Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler"prikking" i kroppen

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
20
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

"prikking" i kroppen

Innlegg av zind »

Hver gang jeg leser noe jeg føler jeg "kjenner igjen", eller jeg sender tanker til hjelperen min etc, fylles hele kroppen med en slags (behagelig) "prikking". Kan ikke sammenligne den med noe, for det er ikke som en frysning men en veldig kraftig følelse, som oftest får jeg gåsehud også når dette skjer.

Det gir meg en trygghetsfølelse når dette skjer,
akkurat som om jeg får bekreftet at "nå er du på rett spor", eller "denne tanken er viktig". Noen som opplever noe av det samme?

(vet ikke om dette var riktig sted å poste noe sånt,
men i mitt lille hodet var det her det passet best..)
Antall ord: 116
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
raVn

Innlegg av raVn »

denne følelsen kjenner jeg igjen, men under en kanalisering opplever jeg varmebølger som pulserer rundt meg. Tror likevel vi alle kjenner de forskjellige energiene på forskjellige måter.

De gangene jeg føler prikking er det negative energier , møter dem under healing forreksempel , omeråder i ubalanse opplever jeg som stikking og prikking i hendene. Er jeg på et sted med åndelige aktiviteter/gjengangere er denne prikkingen det første jeg merker
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Når du kjenner behagelig prikking i hele kroppen betyr det bare at du er kåt, det er helt naturlig.
:twisted:
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Spøk til side, kjenner igjen hva du forteller om men som oftest prikker det rundt hodet og i ansiktet.
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
20
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

Haha, ja, blir sprengkåt av å lese alternative ting og meditere :P

mhm, faktisk litt den samme følelsen når man er.. vel :oops:
*kremt*kremt*
Antall ord: 25
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
raVn

Innlegg av raVn »

zind skrev:Haha, ja, blir sprengkåt av å lese alternative ting og meditere :P

mhm, faktisk litt den samme følelsen når man er.. vel :oops:
*kremt*kremt*
Kåt? hehe
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Roy A
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 87
Startet: 16 Des 2004 19:53
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drammen

Innlegg av Roy A »

Hver gang jeg oppdager noe nytt innen paranormale greier så får jeg alltid tårer i øynene og en varm følelse inne i meg. Er dette en bekreftelse
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
angel of faith
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 30
Startet: 09 Des 2004 11:37
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: bærum

Innlegg av angel of faith »

hei Roy.denne følelsen får ofte jeg også når det er noe som liksom glir på plass,men det gjelder nå alle ting da ikke bare åndelig.
det er som du får en aha opplevelse og du bare vet at dette er rett for deg ?det er i alle fall sånn jeg har det :D :wink: fin måte å få bekreftelser på .
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
20
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

mhm, samme følesen jeg får også Roy. I tillegg til prikkingen :)
Antall ord: 13
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
LionHeart
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 14 Jan 2004 01:55
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: En øy utenfor Bergen

Innlegg av LionHeart »

Hm... Jeg opplever prikkingen som blir beskrevet når jeg treffer på en "ånd". Jeg opplever det samme når jeg blir healet, og da er det ganske så intenst.

Når det kommer til begjær klapper jeg igjen :oops:
Antall ord: 40
Fanatikere finnes overalt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Eireen »

Prikking under feks meditasjon kan være tegn på at kundalinekraften stiger opp. Dersom noen områder prikker mere enn andre kan dette peke på områder med blokkeringer, slik Ravn sa.

Prikking er også et velkjent fenomen ved kontakt med hjelpere, på lik linje med varme/kuldefølelse etc. Prikking i det tredje øyet kan indikere at det åpner seg.
Antall ord: 61
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Har tatt patent på nytt produkt nå. Trippelbriller, for åndelig orienterte mennesker. :twisted:

LEAHS TRIPPELBRILLER,
med fokus på det tredje øye!!


Eller linser, kansje? Må ha trippel solbriller, stikker til Kairo nå stryx!!
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Storm
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 53
Startet: 22 Nov 2004 18:21
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Voss

Innlegg av Storm »

Jeg får frysninger på ryggen dersom jeg leser eller snakker om det overnaturlige. Før så pleide jeg også å få tårer i øynene. Kan ikke tolke det som noe spesielt.
Men det er ikke samme frysningene som en får under healing f.eks. Under healing føles det mer som noen har lagt en isblokk på meg, ofte på brystet, da vet jeg at der trengst det litt healingpower der.

Får frysninger hver gang jeg er på paranormal.no :D
Antall ord: 83

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
knuti
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 41
Startet: 20 Jan 2004 20:30
20

Innlegg av knuti »

pleier og få sånn prikking jeg også fra hue til beina ut i armene. og da er jeg helelr ikke kåt. men føler nærevær. blir ofte kaldt bak ryggen. skåål
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Roy A
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 87
Startet: 16 Des 2004 19:53
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drammen

Innlegg av Roy A »

Storm skrev:Jeg får frysninger på ryggen dersom jeg leser eller snakker om det overnaturlige. Før så pleide jeg også å få tårer i øynene. Kan ikke tolke det som noe spesielt.
Men det er ikke samme frysningene som en får under healing f.eks. Under healing føles det mer som noen har lagt en isblokk på meg, ofte på brystet, da vet jeg at der trengst det litt healingpower der.

Får frysninger hver gang jeg er på paranormal.no :D
jeg får tårer når jeg finner ut noe nytt...kjenner det dunker over det tredje øyet når jeg tenker :roll:
Antall ord: 108

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links