølgelig.
Så, etter sikkert 15-20 sjekkespørsmål spurte jeg om jeg og min kjære kommer til å gifte oss.... fikk NEI!!
Og dette er er dritskummelt siden vi planlegger bryllup i sommer. Turte ikke spørre mer, for siden vi ikke kommer til å gå fra hverandre, så kommer en av oss til å dø... Hva skal jeg gjøre med denne informasjonen? Blir helt paranoid av dette!!
Det er ditt ubevisste som svarer deg, så tenk etter om du virkelig vil gifte deg til sommeren. Kanskje du ikke er klar for det enda..?
Det er virkelig ikke et fnugg av tvil. :D
Da er jo saken grei :)
Antall ord: 171
Alt er grenseløst.
Det er du som begrenser...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Susanne.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 28
Startet: 04 Nov 2007 18:05
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Susanne. »

Ikke smarte spørsmål du :mozilla_frown:
Men du kan jo kontrolere din egen sjebne :D
Prøv ;)
Antall ord: 18
We are the strange strangers

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
murmel
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 436
Startet: 20 Nov 2006 15:31
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: moss

Innlegg av murmel »

Ønsker deg lykke til m bryllupet!!!!!!!!! Dette blir bra! :D :D :D :D :D :D :D
Antall ord: 9
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7982
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1431 ganger
Blitt takket: 1721 ganger
Kjønn:

Re: Uff, jeg fikk visst kontakt med hjelperene mine jeg...

Innlegg av Asbjørn »

Miss L skrev:Tenkte jeg skulle få kontakt meg hjelperene mine i går.
Ved bruk av en giftering som pendel gikk det skremmende fort å få kontakt! Jeg begynnte med eg haug med sjekke-spørsmål som jeg visste svaret på, for å sjekke at det var reellt. Fant først ut hva som betydde ja og nei selvfølgelig.
Så, etter sikkert 15-20 sjekkespørsmål spurte jeg om jeg og min kjære kommer til å gifte oss.... fikk NEI!!
Og dette er er dritskummelt siden vi planlegger bryllup i sommer. Turte ikke spørre mer, for siden vi ikke kommer til å gå fra hverandre, så kommer en av oss til å dø... Hva skal jeg gjøre med denne informasjonen? Blir helt paranoid av dette!!
For det første ; ER du sikker på at det faktisk VAR hjelperene dine som kom med svar ?

Det å bruke pendel krever litt erfaring, ikke minst for å skille ut ens egen underbevisste påvirkning av pendelen.

Ja, Det ER ikke bare mulig, men faktisk ofte at man selv påvirker pendel ( og søkepinner ) iallfall før man har erfaring med denslags bruk, og klarer å skille egne impulser fra det som kommer "utenfra".

Videre, så er det slik at alle de svarene DU kjenner vil du kunne påvirke selv.
Skal du teste om en pendel faktisk gir deg svar, MÅ du ha en annen person i rommet, og denne må vite svarene, ikke du. Da først vil du se om du faktisk "får svar" - eller om det kommer fra deg selv.

Når det gjelder dette med at pendelen viste NEI , - så har jeg et spørsmål ;
Er du selv litt nervøs for at det skal bli avlyst ?
Det KAN være at frykten din faktisk får frem et svar - på det du frykter mest...

Uten å ha erfaring med å bruke pendel på "3.dje person" - hvor du får bekreftet eller avkreftet svarene som kommer frem, kan du ikke vite om pendelen svarer - pågrunn av åndelig påvirkning, eller om det er egen underbevissthet som "lager" svar til deg.

En annen viktig ting å huske på er at fortiden er ferdig skrevet, NÅTIDEN er i ferd med å skrives, fremtiden kan kun anslåes ut ifrahvordan det ser ut akkurat nå.
I morgen kan ting endres, som gjør at fremtiden blir en annen.

Enkelte ting er bestemt på forhånd, mens resten er tilfeldigheter...

Derfor ; ikke lag "selvoppfyllende profetier" - å stole på pendel uten erfaring med å bruke den på andre, "det er fali det" . . .

my 5¢

mvh Asbjørn
Antall ord: 432

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Miss L skrev:
H skrev:sånn kan det gå når du spør teite spørsmål..
takk for hjelpen... dust!
Hehe...lol
Antall ord: 25
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Yvain el FuchsiaS
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 72
Startet: 01 Apr 2006 13:54
18

Innlegg av Yvain el FuchsiaS »

Sahre fine inlegg!
Trådstarter:Kansje de ga deg et nei for å få deg i gang? Jeg har også en skøyer av en hjelper. Uansett, følg magefølelsen din du.
Om dette plager deg ekstra mye kan du kansje vurdere å besøke en healer/livsveileder? De er gode rådgivere :)
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links