Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Er det noe spessielt her?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Jan 2008 21:59
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: stord
Er det noe spessielt her?
Er det noe spessielt emd det bildet der?[/img]
Antall ord: 9
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Jan 2008 09:57
- 16
Re: Er det noe spessielt her?
så ikke noe spezz her nei... hva tror du at du ser ??
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Okt 2007 15:48
- 17
- Lokalisering: Bergen
-
- Nybegynner
- 16
jeg tenkte på den røyken som var på bildet, har sett andre sånne bilder, .Det heter ecktaplasom har eg høyrt. Men jeg vet ikke jeg
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
jeg tenkte på den røyken som var på bildet, har sett andre sånne bilder, .Det heter ecktoplasom har eg høyrt. Men jeg vet ikke jeg
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Definition: An unidentified substance said to be excreted by mediums during trances/A slime like substance associated with hauntingsHenrik0092 skrev:jeg tenkte på den røyken som var på bildet, har sett andre sånne bilder, .Det heter ecktoplasom har eg høyrt. Men jeg vet ikke jeg
Signature: White/transparent, viscous. Resembles mucus. Said to ooze from solid objects or from medium's bodies. Usually takes form as a misty substance.
ehmmm.... hvordan se det der?? Etter som jeg forstår må du ha psykiske evner slik som en medium. Så du det med det blåte øye, eller er det dampen fra et badekar eller en dursj?? tatt det selv btw??
Antall ord: 114
Hide post links |
ektoplasma
Dette er ikke ektoplasma. Ektoplasma kommer ut av mediumet gjennom en tilgjengelig åpning. Det kan være gjennom munnen, nesebor eller ørerHenrik0092 skrev:jeg tenkte på den røyken som var på bildet, har sett andre sånne bilder, .Det heter ecktaplasom har eg høyrt. Men jeg vet ikke jeg
Antall ord: 52
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Re: ektoplasma
det var det jeg å mente.... asså at man må ha visse evner for og kunne se slike ting....izabel skrev:Dette er ikke ektoplasma. Ektoplasma kommer ut av mediumet gjennom en tilgjengelig åpning. Det kan være gjennom munnen, nesebor eller ørerHenrik0092 skrev:jeg tenkte på den røyken som var på bildet, har sett andre sånne bilder, .Det heter ecktaplasom har eg høyrt. Men jeg vet ikke jeg
Antall ord: 72
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Okt 2007 20:32
- 17
- Lokalisering: hadde jeg vist det så...
kan jo vere så mangt, men jeg lurer på hva det er når det blir tatt andre steder og det samme oppstår og det da ikke kan forklares... sokna kirke i buskeru er det vanskelig og få gode bilder uten røyk og priker :mozilla_wink: :mozilla_surprised:
Antall ord: 50
di gale har det godt sier noen? JEG HAR DET ENDA BEDRE!!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Feb 2007 17:18
- 17
- Lokalisering: Oppe på loftet...
- Blitt takket: 1 gang
Man må ikke være medium for å kunne se ektoplasma, men ektoplasma er veldig lyssensitivt.ch0zen skrev:det var det jeg å mente.... asså at man må ha visse evner for og kunne se slike ting....izabel skrev:Dette er ikke ektoplasma. Ektoplasma kommer ut av mediumet gjennom en tilgjengelig åpning. Det kan være gjennom munnen, nesebor eller ørerHenrik0092 skrev:jeg tenkte på den røyken som var på bildet, har sett andre sånne bilder, .Det heter ecktaplasom har eg høyrt. Men jeg vet ikke jeg
Disse fenomenene er veldig skjeldne i dag, en av grunnene er at det tar lang tid å utvilke, i tillegg sies det at det er farlig for mediumet. Ektoplasma er også av en helt annen konsistens enn "røyk".
Antall ord: 127
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
1. Hvordan er det farlig?Amfelia skrev:Man må ikke være medium for å kunne se ektoplasma, men ektoplasma er veldig lyssensitivt.ch0zen skrev:det var det jeg å mente.... asså at man må ha visse evner for og kunne se slike ting....izabel skrev:Dette er ikke ektoplasma. Ektoplasma kommer ut av mediumet gjennom en tilgjengelig åpning. Det kan være gjennom munnen, nesebor eller ørerHenrik0092 skrev:jeg tenkte på den røyken som var på bildet, har sett andre sånne bilder, .Det heter ecktaplasom har eg høyrt. Men jeg vet ikke jeg
Disse fenomenene er veldig skjeldne i dag, en av grunnene er at det tar lang tid å utvilke, i tillegg sies det at det er farlig for mediumet. Ektoplasma er også av en helt annen konsistens enn "røyk".
2. Hvilken konsistens har det? Vanndamp??
Antall ord: 140
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Feb 2007 17:18
- 17
- Lokalisering: Oppe på loftet...
- Blitt takket: 1 gang
ch0zen skrev:1. Hvordan er det farlig?Amfelia skrev:Man må ikke være medium for å kunne se ektoplasma, men ektoplasma er veldig lyssensitivt.ch0zen skrev:det var det jeg å mente.... asså at man må ha visse evner for og kunne se slike ting....izabel skrev:Dette er ikke ektoplasma. Ektoplasma kommer ut av mediumet gjennom en tilgjengelig åpning. Det kan være gjennom munnen, nesebor eller ørerHenrik0092 skrev:jeg tenkte på den røyken som var på bildet, har sett andre sånne bilder, .Det heter ecktaplasom har eg høyrt. Men jeg vet ikke jeg
Det kan være farlig, er det vel mer riktig å si.
Grunnen skal være at ved forstyrrelser kan ektoplasmaen trekke seg for raskt tilbake i kroppen til mediumet, og forårsake indre skader . Dette skal ha skjedd med en dame i England, da politiet skulle avdekke falskneri i forbindelse med dette fenomenet. Denne damen døde vissnok av hjertefeil noen dager senere, men om det er sannhet eller myte kan ikke jeg svare på.
Ektoplasma har en mye tykkere konsistens enn røyk, den kan være i fast form, og nesten velte ut av f.eks. munnen, som en seig masse.
Antall ord: 245
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
spooky... det der var no skummle greier...Amfelia skrev:ch0zen skrev:1. Hvordan er det farlig?Amfelia skrev:Man må ikke være medium for å kunne se ektoplasma, men ektoplasma er veldig lyssensitivt.ch0zen skrev:det var det jeg å mente.... asså at man må ha visse evner for og kunne se slike ting....izabel skrev:
Dette er ikke ektoplasma. Ektoplasma kommer ut av mediumet gjennom en tilgjengelig åpning. Det kan være gjennom munnen, nesebor eller ører
Det kan være farlig, er det vel mer riktig å si.
Grunnen skal være at ved forstyrrelser kan ektoplasmaen trekke seg for raskt tilbake i kroppen til mediumet, og forårsake indre skader . Dette skal ha skjedd med en dame i England, da politiet skulle avdekke falskneri i forbindelse med dette fenomenet. Denne damen døde vissnok av hjertefeil noen dager senere, men om det er sannhet eller myte kan ikke jeg svare på.
Ektoplasma har en mye tykkere konsistens enn røyk, den kan være i fast form, og nesten velte ut av f.eks. munnen, som en seig masse.
Antall ord: 224
Hide post links |