Healing og annen alternativ medisinHealing av ei vakker hundejente!

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Christina

Healing av ei vakker hundejente!

Innlegg av Christina »

Har ei vakker "gammel" hvit boxerjente på 7,5 år. Hun er ikke frisk for tiden. Har vært hos dyrlegen med henne flere ganger, og hun mener kanskje hjertet begynner å bli utslitt. Huff, er så trist! Er så uendelig glad i denne jenta. Hun har vondt i øynene, virker tung, trøtt og dorsk. Har blitt slik de siste par mnd. Jeg håper så inderlig jeg kan beholde henne noen gode år til. Hun er jo ikke så veldig gammel ennå, en slik hund kan gjerne bli 12-13 år.
Finnes det noen gode mennesker som vil sende healing til Alva?? Tror det går ann å heale dyr, slik det går med mennesker.
Hadde vært utrolig takknemlig!

Hilsen en virkelig dyreelsker
Antall ord: 125

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
Har takket: 18 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Innlegg av Vilma »

Uff da, så trist!
Kan desverre ikke hjelpe, men håper noen andre kan.
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Aron

Re: Healing av ei vakker hundejente!

Innlegg av Aron »

Christina skrev:Har ei vakker "gammel" hvit boxerjente på 7,5 år. Hun er ikke frisk for tiden. Har vært hos dyrlegen med henne flere ganger, og hun mener kanskje hjertet begynner å bli utslitt. Huff, er så trist! Er så uendelig glad i denne jenta. Hun har vondt i øynene, virker tung, trøtt og dorsk. Har blitt slik de siste par mnd. Jeg håper så inderlig jeg kan beholde henne noen gode år til. Hun er jo ikke så veldig gammel ennå, en slik hund kan gjerne bli 12-13 år.
Finnes det noen gode mennesker som vil sende healing til Alva?? Tror det går ann å heale dyr, slik det går med mennesker.
Hadde vært utrolig takknemlig!

Hilsen en virkelig dyreelsker
Forsøk en anen veterinær. En "kanskje"-diagnose holder jo ikke. Og bare til underretning; alle de ting som kan plage et menneske (sykdommer osv) kan også plage en hund. Hjertefeil-symptomer kan være: høy puls, (eller lav puls), vann i lungene, nedsatt nyrefunksjon, dårlig fysisk kapasitet. Og ja, healing virker også på dyr. Det gjelder vel bare å finne noen som vil hjelpe deg.
Antall ord: 195

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Christina

Innlegg av Christina »

Hei dere to!

Takk for svar. Dyrlegen er fin hun, hun er min venninne.. "kanskje" svaret hennes er bare fordi vi ville prøve en god antibiotika kur først, før vi eventuelt gikk videre med røndken, undersøkelse av lunger ect....
Og hun har blitt noe bedre etter denne kuren, bare ikke helt som før. Jeg vil helst ikke vite ennå, er litt redd for sannheten ja......... Om hun har vann på lunger, hjertesvikt osv..... Derfor jeg vil prøve healing, så jeg kanskje slipper de "dårlige" nyhetene.
Klart jeg vet at dyrene kan få de samme sykdommer som mennesker.
Har fått en positiv respons her inne fra "open palm", håper han/hun kan hjelpe.
Men tusen takk for tilbakemeldinger fra dere andre.
Hilsen Christina som helst ikke vil høre at hennes elskede hund kanskje er "dødssyk"
(Derfor jeg desperat prøver her inne)
Sånn er det å være gad i dyr desverre, f........ at de ikke lever så lenge!
Antall ord: 170

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
julie78
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Okt 2007 14:48
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av julie78 »

Hei
Jeg er dyretolk og kan godt snakke med henne for å se om dette er noe som kan løses og eventuelt hva som må til for å få henne bedre/bra. Send meg en persolig melding:)
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Christina

Innlegg av Christina »

Hei!

Dette virker spennende, sender deg en PM!
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Johannes
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Feb 2008 15:32
16
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Johannes »

Håper du får beholde din gode venn noen år til :) gode tanker fra oslo
Antall ord: 16
Mvh. Johannes Huse

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Christina

Innlegg av Christina »

Johannes skrev:Håper du får beholde din gode venn noen år til :) gode tanker fra oslo
Tusen tusen takk! Det håper jeg også.........
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lisabeth
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Jan 2008 22:04
16
Lokalisering: Vestfold

Hundehealing

Innlegg av Lisabeth »

Håper det gikk bra med Alva !
Antall ord: 7
mvh Lisabeth
Do unto others
as you would
have them
do unto you :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Ja, hvordan gikk det?
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skessa
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Aug 2008 13:07
16
Lokalisering: tønsberg

Innlegg av skessa »

Hei jeg er også dyre tolk, ikke så veldig erfaren.
Men har drivd m healing på blant anent en hest m brukkent ben som ble bedre en noen sinne, nå er det utrolig nokk det friskeste benet i kroppen dens. :D
Kan prøve m healing over avstand på den skjønne bikja di.
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links