Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerUff, jeg fikk visst kontakt med hjelperene mine jeg...

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Miss L
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 28 Jan 2008 09:20
16

Uff, jeg fikk visst kontakt med hjelperene mine jeg...

Innlegg av Miss L »

Tenkte jeg skulle få kontakt meg hjelperene mine i går.
Ved bruk av en giftering som pendel gikk det skremmende fort å få kontakt! Jeg begynnte med eg haug med sjekke-spørsmål som jeg visste svaret på, for å sjekke at det var reellt. Fant først ut hva som betydde ja og nei selvfølgelig.
Så, etter sikkert 15-20 sjekkespørsmål spurte jeg om jeg og min kjære kommer til å gifte oss.... fikk NEI!!
Og dette er er dritskummelt siden vi planlegger bryllup i sommer. Turte ikke spørre mer, for siden vi ikke kommer til å gå fra hverandre, så kommer en av oss til å dø... Hva skal jeg gjøre med denne informasjonen? Blir helt paranoid av dette!!
Antall ord: 124

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Liisa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 212
Startet: 22 Jan 2008 01:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Det lurer jeg på også

Innlegg av Liisa »

Uff da!
Det hørtes ikke bra ut!

Syntes du bare skal la livet gå sin vandte gang jeg, og prøve og ikke tenke på det.
Så ser du hva som skjer.
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Miss L
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 28 Jan 2008 09:20
16

Innlegg av Miss L »

er desverre ikke så lett å ikke tenke på det :mozilla_cry:
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
H
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 582
Startet: 24 Jan 2004 12:04
20
Lokalisering: oslo

Innlegg av H »

sånn kan det gå når du spør teite spørsmål..
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Miss L
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 28 Jan 2008 09:20
16

Innlegg av Miss L »

H skrev:sånn kan det gå når du spør teite spørsmål..
takk for hjelpen... dust!
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Kanskje utsette bryllupet til du blir noe eldre og forstår at man ikke skal tro på sånt bullshit!
Spurt pendel om mye rart, bare for moro skyld, ingenting har hendt, slapp av!
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
H
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 582
Startet: 24 Jan 2004 12:04
20
Lokalisering: oslo

Innlegg av H »

hva vil du en skal si da ?
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
H
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 582
Startet: 24 Jan 2004 12:04
20
Lokalisering: oslo

Innlegg av H »

Sol@ngelica skrev:Kanskje utsette bryllupet til du blir noe eldre og forstår at man ikke skal tro på sånt bullshit!!
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sahrian
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 18 Nov 2007 17:31
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Sahrian »

Du må huske på din evne til å ta selvstendige valg. Om noen av dine venner hadde fortalt deg at du skal ikke gifte deg til sommeren pga av….. Hadde du godtatt det?` Hjelpere gir oss nesten aldri klare svar. Hadde de gitt oss det, hva hadde vi lært av det? De ønsker at vi selv skal finne svarene. Av den grunn gir de oss veileding på våre premisser. Ofte kan det være litt kryptisk, men det er det vi lærer av. Gjennom våre søk, utvikler vi vår bevissthet, da vi erfarer og opplever.

Er det noe våre hjelpere ønsker så er det at de vil at vi skal finne vår tillit til oss selv. Ikke minst sile ut det som vi ikke føler er riktig informasjon. Det gjelder både informasjon fra våre medmennesker og våre hjelpere. På den måten lærer vi å kjenne oss selv bedre. Når en hjelper gir informasjon du føler ikke stemmer har du alltid et valg. Du kan velge å sile informasjonen ut eller du kan velge å ta det til deg. Begge valgene er like riktige. Å kjenne på følelser og tanker som kommer er alltid berikende. Hvis du har kontakt med høyfrekvente energier/hjelpere er budskapene alltid gitt i kjærlighet hvor intensjonen alltid er utviklende i den forstand at informasjonen kan skape tankeprosesser. Tankeprosesser er alltid essensielle. Fordi det får oss til å føle og til å tenke. Det er slik vi blir bedre kjent med oss selv. Og det er i korte trekk hva våre hjelpere ønsker når det gjelder oss mennesker. I tillegg bør vi også spørre oss selv hva slags spørsmål vi bør stille som kan være utviklende for oss. Hvis vi spør bare for å spørre uansett hva det måtte være, vil også svarene vi får være deretter. Men uansett dette er også riktig. Det er slik vi lærer.

Jeg tror det fremdeles blir bryllup på deg til sommeren! Lykke til med forberedelsene. :)
Antall ord: 353

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liisa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 212
Startet: 22 Jan 2008 01:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Det lurer jeg på også

Innlegg av Liisa »

Sahrian skrev:Du må huske på din evne til å ta selvstendige valg. Om noen av dine venner hadde fortalt deg at du skal ikke gifte deg til sommeren pga av….. Hadde du godtatt det?` Hjelpere gir oss nesten aldri klare svar. Hadde de gitt oss det, hva hadde vi lært av det? De ønsker at vi selv skal finne svarene. Av den grunn gir de oss veileding på våre premisser. Ofte kan det være litt kryptisk, men det er det vi lærer av. Gjennom våre søk, utvikler vi vår bevissthet, da vi erfarer og opplever.

Er det noe våre hjelpere ønsker så er det at de vil at vi skal finne vår tillit til oss selv. Ikke minst sile ut det som vi ikke føler er riktig informasjon. Det gjelder både informasjon fra våre medmennesker og våre hjelpere. På den måten lærer vi å kjenne oss selv bedre. Når en hjelper gir informasjon du føler ikke stemmer har du alltid et valg. Du kan velge å sile informasjonen ut eller du kan velge å ta det til deg. Begge valgene er like riktige. Å kjenne på følelser og tanker som kommer er alltid berikende. Hvis du har kontakt med høyfrekvente energier/hjelpere er budskapene alltid gitt i kjærlighet hvor intensjonen alltid er utviklende i den forstand at informasjonen kan skape tankeprosesser. Tankeprosesser er alltid essensielle. Fordi det får oss til å føle og til å tenke. Det er slik vi blir bedre kjent med oss selv. Og det er i korte trekk hva våre hjelpere ønsker når det gjelder oss mennesker. I tillegg bør vi også spørre oss selv hva slags spørsmål vi bør stille som kan være utviklende for oss. Hvis vi spør bare for å spørre uansett hva det måtte være, vil også svarene vi får være deretter. Men uansett dette er også riktig. Det er slik vi lærer.

Jeg tror det fremdeles blir bryllup på deg til sommeren! Lykke til med forberedelsene. :)

Kan de ha sagt nei, fordi dem vil at hun skal tenke seg godt om for og finne ut om det er virkelig dette hun vil?
Eller er jeg helt på jorde nå?
Antall ord: 388
"De gale har det godt!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Miss L
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 28 Jan 2008 09:20
16

Innlegg av Miss L »

Det er ikke tvil om at det er dette jeg vil... Men tenker litt på om det er for å gi meg et tupp i ræva...Jeg drar meg jo aaaldri til å ringe til kirkekontoret, men i dag er det gjort gitt... hehe... blei litt sånn *jeg skal jaggu vise dem*
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sahre
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 67
Startet: 30 Jun 2007 22:46
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Her og nå!

Innlegg av sahre »

Det finnes mye spilloppmakere i åndeverdenen. Mange som liker å skøye, og å stelle i stand litt god gammeldags ståhei. En spøk fra deres side kan da være å utgi seg for å være hjelperne våre, og forsøke å manipulere oss til det ene og det andre. Da gjelder det å være kritisk. Kjenne godt på følelsen av dem, og bestemme seg for om man vil tro på deres ord eller ikke. Uansett hva du velger å gjøre så bør du alltid være kritisk til informasjonen du får. Du har alltid den frie vilje og makt til å endre fremtiden din. Den er aldri fastsatt, og det er bare reisen som er beskrevet - ikke bestemmelsesstedet.

Hjelperne våre kan være vise og ha en innsikt som gjør rådene de gir verdifulle. Men du velger selv om du vil følge rådene eller ikke. Det er også verdt å få med seg at hjelperne nesten alltid blander inn sin egen personlige mening i informasjonen de gir. Så igjen: vær kritisk.
Antall ord: 178
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 860
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Re: Uff, jeg fikk visst kontakt med hjelperene mine jeg...

Innlegg av Amfelia »

Miss L skrev:Tenkte jeg skulle få kontakt meg hjelperene mine i går.
Ved bruk av en giftering som pendel gikk det skremmende fort å få kontakt! Jeg begynnte med eg haug med sjekke-spørsmål som jeg visste svaret på, for å sjekke at det var reellt. Fant først ut hva som betydde ja og nei selvfølgelig.
Så, etter sikkert 15-20 sjekkespørsmål spurte jeg om jeg og min kjære kommer til å gifte oss.... fikk NEI!!
Og dette er er dritskummelt siden vi planlegger bryllup i sommer. Turte ikke spørre mer, for siden vi ikke kommer til å gå fra hverandre, så kommer en av oss til å dø... Hva skal jeg gjøre med denne informasjonen? Blir helt paranoid av dette!!
Er dette første gang du har prøvd å sette deg i kontakt med hjelperne dine?
Antall ord: 143
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mariann66
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 343
Startet: 05 Aug 2007 21:40
17

Re: Uff, jeg fikk visst kontakt med hjelperene mine jeg...

Innlegg av Mariann66 »

Miss L skrev:Tenkte jeg skulle få kontakt meg hjelperene mine i går.
Ved bruk av en giftering som pendel gikk det skremmende fort å få kontakt! Jeg begynnte med eg haug med sjekke-spørsmål som jeg visste svaret på, for å sjekke at det var reellt. Fant først ut hva som betydde ja og nei selvfølgelig.
Så, etter sikkert 15-20 sjekkespørsmål spurte jeg om jeg og min kjære kommer til å gifte oss.... fikk NEI!!
Og dette er er dritskummelt siden vi planlegger bryllup i sommer. Turte ikke spørre mer, for siden vi ikke kommer til å gå fra hverandre, så kommer en av oss til å dø... Hva skal jeg gjøre med denne informasjonen? Blir helt paranoid av dette!!
Det er ditt ubevisste som svarer deg, så tenk etter om du virkelig vil gifte deg til sommeren. Kanskje du ikke er klar for det enda..?
Antall ord: 153
Alt er grenseløst.
Det er du som begrenser...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Miss L
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 28 Jan 2008 09:20
16

Re: Uff, jeg fikk visst kontakt med hjelperene mine jeg...

Innlegg av Miss L »

Amfelia skrev:
Miss L skrev:Tenkte jeg skulle få kontakt meg hjelperene mine i går.
Ved bruk av en giftering som pendel gikk det skremmende fort å få kontakt! Jeg begynnte med eg haug med sjekke-spørsmål som jeg visste svaret på, for å sjekke at det var reellt. Fant først ut hva som betydde ja og nei selvfølgelig.
Så, etter sikkert 15-20 sjekkespørsmål spurte jeg om jeg og min kjære kommer til å gifte oss.... fikk NEI!!
Og dette er er dritskummelt siden vi planlegger bryllup i sommer. Turte ikke spørre mer, for siden vi ikke kommer til å gå fra hverandre, så kommer en av oss til å dø... Hva skal jeg gjøre med denne informasjonen? Blir helt paranoid av dette!!
Er dette første gang du har prøvd å sette deg i kontakt med hjelperne dine?
Ja, det er første gang... ante ikke at jeg hadde sånne engang jeg..
Antall ord: 160

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links