Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Ka syns daakke lizzm?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Des 2007 21:33
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: ....
Ka syns daakke lizzm?
Heii!!
Jeg maa bare sei nokke,.. uuh. Foreldrene mine vett ikkje at eg e medlem her xD Mamma og pappa syns bare dette her med spookelser og saannt bare e no tull. Men det tror kje eg xD Saa,.. syns dere at eg burde sei det?? Eg har egentlig kje spurt de om eg kan,. men det e saa flaut xD Ehehe ''/ Eg e lizzm over 13 da :S
- Peace out!
Jeg maa bare sei nokke,.. uuh. Foreldrene mine vett ikkje at eg e medlem her xD Mamma og pappa syns bare dette her med spookelser og saannt bare e no tull. Men det tror kje eg xD Saa,.. syns dere at eg burde sei det?? Eg har egentlig kje spurt de om eg kan,. men det e saa flaut xD Ehehe ''/ Eg e lizzm over 13 da :S
- Peace out!
Antall ord: 71
CoLDPLaY!! Chris Martin ^^<3
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Nov 2007 01:33
- 17
- Lokalisering: Lørenskog
Si akkurat hva du mener..
Antall ord: 5
..Man Føler Mer Enn Man Ser..
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jun 2006 10:47
- 18
- Lokalisering: Neverland
jeg ska ikje sei ka eg meine, lizzm.
Antall ord: 8
I forgot to remember to forget
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Des 2007 21:33
- 16
- Lokalisering: ....
Agaton skrev:jeg ska ikje sei ka eg meine, lizzm.
are you mocking me?
Antall ord: 14
CoLDPLaY!! Chris Martin ^^<3
Hide post links |
Re: Ka syns daakke lizzm?
Du burde ikke være flau over at du er her, men du burde kanskje være flau over språket ditt..? dette med sms-språk, uttrykk som "xD" "lizzm" osv. Jeg vet ikke om det fenger så mye. Nå skal det jo sies at det henger sammen med alderen din (som egentlig ikke er en alder heller, men snarere en tilstand) men likevel. Jeg tror sms-tiden er forbi, hvertfall for de fleste av oss her inne. Er spent på hvordan fremtidens spøkelser og gjenferd blir på dette området,særlig hvis noen går igjen som tastegal 14-åring... plutselig dukker det opp sms'er fra intet. "Skjer a? Klemzz" og eneste måten å drive ut ånden på er å skrive "STOPP" til 1999 el noe sånt. Ganske interessant teori.TheAmerican skrev:Heii!!
- Peace out!
Antall ord: 208
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Jan 2006 15:38
- 18
- Lokalisering: Stord
dannys skrev: Jeg tror sms-tiden er forbi, hvertfall for de fleste av oss her inne. Er spent på hvordan fremtidens spøkelser og gjenferd blir på dette området,særlig hvis noen går igjen som tastegal 14-åring... plutselig dukker det opp sms'er fra intet. "Skjer a? Klemzz" og eneste måten å drive ut ånden på er å skrive "STOPP" til 1999 el noe sånt. Ganske interessant teori.
Sms tiden er forbi i de fleste miljøer.
Men dette høres da spennende ut dannys. Du skal bare se på det, at om et par år vil dette fenomenet dukke opp, og paranormal vil få et samtaleemne som ikke har vært diskutert et utall ganger før
Kan jeg få spørre om alderen til trådstarter?
Antall ord: 132
Hide post links |
dannys skrev:Du burde ikke være flau over at du er her, men du burde kanskje være flau over språket ditt..? dette med sms-språk, uttrykk som "xD" "lizzm" osv. Jeg vet ikke om det fenger så mye. Nå skal det jo sies at det henger sammen med alderen din (som egentlig ikke er en alder heller, men snarere en tilstand) men likevel. Jeg tror sms-tiden er forbi, hvertfall for de fleste av oss her inne. Er spent på hvordan fremtidens spøkelser og gjenferd blir på dette området,særlig hvis noen går igjen som tastegal 14-åring... plutselig dukker det opp sms'er fra intet. "Skjer a? Klemzz" og eneste måten å drive ut ånden på er å skrive "STOPP" til 1999 el noe sånt. Ganske interessant teori.TheAmerican skrev:Heii!!
- Peace out!
Veldig enig. Det er fryktelig slitsomt å dekode sms-tekst når det er lengre tekster. For de som vil spare penger og forkorter sine sms slik at de får sendt en i stedet for to, da er vel det ok. Veldig frustrerende å se det norske språket gå i en slik retning grammatisk sett=s
Og om foreldrene dine nekter deg å snakke om og utforske dette med paranormale aktiviteter, vil jeg bare uttrykke min sympati. Moren min tror ikke i det hele tatt, mens jeg er hellig overbevist om at NOE må det da være=)
Antall ord: 307
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Nov 2006 15:31
- 18
- Lokalisering: moss
hva noen ikke vet har de ikke vondt av heller....
Antall ord: 10
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Jan 2008 22:37
- 16
- Lokalisering: Østfold
Det er vel ingen overhengende fare for at dette fora kan skade deg på noe sett? Du har jo forvilla deg inn her på egen hånd Dette er ikke det værste stedet - for å si det sånn. Foreldre trenger ikke vite alt.........
..lizzom.... :mozilla_laughing:
..lizzom.... :mozilla_laughing:
Antall ord: 47
*** OOO***
Hide post links |
Øhhh jeg hadde faktisk en del mareritt etter at jeg fant det forumet her =S
Antall ord: 15
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Jan 2008 22:37
- 16
- Lokalisering: Østfold
:mozilla_laughing: ler meg ihjel :mozilla_laughing:Sol@ngelica skrev:Øhhh jeg hadde faktisk en del mareritt etter at jeg fant det forumet her =S
Tror ikke du er helt alene om det
Antall ord: 33
*** OOO***
Hide post links |
Det er godt å høreBrenda skrev::mozilla_laughing: ler meg ihjel :mozilla_laughing:Sol@ngelica skrev:Øhhh jeg hadde faktisk en del mareritt etter at jeg fant det forumet her =S
Tror ikke du er helt alene om det
Antall ord: 40
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 18
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Haha jeg ogSol@ngelica skrev:Øhhh jeg hadde faktisk en del mareritt etter at jeg fant det forumet her =S
Hadde en periode da jeg ikke kunne være her inne etter mørkets frembrudd, og iallefall ikke hvis jeg var alene hjemme.
Men det har gått over nå heldigvis.
Antall ord: 52
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Hide post links |
Si det rett ut til dem,.....fortrinnsvis på et språk de forstår. Og; jeg er over 13 år jeg også, :mozilla_wink: men skal man bli tatt seriøst så bør man (du) jobbe litt med hvordan du uttrykker deg. Vi er nok veldig romslige overfor dyslektikere, fordi de ikke kan noe for at de sliter med skrivemåten sin. Men du bør nok droppe sms-lingoen, om du ønsker å bli tatt alvorlig. Vi har flere 13-åringer her inne , og de virker helt kule de, uten å gjøre seg til.TheAmerican skrev:Heii!!
- Peace out!
Antall ord: 168
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Des 2005 23:45
- 18
- Lokalisering: Finnmark
- Blitt takket: 1 gang
Omfg.
Antall ord: 1
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
Hide post links |