Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler ⇒ djevelhunder
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2008 13:59
- 16
djevelhunder
Jeg visste ikke hvor jeg skulle legge inn dette så jeg håper dette ble litt riktig iaf...Er det noen som kan hjelpe meg med noe informasjon om djevelhunder??Hva disse har i drømmer å gjøre og hva de betyr osv??=)
Antall ord: 43
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Re: djevelhunder
eneste jeg husker i farten nå er en teoriopen_palm skrev:Jeg visste ikke hvor jeg skulle legge inn dette så jeg håper dette ble litt riktig iaf...Er det noen som kan hjelpe meg med noe informasjon om djevelhunder??Hva disse har i drømmer å gjøre og hva de betyr osv??=)
at druidene brukte store svarte hunder somvoktere av spsielle "energi" gater!
skal se om jeg finner mere ut av det i kveld
puma/f
Antall ord: 79
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
takk det hadde vært flott! Det er store svarte hunder med svæære flaggermusvinger jeg har hatt i drømmene mine siden jeg var liten,har fått vite at de kalles djevelhunder,og videre at de vokter visse portaler eller slikt..hadde blitt glad om du fant noe=)puma/f skrev:eneste jeg husker i farten nå er en teoriopen_palm skrev:Jeg visste ikke hvor jeg skulle legge inn dette så jeg håper dette ble litt riktig iaf...Er det noen som kan hjelpe meg med noe informasjon om djevelhunder??Hva disse har i drømmer å gjøre og hva de betyr osv??=)
at druidene brukte store svarte hunder somvoktere av spsielle "energi" gater!
skal se om jeg finner mere ut av det i kveld
puma/f
Antall ord: 132
Hide post links |
i farten og hurten og styrten er denne linken det beste jeg fant
http://en.wikipedia.org/wiki/Black_dog_%28ghost%29
Skal se litt mere etter og legge til om jeg skulle klare og finne mere... noe jeg egentlig burte klare mere om jeg har tid
Drømme tyding er jeg ikke god på desverre så det må du nesten høre med andre om. Men som sagt det jeg har hørt omdisse hunden er de voktere ikke av portaler men "energi gater"
puma/f
http://en.wikipedia.org/wiki/Black_dog_%28ghost%29
Skal se litt mere etter og legge til om jeg skulle klare og finne mere... noe jeg egentlig burte klare mere om jeg har tid
Drømme tyding er jeg ikke god på desverre så det må du nesten høre med andre om. Men som sagt det jeg har hørt omdisse hunden er de voktere ikke av portaler men "energi gater"
puma/f
Antall ord: 87
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
tusen takk=) jeg driver å leter men jeg finner ikke de helt gode sidene merker jeg,er ikke så inne i akurat det temaet der.takk for at du hjelper til!
Antall ord: 30
"When right becomes wrong, resistance becomes your duty"
If you want to cut yourself,remember that i love you..
"to live till death is not easy"
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Des 2005 14:46
- 18
- Blitt takket: 1 gang
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Nov 2006 12:34
- 18
- Kjønn (valgfri): Andrgyn
- Lokalisering: Hades
- Blitt takket: 1 gang
-
- Standard bruker
- 16
[quote="Xirque Z'dataan"]er det "strigio" du mener?[/quote
hvis det er store svarte hunder med store svarte vinger som flyr så?
hvis det er store svarte hunder med store svarte vinger som flyr så?
Antall ord: 23
Hide post links |
hei fant disse her http://nli.northampton.ac.uk/ass/psych- ... ackdog.htm
http://www2.prestel.co.uk/aspen/sussex/blackdog.html
http://www.mysteriousbritain.co.uk/folk ... _dogs.html
http://www.indigogroup.co.uk/edge/bdogfl.htm
Tror kansje de kan gi deg h int og sende deg litt vidre
mener og ha hørt et eller anna sted at vingene har noe med drømmer og gjøre... men han som kan hjelpe meg der er desverre ikke så mye online fortida... men skal ta og høre med han om han dukker opp
Lykke til
Puma/f
http://www2.prestel.co.uk/aspen/sussex/blackdog.html
http://www.indigogroup.co.uk/edge/bdogfl.htm
Tror kansje de kan gi deg h int og sende deg litt vidre
mener og ha hørt et eller anna sted at vingene har noe med drømmer og gjøre... men han som kan hjelpe meg der er desverre ikke så mye online fortida... men skal ta og høre med han om han dukker opp
Lykke til
Puma/f
Antall ord: 100
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Nov 2006 15:31
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: moss
Hva er det som er så spesiellt m disse hundene da?
Antall ord: 11
Hide post links |
murmel skrev:Hva er det som er så spesiellt m disse hundene da?
There have been some attempts at classification; the folklorist Theo Brown divided the black dog phenomena into three separate types A, B and C. (A) Being a shape-shifting demon dog; (B) being a dark black dog calf sized with shaggy fur; and (C) a dog that appears in time with certain ancient festivals in specific areas of the country. Katherine Briggs, the renowned folklorist, splits these further into demon dogs, the ghosts of human beings and the ghosts of dogs in their own right.
LES MERE ;
Read and enjoy
Puma/f
Antall ord: 113
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Hundopen_palm skrev:Jeg visste ikke hvor jeg skulle legge inn dette så jeg håper dette ble litt riktig iaf...Er det noen som kan hjelpe meg med noe informasjon om djevelhunder??Hva disse har i drømmer å gjøre og hva de betyr osv??=)
Dette er en drøm som oftest viser hvilke venner du har. Er hunden vennlig har du hyggelige venner. Hvis den er sint har du venner som ikke er så bra. Er den stor vil du få en innflytelsesrik venn. En villhund viser at noen prøver å utnytte eller ødelegge deg. Prøver villhunden å angripe deg, og den blir drept vil du klare deg bra. En vakthund symboliserer beskyttelse. Hvis en hund bjeffer vennlig vil du få anerkjennelse. Hvis den er sint og bjeffer kan du få problemer med loven. Hunder som slåss betyr at du må megle mellom to venner som krangler. Er du redd hunden er dette alltid en advarsel mot en dårlig venn.
Antall ord: 165
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Jan 2008 22:37
- 16
- Lokalisering: Østfold
Er det den menneskekroppen med hundehode på? Venninna mi så en sånn en skikkelse med svart frakk i døråpninga til soverommet en natt. Hun ble stiv av skrekk og klarte verken tenke eller lee på seg.
Kanskje noe annet enn djevelhund det
Antall ord: 45
*** OOO***
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
nei hadde det vært det så ville det nesten vært mere ekelt..Det er en flokk med svarte hunder,ganske kraftige,med store vinger.første gang de dukket opp i en drøm så var jeg liten og så de på avstand, så drømmte jeg om de flere ganger i oppveksten og da kom de nærmere og nærmere for hver gang jeg drømmte om de,og når jeg var 16-17 så var de rundt meg så jeg sloss med demBrenda skrev:Er det den menneskekroppen med hundehode på? Venninna mi så en sånn en skikkelse med svart frakk i døråpninga til soverommet en natt. Hun ble stiv av skrekk og klarte verken tenke eller lee på seg.
Antall ord: 136
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Jan 2008 22:37
- 16
- Lokalisering: Østfold
Ojda.....open_palm skrev:nei hadde det vært det så ville det nesten vært mere ekelt..Det er en flokk med svarte hunder,ganske kraftige,med store vinger.første gang de dukket opp i en drøm så var jeg liten og så de på avstand, så drømmte jeg om de flere ganger i oppveksten og da kom de nærmere og nærmere for hver gang jeg drømmte om de,og når jeg var 16-17 så var de rundt meg så jeg sloss med demBrenda skrev:Er det den menneskekroppen med hundehode på? Venninna mi så en sånn en skikkelse med svart frakk i døråpninga til soverommet en natt. Hun ble stiv av skrekk og klarte verken tenke eller lee på seg.
Eaglespirit forklarer jo ganske bra over her hva det betyr....har du satt det i sammenheng med hva som har skjedd deg?
Jeg har faktisk aldri drømt om djevelhunder - egentlig glad for det. :)
Antall ord: 174
*** OOO***
Hide post links |